Ei pitäisi olla vaikea. Jumala on MIELIKUVITUS HÖPÖUKKO!!!!!
MIKÄ ON MAAILMAN SELKEIN FAKTA?
9
96
Vastaukset
Totta, Amen! Hyvä veljeni Jeesuksessa, avaaja!
Luterilaisiissa olen huomannut mielenkiintoisen seikan. Seksin puutteessä hilluvat ärtyisät evankelistat on pahimpia jössijöitä!!!!
Palstalla monet ovat kireitä ja arvustelevat myös mun seksiharrastusta :D- Kristittyvajakki
Jumala on olematon TYHJÄHOUSU!!!!
Ei ehkä selkein mutta Feynmanin mukaan fysiikan tärkein fakta: "Aine koostuu atomeista".
- Uskovahullu
Kävin tänään psykiatrilla uusimassa reseptejäni. Psykiatri vaikutti minusta atte evokilta joten löin nyrkkiä pöytään ja huusin ettei EVOLUUTIOSTA OLE YHTÄÄN TODISTETTA SE ON FAKTA!!!!
- kiitän.Luojaani
Näin viisasti ja älykkäästi siis keskustelevat ateistit anno domini 2018 (siis Herran vuonna).
Onneksi en ole ateisti eikä minun siis tarvitse uskoa myöskään evoluutioon ja voin pitää tiedettäkin vain erehtyväisenä ihmistietona, johon ei tarvitse välttämättä luottaa.- huvittavaaaaa
...paitsi sitten kun sairastut. Sitten se rukoilu jää ja konttaat kiltisti lääketieteen tarjoamille apajille :D
- kiitän.Luojaani
Mielessäni säälin ateisteja. Olettko ottaneete PH:n, Palli Hien vastaan?
Olen NIISKAISSUT PH:t nenänpäähäni ja kiittänyt Luojaani ihanasta lahjasta
jonka Jumala on minulle luonut. Tuoksuu paremmalta kuin ateistinen tupakka joka
maksaa maksan ja rahatkin. Eikä eikä minun siis tarvitse käyttää ateistisen epäpuhtaita
aineita, "kamaa" kuten ateisti mielessään ajattelee, koska minulla on PH!
Minä en ole Jehova, minä olen ekumeeninen katekumenisoitu kristitty. Ja tietysti myös luteriaani.
Minussa elää alkuseurakunnan henki. Minussa on Aabrahamin, Mooseksen ja Lootin elinvoima.
Minussa on Metusalemin viisaus. Tämän kaiken olen saanut itseeni lukemalla Raamattua. Joka päivä.
- Pyhää.Henkeä
Jumala on metaania. Hän puhuu jokaiselle meistä monta kertaa päivässä ja pitää hajua yllä. Hän antaa ilmoille tullessaan myös hassun äänen.
- Uskikseteroaa
Se on ainakin faktaa, että uskovaisilla on enemmän avioeroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174056
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231127- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 103845
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810