Meinasin juuri siirtyä OP:n asiakkaaksi

15

175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siirry-ässään

Minä siirryin OP:stä S-pankkiin. Ilmainen pankki ja saa vielä bonukset ostoksista ja maksutapaedun, kun maksaa vihreällä kortilla.

• kxnzmdllfmdl

onkohan op menossa nurin? aiemmin jo viivästäneet saapuvia maksuja, nyt ottavat jopa asiakkaalta ominpäin pikavippejä. eihän tuo lupaavalta vaikuta.
      itse kyllä käyn varmuudeksi nostamassa op:sta vähät rahani pois!

• J.Käteinen

Parempi luottaa tavalliseen käteiseen. Tilipäivänä vaan koko tili tyhjäksi ja rahat lipastoon sukanvarteen. Sieltä sitten ottaa ja käy maksamassa laskut suoraan laskuttajan konttorissa yms. Pääasia että pankit saadaan pois vetämästä välistä.

• pätevät.esiin

Herättää tosiaan luottamusta pankkiin tuollainen.

Pian pankkien on avattava rajapintansa vapaalle kilpailulle ja hyvä niin.

• kannustaja-

vapaa rajapinta. ei enää tarvi syyttää pankkia, vaan mahdollisia syyllisiä on kymmeniä.

• suivaantunut

Pankkien touhu on nykyään ihan pelleilyä, konttorit lopetettu, nettipankki jumittaa, kaikenmaailman puhelin palvelu linjat ei vastaa. Paras pankki tosiaan on nimeltään Sukanvarsi.

• KoivistonKonklaavielää

OP on 90- luvun suurlaman törkein pankki ryövätessään ihmisten koteja!
      Lapsiperheeltämme OP: n ketkut riistivät kodin, ajoivat menestyviä yrityksiä konkurssiin.
      Tämä kaksoislaskutus on OP:n uusin tapa ryövätä säästötilejä tällä kertaa.

• Aktianasiakas

Vanhuksia Op:n ketkut todennäköisesti pystyvät tällä touhulla kusettaan.
        Vanhukset ehkä eivät seuraa tilitietojaan niin tarkasti nuorempien tapaan.
        Siis korotonta lainaa itseotettuna asiakkaiden tileiltä ja pelkkä anteeksipyyntö OP:n ketkuilta muka riittävää!

• miettijä-

jokainen pankki vuorollaan. mistä löytää pankki, joka ei sählää koskaan.

• Op-nOrjat

Voi teitä jotka olette veloissa OP-Pankkiin...

• Pankinvaihtaja

OP ja S-pankki ottaa heti sadan (100) euron "liittymismaksun" kun liittyy asiakkaaksi, Nordeassa ei sellaista maksua ole. Sen saa tosin takaisin kun vaihtaa neljänteen pankkiin.

• Nordean.asiakas

Nordeassa onkin 6000 (30000) euron edestä oltava säästöjä tai lainoja, mutta nehän nyt löytyy kaikilta. Minulla tosin vaan säästöjä ne 30000€.

• sisininssi

Olin itse yli neljäkymmentä vuotta op:n asiakkaana. Yksi kaunis kerta minulta vaadittiin passi kun paperinen ajokortti ei kelvannut. Pankin henkilökunta kyllä tunsi. Tulipahan mieleen jääkö ne rahat pankin haltuun jos ei satu olemaan passia tai ajokorttia.
      Toisaalta rajojen yli kyllä saa notkua porukkaa ilman minkäänlaisia dokumentteja henkilöllisyydestään ja vieläpä armeijan avustuksella.
      Joten enpä suosittele, sukanvarsi lähes yhtä hyvä pankki.

• weewre45644

On se sentään suomalainen pankki, pitäs olla ainoa syy kaikkien käyttää sitä pankkia..
      Paras pankki muutenkin.. vaikka tuollainen käsittämätön virhe on tapahtunut..

Voihan tuosta keskustella, on kyllä erikoine virhe että ihmisten tileiltä voi lähtee rahaa ilman
      että tilinomistaja on antanut maksumääräystä.

• SFinska

S-pankki on suomalaisempi. Saa vielä bonusta kaupastakin. Tulee siten halvimmaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      68
      3208
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1851
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1740
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1259
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1048
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      992
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      875
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      869
    Aihe