Että Jumalaan uskovien TOIVEET toteutuvat, sittenkun he saavat sen, mikä oli omaansa, ja samoin Jumalattomille, koska toive on uskoa lähellä oleva asia, ja he eivät usko, niin heidän PELKONSA silti toteutuu?
Jos siis joitakin uskovaisia silti on koeteltu heidän pelkonsa avulla, kuten Jobista ja varmasti Jeesuksestankin tiedetään, ja itse asiassa jokaisesta ihmisestä, koska ylipäänsä kuolemme, niin mikä silloin olikaan se TOIVEEN toteutuminen? Vain se, että pysyivät siitä MUIDEN pelkoon kuolleiden kokemuksesta elossa, vaikkapa sitten nykyään länsimaisissa korvissa typerähköltä kuuluvan inkarnaatioajatuksen kautta, tms. kuolemanjälkeisunelma-astraalisen olentonsa eloon jäämisessä. Jumalattomilla näet Koraaninkin mukaan, tuo "Kuoleman jälkeinen hahmo nukahtaa", mutta uskovaisilla, jotka tekivät hyviä töitä, ja kiittivät Jumalaansa, se pysyy hereillä hyvin helposti..."Kutsukaa kuolleetkin mieleenne lepoonne, mikä on elävillä", sanoi Jeesus Tuomaan ylöskirjaamassa evankeliumissa... Mooses sanoi aiemmin valitettavasti päinvastoin, koska sinä aikana taisi kuolleet olla liiankin epätoivoisia, katkeria ja pahojakin?! Psykiatrille älkää kertoko asiasta mitään, tai joutunette hoitoon, jos koette niin, että epäilette ettei psykologi edes tiedä, "äänien" olevan normaalia telepatiaa ja oman persoonasi ulkopuolista ajattelua...Emme ole niin samanlaisia, kuin joku Baby ehkä ajattelee, tai ajattelee vain sitä, että vain minä olen minä, kun olen ruumiini sisällä höpisemessä... Se on vain hiukan liian beibi ajatus, ihmiselle joka haluaa säilyä järjissään nykyaikana...
Peloista ja Toiveista!
Pakkstori
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038