Pohjois- Karjalasta yksistään lähti noin 17,000. Jos Ruotsi ei olis ottanut 1960-70 luvuilla vastaan näitä ihmisiä, niin Suomi olisi konkurssissa. Kekkonen ei puuttunut. Helppoa oli Kekkosen vänkyttää sen idänkauppansa kanssa. Ryssän palvelija.
Suomesta lähti yli 450,000 ihmistä Ruotsiin. Ajatelkaa. Ei kaikilla mennyt hyvin, mutta se oli pakko lähteä.
Lieksa-Pielisjärvi. Paljonko lähti Ruotsiin?
7
193
Vastaukset
Ruotsiin tehtiin 1960-70 n.198 000 muuttoa.
- EtteUskaltaneet
Paljonko lähti Ruotsiin? No ainakin Lieksasta lähti ihan liian vähän ja väärää porukkaa. Kymmenentuhatta joutavaa tötteröä olis joutanut.
- brouhahhhaaaa
Hyvähän sinun sossunelättinä on huudella, kun itsestäsi ei ole höyryävän paskakasan vartijaksikaan!
- IsäsiEiUskaltanut
brouhahhhaaaa kirjoitti:
Hyvähän sinun sossunelättinä on huudella, kun itsestäsi ei ole höyryävän paskakasan vartijaksikaan!
No sinäpäs äkkiä hoksasit kuka tai mikä minä olen.
Myönnän kyllä, etten ole töissä, enkä takuulla mene. Olen eläkevakuutusyhtiön elätti. Ihan muutaman vuoden kuluttua ikäni alkaa seiskalla.
Mees nyt räkänokka siitä sotkemasta johonkin, vaikka mopoilemaan.
Lieksa-Pielisjärveltä on muuttanut tai poistunut vuosien 1960 - 2017 välillä 15 000 henkeä.
Se on kyllä tosi paljon.
Tuossa välissä minäkin kirjani sieltä siirsin, vaikka olin jo kauan ollut muualla.Se on kyllä tosi paljon.
Tuossa välissä minäkin kirjani sieltä siirsin, vaikka olin jo kauan ollut muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247