TED Talkissa oli mielenkiintoinen esitys siitä, mistä tieotisuus ja itsensä tunteminen tulee ja miten se toimii:
https://www.ted.com/talks/anil_seth_how_your_brain_hallucinates_your_conscious_reality?utm_campaign=tedspread--b&utm_medium=referral&utm_source=tedcomshare#t-551072
Mielenkiintoinen näkemys tietoisuudesta
4
119
Vastaukset
- Kiireinen_kiinnostunut
Kiitos mielenkiintoisesta aiheesta. Laitoin tuon linkin talteen ja katson sen kun ehdin. Ehkä palaan asiaan. Jos joku nyt ihmettelee tämmöistä ehkä mitäänsanomattoman oloista kommenttia, niin tosiaan kommentoin ihan sen takia, että halusin nostaa tätä mielestäni mielenkiintoista aihetta - kuuluipa se nyt erityisesti palstan aiheeseen tai ei. Se nyt kuitenkin tiedetään, että monissa keskusteluissa on vatvottu sitä, että miten ihmisen tietoisuus muka voisi olla evolvoitunut, että kyllä sen jumalallista alkuperää täytyisi olla - täten asia liittyy kyllä palstan aiheeseen.
- wellinkösss
Miele, imurikin liittyy Amen!
- vm41
Eihän arvailemiseen ole ennekään mitään lupia tarvittu !
Jokainen kansalainen saa mielestäni tehdä mielikuvituksensa avulla minkälaisia arvailuja tahansa.
Ihmisen henkisyyden rikkaushan piilee juuri hänen huumorintajussaan. "TED Talkissa oli mielenkiintoinen esitys"
Minä katsoin Buu-klubbenista vielä sekavampia tarinoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329