Asiat eivät ole oikein menneet putkeen viimeaikoina, monestakin syystä.
Apua ei oikein saa mistään...
Ylipainoa kyllä on, joten vararavinnoilla pärjää ja vesi vie nälän. heko
Nyt on edessä taas muutama ruoaton päivä. Mikä avuksi.
En ole ennen ruokajonoissa ollut, enkä tiedä missä niitä on.
Naapurilta saan fillaria lainaksi, muttei kunto kestä muutamaa kilometriä enempää ajella.
Nolottaakin moinen, mutta huppu silmille ja jonoon, jos sellainen jostain löytyy.
Mistä ruoka-apua Tuusulassa / Keravalla ?
saunantaakse
2
366
Vastaukset 2
- saunantaakse
Eipä hätää, nyt ei ole nälkä.
Kävelin tässä kylällä ja tarjouduin lumitöitä tekemään ruokapalkalla.
Oli leskirouva ja sydänvikainen herra toisessa talossa ja kovin olivat työpanokseen tyytyväisiä.
Makkarasoppaa ja pannaria sain ja söin ja toinen antoi 20e.
Hyviäkin ihmisiä on ja minulle hetken elämä hymyilee.
Kiitokset molemmille. - kylneantaa
Mene Keravan sossuun ja VAADI ruokarahaa, vaikka 300 euroa nyt aluksi, niiden on pakko antaa kun kerran laki niin määrää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562