MIKÄ ON MAAILMAN SELKEIN FAKTA?

Uskossaolevahihhuli

Ei pitäisi olla vaikea. Jumala on MIELIKUVITUS HÖPÖUKKO!!!!!

9

108

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta, Amen! Hyvä veljeni Jeesuksessa, avaaja!
      Luterilaisiissa olen huomannut mielenkiintoisen seikan. Seksin puutteessä hilluvat ärtyisät evankelistat on pahimpia jössijöitä!!!!

Palstalla monet ovat kireitä ja arvustelevat myös mun seksiharrastusta :D

• Kristittyvajakki

Jumala on olematon TYHJÄHOUSU!!!!

• Ei ehkä selkein mutta Feynmanin mukaan fysiikan tärkein fakta: "Aine koostuu atomeista".

• Uskovahullu

Kävin tänään psykiatrilla uusimassa reseptejäni. Psykiatri vaikutti minusta atte evokilta joten löin nyrkkiä pöytään ja huusin ettei EVOLUUTIOSTA OLE YHTÄÄN TODISTETTA SE ON FAKTA!!!!

• kiitän.Luojaani

Näin viisasti ja älykkäästi siis keskustelevat ateistit anno domini 2018 (siis Herran vuonna).

Onneksi en ole ateisti eikä minun siis tarvitse uskoa myöskään evoluutioon ja voin pitää tiedettäkin vain erehtyväisenä ihmistietona, johon ei tarvitse välttämättä luottaa.

• huvittavaaaaa

...paitsi sitten kun sairastut. Sitten se rukoilu jää ja konttaat kiltisti lääketieteen tarjoamille apajille :D

• kiitän.Luojaani

Mielessäni säälin ateisteja. Olettko ottaneete PH:n, Palli Hien vastaan?

Olen NIISKAISSUT PH:t nenänpäähäni ja kiittänyt Luojaani ihanasta lahjasta
        jonka Jumala on minulle luonut. Tuoksuu paremmalta kuin ateistinen tupakka joka
        maksaa maksan ja rahatkin. Eikä eikä minun siis tarvitse käyttää ateistisen epäpuhtaita
        aineita, "kamaa" kuten ateisti mielessään ajattelee, koska minulla on PH!

Minä en ole Jehova, minä olen ekumeeninen katekumenisoitu kristitty. Ja tietysti myös luteriaani.
        Minussa elää alkuseurakunnan henki. Minussa on Aabrahamin, Mooseksen ja Lootin elinvoima.
        Minussa on Metusalemin viisaus. Tämän kaiken olen saanut itseeni lukemalla Raamattua. Joka päivä.

• Pyhää.Henkeä

Jumala on metaania. Hän puhuu jokaiselle meistä monta kertaa päivässä ja pitää hajua yllä. Hän antaa ilmoille tullessaan myös hassun äänen.

• Uskikseteroaa

Se on ainakin faktaa, että uskovaisilla on enemmän avioeroja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe