Miksi köyhät on lihavia?

En.Ymmärrä

Kuljin ruokajakelun ohi, paksua porukkaa. Söisivät vähemmän, liikkuisivat, miksi köyhät on lihavia?

53

1199

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mässynmässyn

      roskaruoka on halvempaa,sen takia

      • Kunnonruokahalvempaa

        Ei ole. Sipsipussin hinnalla saa monta kiloa perunoita. Hampurilaisaterian hinnalla saa kaalia, porkkanoita, kananmunia, maitoa, kanaa ja kaurahiutaleita moneksi päiväksi.


      • shufrughtuy
        Kunnonruokahalvempaa kirjoitti:

        Ei ole. Sipsipussin hinnalla saa monta kiloa perunoita. Hampurilaisaterian hinnalla saa kaalia, porkkanoita, kananmunia, maitoa, kanaa ja kaurahiutaleita moneksi päiväksi.

        Tunge pääsi TROLLI ahteriisi! "Perunoita", "kaalia", "porkkanoita", "kananmunia", "maitoa", "kanaa" ja "kaurahiutaleita"? Kuule urpo, minkä ruoan sä valmistaisit colitis ulcerosa- sairaana, viljatuotteet ei sula elimistössä, ja vittuilun maksimi on solvaus,että kukaan normaali syö yli kymmenen kertaa vuodessa Mäkkärissä tai Hesburrger- paskaburgerissa ( hes- paskapurger laittoi vielä ihan maksunkin siihen, että asiakkaat pääsee vessaan). Itse en ole nuoruudesta lähtien syönyt mitään puuroja, koska ne eivät sovi vatsalleni. Ainoa mikä sopii, on hyvälaatuinen kala ja liha ja kasvikset ja hyvät makkara-ja juustotuotteet. Yhteiskunnan tuilla jos olisin joutunut elämään olisin jo kuollut. Mutta ette ole vielä Suomen valtio onnistunut tappamaan kansalaistanne minua, vaikka siihen olette pyrkineetkin, kyllästynyt tietysti olen asemaani joissa en ikinä saa mitään tukia, raivostuttavaa kun ajattelee, että oikeasti ei ikinä ole saanut yhteiskunnalta mitäään. Älkää sitten kasvattako paksupete- kakaroitanne syömään hampurilaisravintoloissa, on älyllistä laiskuutta jos yhteiskunnnalta tulevia lapsilisiä käytetään mihinkään sellaiseen.


      • ksjfhrkuhrkgu

        Valhe on tuo mitä tossa sanotaan, gradu on kansalaisen yksityisasia , mutta kerro toki mieluusti millä "yhteiskunnan tuilla" olen elänyt? Jää vähäiseksi puhumiset siinä asiassa. En minä ole vastuullinen siitä, että jos rikollinen hakee työkyvyttömyyseläkettä väärällä identiteetillä. Mutta se asia kyllä paljastuu. "Korvienvälivaivoisista" puhuen: hulluja olen paljon tähän ikääni asti tavannut, mutta suurimmat sekopäät oli Kortepohjan vastenmielisessä opiskelijalähiössä. Esimerkiksi kalju isokokoinen ei- koskaan -yliopistossa- opiskellut hullu pelottava hohottaja, joka paiskasi vastaan tullessa aina oven naamalle, asuen mun maksamassa yliopistoyhteisössä, joku mielenterveyspotilas joka ei edes peseytynyt, ja alueen huumehörhöt. Vastenmielisiä oli myös monet nuoret opiskelijat, luultavasti joitakin parikymppisenä ketaransa levittäneiden kouluttamatomien ikäisteni jälkikasvua, jotka kyttäsi itselleen tuntemattomia: loukkaavaa, että joku saa opintorahaa eikä opiskele!

        Kerro toki ihmeessä, että miten olen "koko elämäni elänyt yhteiskunnan varoilla"? Oman ja pankkini tiedon mukaan en ole saanut elämäni aikana" yhteiskunnalta" kuin yhden opintorahan korkeakoulututkintoon ja sen päätyttyä elänyt käytännössä yli viisitoista vuotta ilman mitään yhteiskunnan tukimuotoa. Edes työttömänä minulle ei ole haluttu maksaa lakisääteistä työmarkkinatukea, ja toimeentulotukea en ole hakenut siksi, että jo vuonna 2014 minuun sovellettiin laittomasti "aktiivimallia". Ja lopeta nilkki - Suomi24- anonyymirikollinen mun tunkeminen joillekin velkasivustoille, satana en ikinä ottaisi lainaa senttiäkään. Minusta et saa velkapelleä. sori.


    • Ginkeri30

      Koska ei ole varaa laadukkaaseen vaaleaan lihaan, kalaan tai kasviksiin. Ravintona leipää, halpaa makkaraa, makaroonia, huonolaatuisia halpoja ranskanperunoita.....

      • eiolekallistaruoka

        Ja höpö höpö taasen! Monta kertaa näkee kaupassa ilmiselvästi köyhää väkeä ostoksilla ja ne halvat broilerin lihat ja kalat jäävät sinne kauppaan, vaikka niitä katsellaan, kalliimmat makkarat ja muu mössö lähtee sitten kassalle mukaan.
        Olen joskus tarjonnut ILMAISEKSI köyhälle kaverille kalaa, niin vastaus on, ettei me osata tehdä sille kalalle mitään. Makkaraa näkyy ostelevan ja melkoisen lihava on. Kasviksetkin on kuulemasti pupujen ruokaa...
        Siis se asenne on jo monella köyhällä, että terveellinen ruoka on pahaa.
        Ennen köyhät olivat laihoja, kun monet söivät paljon kalaa ja kasviksia. Rikkaat oli lihavia, kun söivät epäterveellisesti ja sieltä se kait köyhillä kumpuaa rikkaiden ihannointi.
        Terveellinen ruoka ei ole kallista!
        Olen itsekin köyhä ja ruokaan ei kulu rahaa juurikaan, silti syön terveellisesti. Broileria, kalaa, marjoja, vihanneksia ym.


      • eiolekallistaruoka

        Ja höpö höpö taasen! Monta kertaa näkee kaupassa ilmiselvästi köyhää väkeä ostoksilla ja ne halvat broilerin lihat ja kalat jäävät sinne kauppaan, vaikka niitä katsellaan, kalliimmat makkarat ja muu mössö lähtee sitten kassalle mukaan.
        Olen joskus tarjonnut ILMAISEKSI köyhälle kaverille kalaa, niin vastaus on, ettei me osata tehdä sille kalalle mitään. Makkaraa näkyy ostelevan ja melkoisen lihava on. Kasviksetkin on kuulemasti pupujen ruokaa...
        Siis se asenne on jo monella köyhällä, että terveellinen ruoka on pahaa.
        Ennen köyhät olivat laihoja, kun monet söivät paljon kalaa ja kasviksia. Rikkaat oli lihavia, kun söivät epäterveellisesti ja sieltä se kait köyhillä kumpuaa rikkaiden ihannointi.
        Terveellinen ruoka ei ole kallista!
        Olen itsekin köyhä ja ruokaan ei kulu rahaa juurikaan, silti syön terveellisesti. Broileria, kalaa, marjoja, vihanneksia ym.


      • Pitkäaikatyötön
        eiolekallistaruoka kirjoitti:

        Ja höpö höpö taasen! Monta kertaa näkee kaupassa ilmiselvästi köyhää väkeä ostoksilla ja ne halvat broilerin lihat ja kalat jäävät sinne kauppaan, vaikka niitä katsellaan, kalliimmat makkarat ja muu mössö lähtee sitten kassalle mukaan.
        Olen joskus tarjonnut ILMAISEKSI köyhälle kaverille kalaa, niin vastaus on, ettei me osata tehdä sille kalalle mitään. Makkaraa näkyy ostelevan ja melkoisen lihava on. Kasviksetkin on kuulemasti pupujen ruokaa...
        Siis se asenne on jo monella köyhällä, että terveellinen ruoka on pahaa.
        Ennen köyhät olivat laihoja, kun monet söivät paljon kalaa ja kasviksia. Rikkaat oli lihavia, kun söivät epäterveellisesti ja sieltä se kait köyhillä kumpuaa rikkaiden ihannointi.
        Terveellinen ruoka ei ole kallista!
        Olen itsekin köyhä ja ruokaan ei kulu rahaa juurikaan, silti syön terveellisesti. Broileria, kalaa, marjoja, vihanneksia ym.

        "Monta kertaa näkee kaupassa ilmiselvästi köyhää väkeä ostoksilla"

        Rikkaat kuulemma naamioituvat köyhiksi tai ainakin 'tavallisiksi', jotta heidän rikkautensa ei paljastuisi.


    • Jokovalkeni

      Ne suuttuu hitaasti, ja nälkäkurkia rikkaampia ovat kiukkuiset ikisäästäjät.

    • Einiinpersu

      On vaitonainen tämä umpimielinen kansa, Sata vuotta ollut liian lyhyt aika nousta siitä. Homous on kuitenkin vanhempaa perua, ilmankos ei lapset ilakoi enää.

      • 787345

        En ole homo. Sanovat viisaat, että homous ei ole sairaus, vaan jotkut sattuvat olemaan homoja tai lesboja. Olkoot, kunhan vain ei kukaan yritä minua homostella. Saatan heittäytyä väkivaltaiseksi.


    • ihmedietti

      Kokeile vetää puolivuotta pelkkää makaroonia ja sikanautaa. Juhlapäivinä ketsupilla.

    • KöyhäEiValitse

      Kun syöt ykstoikkosesti sitä pasaa, gmo ruokia niin jokkaaselle puhkeaa diabeetes ja muita tauteja ja sairauksia, kokeile itse energia juomalla elää pari kuukautta.... Ja köyhä ei valitse, se syö makaroonia yms mitä saa halvalla paljon.

    • Katsositäomaakroppaa

      Leena,et sinä itsekään ole mikään hoikka;)leena leena raitajuurta rouskottoaa.

    • puuhläähpuuhlääää

      Puuuh lääh puuh lääh, kai ne luuserit lihoo kun niitten ainoa liikunta on se että hakee leipyä, makkaraa, makaronia.

      • Rahaeituoälyäeikäonnea

        Ei sentään kulu autoon rahaa. MuhajajaEi. Voi sinua lörppö. Yksinäinen vanhuus edessä.


    • dfgdcxvb

      Olut lihottaa.

    • ahavainiin

      Joku paska on tän Suomi24:n moderaattori. Olis kiva nähdä sian naama. Joku "Leena" mikä lienet mitkä asiat ei kiinnosta ketään palstalle lukemaan tulevaa, sellaiseen - tai minuun. kohdistuneet haukut kyllä saa jäädä palstalle, mutta juhanapullasormivartiaisen nimeä ei siis saa edes mainita keskustelupalstaviestissä, tai viestit poistuu. Okei. Vastaatte Suuomi24 sitten siitäkin paskasta, että olette kunnianloukkausten levittäjä ihmisen AKATEEMISEN yksityiskansalaisenyliopisto- opiskelijan osalta, joka ei ole ole missään some-mediassa.

      • Siemikäänakateeminen

        Nyt oli sekava teksti. Ei mitään tolkkua.


      • morjeshei

        Ja pystyy siis nimimerkkivainoaja muuttamaan verbaliikkaani tekstisisältöä. Onko kivaakin? KUKA ON Suomi24- keskustelufoorumin moderaattori? !En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että mikä helvetin nautinto on muuttaa satunnaisen keskustelupalstalle kirjoittavan mun keskustelupalstakommenteja jälkikäteen teksteihin laitetuilla kirjoitusvirheillä. , ja jättää
        sanoja teksteistäni pois. Ymmärtäisin, jos kyse olisi henkilömielipiteistä ja henkilöiden välisestä keskustelusta, mutta tämä Suomi24 ei ole osaltani sitä. Itse en ikinä jaksais nähdä sellaista vaivaa, että ronkkisin kenenkään Suomi24:n kirjoittamaa. Itse pitäisin sellaista käytöstä ihmisen mielipiteen vapauden raiskaamisena, koska omin sanoin mielipiteitä kirjoittavan mielipiteen muuttaminen jälkikäteen jossakin yleisölle luettavassa paikassa on mielipideraiskaus. Mutta mitäs ne vatipäät - tämä varmaan tämäkin poistetaan- on, jotka poistattelee ja muokkaa kansalaismielipidettä poistattamalla keskustelunkulkua ja mielipiteitä täältä Suomi24:sta, yks taitaa olla joku mikä se konsulttipaska en enää muista nimeä, mutta jota Suomen Kuvalehdessäkin viimevuoden puolella haastateltiin, että muka joku "ihmisyhteisö" olis Suomi24 ( JOO VARMAAN ON, JOS SIITÄ TIENAA), lisäksi on turhan tympeää, että uskonnolliset määkyy joka paikassa vihaansa mulle Suomi24:ssa, koska se on häpeä paitsi uskonnollisille pelletapauksille, myös niille imbesilleille, jotka uhkailee jokaisesta köyhien kohteluun asiallista kohtelua vaativasta kommentista "kommunistien saunan taakse viemisenä". Opettelis Suomi24 kirjoittajat edes mitä on kommunismi, käsitteet voi oppia vain sivistyksessä, ja nykyisessä Suomessa oikeistotalipäät vaatii palkkojen maksamista yhteiskunnan rahoista, vasemmisto on suurin kommunismin vastustaja.


        Ai kuinka minä antaisin mitä vaan, jos saisin vetää päin pläsiä verbalikassa jotakin tonnin kuussa pelkkiä penikkalisiä nostavia uskonnollista synnytysikäistä, joka ei käy töissä "koska tukia kolme vuotta pe syntynyt lapsi" - eläkeikäisiähän tänne ei kirjoitakaan, mutta arvatkaas miksi en ajattele sellaista, no siksi, että en alennu. Olis liian noloa kertoa, että itse saan nolla euroa yhteiskunnan tukia, ja eten hevon vittussa halua elättää lapsiperheitä lapsettomana. Miksette hauku epäeettisiä, miksi haukutte köyhiä ihmisiä? Tai omillaan pärjääviä? Nynnyyttä. Mä voin antaa muutaman esimerkin hulluista: tässä maassa on ihan oikeasti esimerkiksi "Karhun Kansa" - niminen rekisteröity uskonto, ne tonopäät heiluu Suomen Kuvalehdenkin mukaan metsissä heittämässä - ihan poikeasti syömäkelpoista-
        ...ruokaa hukkaan, ne hyvätuloiset pellet ei käy antamassa ylimääräistä ruokaansa katujen köyhille joilla on nälkä, vaan he hautaa ne kulttimenoin jonnekin stanan metsään, koska on kivaa "olla erikoinen". Siinä esimerkki totaalisen hyödyttömistä ihmisistä, jotakin natseja ehkä lienevät lisäksi. Lapsilisiä tietysti varmaan nostetaan, ja yhteiskunnan perhe-etuus tukia muutenkin. ehkä bisnestäkin on, yäääk, inhoan hörhöjä. Toinen esimerkki idiooteista on - ylipäätään- lapsia tekevät jotka asuvat erillään tukien saamisen vuoksi: hyi vittu miten vastenmielistä on lukea ininää veronmaksamisesta, jos ensin määytään, etä "saisi" "enemmän tukia" jos asuisi erillään. Ei mulle lapsettomana maksa yhteiskunta tukia yhtään enemmän, vaikka kaikki lapsia byksineet pentuperheet asuis erillään. Ja lapset ei ole yhteinen elatusvastuu. Itse koen häpeää työttömänä työikäisenä siitä, etten ehkä ole riittävästi pystynyt yhteiskunnan eteen. Ajattelen siten, että vastuullinen yhteiskunnan jäsen on vastuullinen siitä, missä määrin on tukia saanut on: joiden eteen pitää toimia on ne, jotka on itseä auttaneet. En ikinä menisi töihin auttaakseni "lapsiperheitä", vaan lapsiperheelliset on itse velvollliset tekemään itse elinolosuhteensa lapsilleen. Sodissa taistellut polvi loi kahdeksan tunnin työpäivän, se ei tarkoita kymmentä vuotta lapsilomilla ilmaiseksi edes lapsiperheellisille, mun kaltaisille lapsettomille tietysti aina on tarkoittanut elämiseen riittäviä tukia vailla elämistä.

        Karhun hörhöt ja _helluntailaismafia_ ja muut huuuhaat: morjes, böö! Juhana ja Timo on muksuja ministereitä ja talouspolitiikan päättäjiä, suoraan sanoen oksettavia. Sori.


      • 8475878

        No et pitempää juttua keksinyt..?


      • kommenttivielä
        8475878 kirjoitti:

        No et pitempää juttua keksinyt..?

        Suomen kielessä ei ole sanaa "pitempään", ihan samoin kuin ei ole sanaa "alkaa tekemäänkään", jak!Valehtelijat ei osaa kirjoittaa ja siksi valehtelijat kirjoittavat keskustelupalstoillakin lyhyesti. Kirjoitan tälle Suomi24- hörhökeskustelupalstalle mieluusti pitkiä tekstejä, koska tekstinmuokkaajat eivät pysty valehtelemaan koko kirjoitettua tekstisisältöä. Valehtelijoiden on myös täysin mahdoton vääristää täydellisesti tekstin sisältö, jos siinä on niin paljon sanoja ja harvinaisia suomen kielen sanoja, että yksinkertainen uppo-juustopää ei pysty vastaavaan ilmaisuun omassa verbaliikassaan sanavaraston puutteen vuoksi.

        Ja mä olen ihan valtakulttuuurin edustaja, kun koen esimerkiksi "Karhun kansa"- nimistä uskontoa kohtaan kauhua. Luin Suomen Kuvalehdestä jutun, ja minusta on järjen vastaista, että hyvätuloiset rikkaat paksut miljonäärit markkinatutkimukonsulttihörhöt mieluummin uhraavat heiltä ylijäänyttä ruokaa vaikka jopa metsässä olevan "puun" hyväksi, kuin katujen köyhille. Hullut. Sama toimii muihinkin uskontohihhuleihin: ai kun mä melkein toivon että lapsilisät poistettaisiin kaikilta oli kaksi lasta synnyttäneiltä, syystä että poistuis tuottamatttomien kymmenlapsiperheiden lestisten yksityisyritysten asiaton rikastuminen kaikkien ihmisten yhteiskunnan varoilla! No anteeks. Henkilökohtaisesti valitettavasti uskon, että jotkut vitun lapsiperheet on jopa eläneet ja elättäneet itsensä lapsilisillä, törkeää, mutta ehkä vielä joskus tulee laki, joka vaatii yrityksetkin verolle lapsilisien käytöstä. Ja en ole rasisti, mutta sanon ihan suoraan senkin, että en halua naapuriini ainakaan sellaisia ulkomaalaisia, joista jo aiemmin sain kokemusta eräässä ankeassa opiskelijalähiössä. Minulle on ihan sama mikä on ihan tahansa tapaamani ihmisen naaman väri, mutta se ärsyttäää, jos vaaditaan jotakin asenteella "että sinä olet parempiosainen, minun pitää nyt saada sama mikä sula on ja multa puuttuu". jos kyseessä on vaikka joku juustopää, jonka pitäisi vaaatia tukia Irakilta, Meksikolta tai miltä vaan, eikä tunkea vihaamaan ja halveksumaan kantasuomalaista. Onneksi en enää asu paikassa, mkissä olisi paljon maahanmuuttajia, niistä kaikki ei ymmärrä elämisen mentaliteettia täällä Suomessa.


      • Voijestas

        Jännä,että rumalla on pokkaa haukkua toisia siaksi. Itsekkään en ole sika. Joteb nyt leena lopeta. Katso ilman suodatinta omia kuviasi ja käytöstäsi. Ikää on paljon ja yksinäisyys on seurana. Ei kukaan mies katsele tuollaista. Muuta edes tapojasi.


      • ailefhrufhrught
        Voijestas kirjoitti:

        Jännä,että rumalla on pokkaa haukkua toisia siaksi. Itsekkään en ole sika. Joteb nyt leena lopeta. Katso ilman suodatinta omia kuviasi ja käytöstäsi. Ikää on paljon ja yksinäisyys on seurana. Ei kukaan mies katsele tuollaista. Muuta edes tapojasi.

        Täällä ei ole mitään "Leenoja", eikä yhdelläkään Suomi24:n keskustelupalstoila kirjoittavalla mitään kuvaa. Sinä olet se "itsekkäään", "jonnekkin", "mennäkkin"- nettikirjoittajatapaus, mä inhoan ihmisiä joiden kirjoittamisesta näkyy ja huokuu se, että ilmaisissa peruskouluissakin on oltu niin laiskoja, ettei edes kirjoittamaan ole viitsitty opetella. Just sun kaltastes takia Suomen kieleen piti hyväksyä "alkaa tekemään"- kirjoitusmuoto, kun olette niin paskoja kirjoittajina, anteeksi. Ja ihan oikeasti sori mutta se melko usein pitää paikkansa, että jos ruma ulkoisesti, ruma myös sisäisesti, enkä tarkoita ulkomuotoa enkä ihmisten ulkonäköä, vaan sitä, että habitukseltaan vastenmielisillä ihmisillä on usein myös vastenmielinen puheääni, jotenkin vastenmielinen olemus ja vastenmielinen ylimielinen asenne ihmisiä ja ihmisyyttä kohtaan. Jostakin syystä lähes kaikki, joita mä aina olen inhonnut, myös on tyhmiä. Voin käyttää julkkiksia esimerkkinä: olen esimerkiksi aina ajatellut Hesan Yleleaks- piispan habituksesta, että hän on jotenkin teennäisen ja takakireän oloinen- eipä ollut yllätys, että lienyt käyttänyt veronmaksajien rahoja väärin. Olen aina inhonnut habitukseltaan "kireäkestohymy- haluatko ostaa vokaalin- Kim Flooria" - eipä ollut yllätys, että juuri hän puolustaa työttömien kyykytysaktiivimallia. Ja monet tyhmistä on usein myös rikostaustaisia, ulkoinen habitus niillä huokuu sellaista vastenmielistä ylimielisyyttä, joka johtuu vain siitä, että niillä pääkopan sisällä liikkuu ainoastaan alhaisia ajatuksia. Jotta en syyllisty kunnianloukkaukseen, en mainitse esimerkiksi eräänkin naispersukansanedustajaen puolisoa, mutta sellanen monta kertaa linnassa istunut 1980-luvun takatukkamallihiippari. EI OLE minkäännimimisiä ihmisiä täällä, lopetas nyt nettikiusaaja.


      • kjefhrufhtkgh
        Siemikäänakateeminen kirjoitti:

        Nyt oli sekava teksti. Ei mitään tolkkua.

        Kyllä minä olen akateeminen. Virallisesti. Sitä en tiedä, että mikä Suomi24- palstojen vihatrollien" koulutus" on - luultavasti elämänkoulu. Ei kannata kuvitella netissä persoonia omaamattomille persoonaa, ei etenkään siksi, että internetin rikolliset valehtelee. Luetko sä tekstien sisältöjä, vaiko kirjoitatko ainoastaan oletuksia? Jos haluat päästä helpommallla, mene sellaisiin internetin paikkoihin, missä voit kommentoida kirjoittajille tietäen keitä he ovat. Kyllä minuakin vastaamisessa ja kommentoimisessa keskustelupalstateksteihin helpottaisi huomattavasti, jos olisi tieto edes siitä, että minkä ikäinen minkäkin kommentin kirjoittanut kirjoittaja on tai jos olisi edes joitakin - mitään- taustatietoja" kanssakirjoittajista", mutta täällä Suomi24- palstoilla keskustellessa mulla ei ole sitä mahdollisuutta. Pitää vain kirjoittaa ymmärtäen, että lukijoina on miljoonayleisö, ja se tekee kunnianloukkausten sietämisestä sata kertaa vaikeampaa, kun ei voi yhtään valikoida keiden tai millaisten kanssa keskustelen.


      • Suollalisääluemme
        kommenttivielä kirjoitti:

        Suomen kielessä ei ole sanaa "pitempään", ihan samoin kuin ei ole sanaa "alkaa tekemäänkään", jak!Valehtelijat ei osaa kirjoittaa ja siksi valehtelijat kirjoittavat keskustelupalstoillakin lyhyesti. Kirjoitan tälle Suomi24- hörhökeskustelupalstalle mieluusti pitkiä tekstejä, koska tekstinmuokkaajat eivät pysty valehtelemaan koko kirjoitettua tekstisisältöä. Valehtelijoiden on myös täysin mahdoton vääristää täydellisesti tekstin sisältö, jos siinä on niin paljon sanoja ja harvinaisia suomen kielen sanoja, että yksinkertainen uppo-juustopää ei pysty vastaavaan ilmaisuun omassa verbaliikassaan sanavaraston puutteen vuoksi.

        Ja mä olen ihan valtakulttuuurin edustaja, kun koen esimerkiksi "Karhun kansa"- nimistä uskontoa kohtaan kauhua. Luin Suomen Kuvalehdestä jutun, ja minusta on järjen vastaista, että hyvätuloiset rikkaat paksut miljonäärit markkinatutkimukonsulttihörhöt mieluummin uhraavat heiltä ylijäänyttä ruokaa vaikka jopa metsässä olevan "puun" hyväksi, kuin katujen köyhille. Hullut. Sama toimii muihinkin uskontohihhuleihin: ai kun mä melkein toivon että lapsilisät poistettaisiin kaikilta oli kaksi lasta synnyttäneiltä, syystä että poistuis tuottamatttomien kymmenlapsiperheiden lestisten yksityisyritysten asiaton rikastuminen kaikkien ihmisten yhteiskunnan varoilla! No anteeks. Henkilökohtaisesti valitettavasti uskon, että jotkut vitun lapsiperheet on jopa eläneet ja elättäneet itsensä lapsilisillä, törkeää, mutta ehkä vielä joskus tulee laki, joka vaatii yrityksetkin verolle lapsilisien käytöstä. Ja en ole rasisti, mutta sanon ihan suoraan senkin, että en halua naapuriini ainakaan sellaisia ulkomaalaisia, joista jo aiemmin sain kokemusta eräässä ankeassa opiskelijalähiössä. Minulle on ihan sama mikä on ihan tahansa tapaamani ihmisen naaman väri, mutta se ärsyttäää, jos vaaditaan jotakin asenteella "että sinä olet parempiosainen, minun pitää nyt saada sama mikä sula on ja multa puuttuu". jos kyseessä on vaikka joku juustopää, jonka pitäisi vaaatia tukia Irakilta, Meksikolta tai miltä vaan, eikä tunkea vihaamaan ja halveksumaan kantasuomalaista. Onneksi en enää asu paikassa, mkissä olisi paljon maahanmuuttajia, niistä kaikki ei ymmärrä elämisen mentaliteettia täällä Suomessa.

        Täyshullu leena vauhdissa vetää pitkiä stooreja,joille vain nauretaan.


      • Onleenoja
        ailefhrufhrught kirjoitti:

        Täällä ei ole mitään "Leenoja", eikä yhdelläkään Suomi24:n keskustelupalstoila kirjoittavalla mitään kuvaa. Sinä olet se "itsekkäään", "jonnekkin", "mennäkkin"- nettikirjoittajatapaus, mä inhoan ihmisiä joiden kirjoittamisesta näkyy ja huokuu se, että ilmaisissa peruskouluissakin on oltu niin laiskoja, ettei edes kirjoittamaan ole viitsitty opetella. Just sun kaltastes takia Suomen kieleen piti hyväksyä "alkaa tekemään"- kirjoitusmuoto, kun olette niin paskoja kirjoittajina, anteeksi. Ja ihan oikeasti sori mutta se melko usein pitää paikkansa, että jos ruma ulkoisesti, ruma myös sisäisesti, enkä tarkoita ulkomuotoa enkä ihmisten ulkonäköä, vaan sitä, että habitukseltaan vastenmielisillä ihmisillä on usein myös vastenmielinen puheääni, jotenkin vastenmielinen olemus ja vastenmielinen ylimielinen asenne ihmisiä ja ihmisyyttä kohtaan. Jostakin syystä lähes kaikki, joita mä aina olen inhonnut, myös on tyhmiä. Voin käyttää julkkiksia esimerkkinä: olen esimerkiksi aina ajatellut Hesan Yleleaks- piispan habituksesta, että hän on jotenkin teennäisen ja takakireän oloinen- eipä ollut yllätys, että lienyt käyttänyt veronmaksajien rahoja väärin. Olen aina inhonnut habitukseltaan "kireäkestohymy- haluatko ostaa vokaalin- Kim Flooria" - eipä ollut yllätys, että juuri hän puolustaa työttömien kyykytysaktiivimallia. Ja monet tyhmistä on usein myös rikostaustaisia, ulkoinen habitus niillä huokuu sellaista vastenmielistä ylimielisyyttä, joka johtuu vain siitä, että niillä pääkopan sisällä liikkuu ainoastaan alhaisia ajatuksia. Jotta en syyllisty kunnianloukkaukseen, en mainitse esimerkiksi eräänkin naispersukansanedustajaen puolisoa, mutta sellanen monta kertaa linnassa istunut 1980-luvun takatukkamallihiippari. EI OLE minkäännimimisiä ihmisiä täällä, lopetas nyt nettikiusaaja.

        Leena kirjoitti tämänkin. Hän olevinaan jotain. Ruma paska on.


      • Auttaskokunnonpano
        kommenttivielä kirjoitti:

        Suomen kielessä ei ole sanaa "pitempään", ihan samoin kuin ei ole sanaa "alkaa tekemäänkään", jak!Valehtelijat ei osaa kirjoittaa ja siksi valehtelijat kirjoittavat keskustelupalstoillakin lyhyesti. Kirjoitan tälle Suomi24- hörhökeskustelupalstalle mieluusti pitkiä tekstejä, koska tekstinmuokkaajat eivät pysty valehtelemaan koko kirjoitettua tekstisisältöä. Valehtelijoiden on myös täysin mahdoton vääristää täydellisesti tekstin sisältö, jos siinä on niin paljon sanoja ja harvinaisia suomen kielen sanoja, että yksinkertainen uppo-juustopää ei pysty vastaavaan ilmaisuun omassa verbaliikassaan sanavaraston puutteen vuoksi.

        Ja mä olen ihan valtakulttuuurin edustaja, kun koen esimerkiksi "Karhun kansa"- nimistä uskontoa kohtaan kauhua. Luin Suomen Kuvalehdestä jutun, ja minusta on järjen vastaista, että hyvätuloiset rikkaat paksut miljonäärit markkinatutkimukonsulttihörhöt mieluummin uhraavat heiltä ylijäänyttä ruokaa vaikka jopa metsässä olevan "puun" hyväksi, kuin katujen köyhille. Hullut. Sama toimii muihinkin uskontohihhuleihin: ai kun mä melkein toivon että lapsilisät poistettaisiin kaikilta oli kaksi lasta synnyttäneiltä, syystä että poistuis tuottamatttomien kymmenlapsiperheiden lestisten yksityisyritysten asiaton rikastuminen kaikkien ihmisten yhteiskunnan varoilla! No anteeks. Henkilökohtaisesti valitettavasti uskon, että jotkut vitun lapsiperheet on jopa eläneet ja elättäneet itsensä lapsilisillä, törkeää, mutta ehkä vielä joskus tulee laki, joka vaatii yrityksetkin verolle lapsilisien käytöstä. Ja en ole rasisti, mutta sanon ihan suoraan senkin, että en halua naapuriini ainakaan sellaisia ulkomaalaisia, joista jo aiemmin sain kokemusta eräässä ankeassa opiskelijalähiössä. Minulle on ihan sama mikä on ihan tahansa tapaamani ihmisen naaman väri, mutta se ärsyttäää, jos vaaditaan jotakin asenteella "että sinä olet parempiosainen, minun pitää nyt saada sama mikä sula on ja multa puuttuu". jos kyseessä on vaikka joku juustopää, jonka pitäisi vaaatia tukia Irakilta, Meksikolta tai miltä vaan, eikä tunkea vihaamaan ja halveksumaan kantasuomalaista. Onneksi en enää asu paikassa, mkissä olisi paljon maahanmuuttajia, niistä kaikki ei ymmärrä elämisen mentaliteettia täällä Suomessa.

        Hirveästi vilisee kirjoitusvirheitä,kun paukutat tekstiä raivonvallassa:D


    • jaakkopoikanenkin

      olen katsellut erään vuokrakasarmin asukkaita. läskejä kovin ovat he

    • Tri.Olonen

      Myykää autonne, suosikaa hyötyliikuntaa pyörällä raikkaassa talvi-ilmassa kaupoille ja kirkoille.
      Tupakat sekä happamat juomat on syytä jättää koristamaan hyllyjä.
      Näin toimien olette virkeä ja nukutte sikeästi.

    • lihavuudentekee

      nälän aiheuttama vesipöhö.

    • Ostahja

      No ne on lihavia niin ne ei jaksa
      Niin ne on helposti köyhiä kun ne ei jaksa
      Niin paljon niin ne lihoo lisää niin ne on köyhempiä
      Ja ne ei jaksa ne jaksaa vain vähän

    • 26726826

      Puurolla ne eivät lihoisi. Liiat tuet pois, niin loppuu se kaljalla ja kebabilla mässäily.

      • tosiasiassa

        Vaikka edellinen viestini poistettiin, uskallan vielä panna lusikkani soppaan ja kertoa lyhyesti: Olen syntynyt v. 1933 ja elänyt ennen ja jälkeen sotiemme hyvin puutteellisissa oloissa ja kärsinyt jopa nälkää aika ajoin. En ole kuitenkaan lihonut, vaan ollut aina normaalipainoinen.
        Tämän vuoksi uskallan hyvät ihmiset olla sitä mieltä, että köyhyydellä ei ole suoranaista yhteyttä lihomiseen, vaan se johtuu aivan muista tekijöistä.


      • ihminen.on.mitä.syö
        tosiasiassa kirjoitti:

        Vaikka edellinen viestini poistettiin, uskallan vielä panna lusikkani soppaan ja kertoa lyhyesti: Olen syntynyt v. 1933 ja elänyt ennen ja jälkeen sotiemme hyvin puutteellisissa oloissa ja kärsinyt jopa nälkää aika ajoin. En ole kuitenkaan lihonut, vaan ollut aina normaalipainoinen.
        Tämän vuoksi uskallan hyvät ihmiset olla sitä mieltä, että köyhyydellä ei ole suoranaista yhteyttä lihomiseen, vaan se johtuu aivan muista tekijöistä.

        Siinähän se selitys on, olet lapsuudessa ja nuoruudessa saanut sen verran kaloriköyhää ruokaa, että rasvasolut ovat jääneet määrältään pieniksi ja vähäisiksi.
        Eivätkä siten turpoa vanhanakaan.
        Sen sijaan nykylapset saavat jo äidinmaidon jälkeen niin kaloripitoista ruokaa, että ovat kuin possuja jo vuoden iässä.
        Rasvasoluja paljon, sitten syötetään lisää, karkkipäivänä mässätään kunnolla.
        Nuorena vedetään kaloripitoisia hamppareita ja pizzoja ym energiajuomia.
        Sen jälkeen alkaakin kaljoittelu, latten ja viinien mässäys, matkustelu, omaa elämää oltava, syödään suruun, ikävään, iloon, ihan mihin tahansa tunteeseen.
        Liian energiapitoista ruokaa kansalaisilla.
        Pula-aika on järjestettävä uudestaan tälle kansalle, loppuu se ylipainon kertyminen.
        En hauku muita, itse olen samassa jamassa.


      • Eimennytläpi
        tosiasiassa kirjoitti:

        Vaikka edellinen viestini poistettiin, uskallan vielä panna lusikkani soppaan ja kertoa lyhyesti: Olen syntynyt v. 1933 ja elänyt ennen ja jälkeen sotiemme hyvin puutteellisissa oloissa ja kärsinyt jopa nälkää aika ajoin. En ole kuitenkaan lihonut, vaan ollut aina normaalipainoinen.
        Tämän vuoksi uskallan hyvät ihmiset olla sitä mieltä, että köyhyydellä ei ole suoranaista yhteyttä lihomiseen, vaan se johtuu aivan muista tekijöistä.

        Ei nyt prkl. Ei 33 syntynyt pyöri netissä:D $ehän ois 85v tänä vuonna.


      • lisääkakkuja
        Eimennytläpi kirjoitti:

        Ei nyt prkl. Ei 33 syntynyt pyöri netissä:D $ehän ois 85v tänä vuonna.

        Ehkä se muisti oman isänsä tai isoisän syntymävuoden. Heh


      • Pitkäaikatyötön
        Eimennytläpi kirjoitti:

        Ei nyt prkl. Ei 33 syntynyt pyöri netissä:D $ehän ois 85v tänä vuonna.

        Äitini on syntynyt v. 1937 ja hänkin käyttää nettiä.


    • TransAtlantistaPaskaa

      Siitä kun jonkin aikaa syöt GMO mössöä, lisäaine mössöjä ja altistut kemikaaleiLLE aiheuttaa monenkirjavaa Ärtyneen Suolen Oireyhtymää sekä Diabetesta, lihot, läskistyt, lopulta syöpää ja sitten kuolet.

      • sjkdfhurghtrugh

        Suurin lukemani loukkaus tältä paskapersläpi- Suomi24- keskustelufoorumilta on ollut "ärtyneen suolen oireyhtymän" sekoittaminen crohnin tautiin ja colitis ulcerosaan: vakavuustasoltaan valovuosien päässä sairauksina crohnin tauti ja colitis ulcerosa, ja "ärtyneen suolen oireyhtymä". Eikä mene läpi isojen merkkien käyttö kunnianloukkauksia lukiessa, minä en ole mikään tyhmä (ÄSOD??!), vaan liian älykäs, että tollanen paska menisi läpi... Diabetestakaan sairastavia en tunne tai mikäli jos tuntisin, en internetissä kertoisi asiasta.


    • tollo-provosoi

      Näin on. Vielä 1970 luvulla suomalaiset olivat hoikkia, jos joku oli 80 kg. Häntä pidettiin lihavana. Köyhät syövät paljon viljatuotteita, ranskanperunoita, lenkkimakkraa jne. Viljat eivät sisällä enää niin paljon hivenaineita ja vitamiineja kuin ennen. Nykyinen roskaruoka aiheuttaa diabetesta ja nesteen keräytymistä ruumiiseen. Monet lääkkeet vielä lisäävät tätä ilmiötä.
      Jos ihmisellä on nestettä elimistössä. ei se poistu millään liikunnalla yksistään. Ehkä suomalaiset köyhät halutaankin tappaa paska ravinnolla?

    • tollo-provosoi

      Näin on. Vielä 1970 luvulla suomalaiset olivat hoikkia, jos joku oli 80 kg. Häntä pidettiin lihavana. Köyhät syövät paljon viljatuotteita, ranskanperunoita, lenkkimakkraa jne. Viljat eivät sisällä enää niin paljon hivenaineita ja vitamiineja kuin ennen. Nykyinen roskaruoka aiheuttaa diabetesta ja nesteen keräytymistä ruumiiseen. Monet lääkkeet vielä lisäävät tätä ilmiötä.
      Jos ihmisellä on nestettä elimistössä. ei se poistu millään liikunnalla yksistään. Ehkä suomalaiset köyhät halutaankin tappaa paska ravinnolla?

    • tollo-provosoi

      Näin on. Vielä 1970 luvulla suomalaiset olivat hoikkia, jos joku oli 80 kg. Häntä pidettiin lihavana. Köyhät syövät paljon viljatuotteita, ranskanperunoita, lenkkimakkraa jne. Viljat eivät sisällä enää niin paljon hivenaineita ja vitamiineja kuin ennen. Nykyinen roskaruoka aiheuttaa diabetesta ja nesteen keräytymistä ruumiiseen. Monet lääkkeet vielä lisäävät tätä ilmiötä.
      Jos ihmisellä on nestettä elimistössä. ei se poistu millään liikunnalla yksistään. Ehkä suomalaiset köyhät halutaankin tappaa paska ravinnolla?

      • ottaapipäähä

        "Ehkä suomalaiset köyhät halutaankin tappaa paska ravinnolla? "
        Kuka se haluaa tappaa? Kenen syy että ovat köyhiä?
        Kenen syy että jotkut hankkii kunnon elämän ihan itse? Sori jos loukkaa mutta joskus tympii ja väsyttää köyhäksi jääneitä lusmuja kuulla, joita koettaa auttaa antamalla monenlaista kelpo apua, ruokana ja tavarana ja rahana mutta kiitosta ei auta edes kuvitella, sen tilalle tulee lista mitä vielä tarvis antaa, ja jos et anna niin olet paska ihminen.
        Itse ei-rikkaana osaan elää tervellisesti eikä koko ajan tarvi puputtaa jotakin pelossa että jos en syö ahmiten niin sen saa joku toinen. Itsestä on ihan helvetin paljon kiinni se mitä oma elämä on. Muutaman tyypin tuntien, näkee että elämästä voi tehdä taidetta aika vähällä mammonalla.


    • jostain-johtuu

      Miksei köyhät suomessa ole viellä lihavampia? Miksi lihavia suomessa niin vähän?

      "Yhdysvallat ei ole enää maailman lihavin kansa
      Uusi ykkönen on Meksiko, jossa noin 70 prosenttia aikuisista on ylipainoisia ja heistä kolmasosa liikalihavia, kirjoittaa The Daily Mail."

      Suomessa liian vähän lihottavia ruokia tarjolla?/suomessa ei köyhillä varaa syödä?

    • Presidentti Ahtisaarikin on lihava, jethro rosted on lihava and moni muukin Rikas on lihava,

    • sjdnjefntjgn

      En ymmärrä mitä kenenkään lihavuus ketään haittaa. Moni lihava voi olla hyvinkin terve, mutta jaiks yöks kun kuvittelen esimerkiks koskaan fyysistä työtä tekemätöntä ja nuoruudessaankaan varmaan rakenteensa mukaan mitään urheilua koskaan harrastamatonta esimerkiksi Juhana Vartiaista ja hänen "pyylevää lyhytvartista pyknistä kroppaansa", "jam jam" ne pehmeät valkoiset paksut eduskunnan torkkupeittoa työhuoneessa hipelöivät pullasormensa ja kammattu tukka, yök. Jos mikään nuoruudessaan kuntoillut myöhemmin lihoo, jokaisen sellaisen lihavuuskin on jotenkin "erilaista", kuin tyypeillä, jotka koskaan nuoruudessaankaan ei ole liikkuneet. Vartalon rakenne jokaisella on se mikä syntymässä määrätään, mutta väitän, että laiska on useammin laiha, pikemminkin kuin että lihava, ainakin jos katselee määkyvällä äänellä puhuvia "hupparijonneja" joissakin isojen kaupunkien ostareilla, jopa minun naisen perse on leveämpi kuin niiden, ja mikään ei ole vastenmielisempää kuin liian laiha ihminen, jollei syynä ole nälkiintyminen.

      Kirjoittanut ehkä vihaa ihmisiä jotka eivät mieti ulkomuotoa ihmisissä. Ei kandeis. Tulee sellainen äärimmäinen tahaton häpeä lukemastani, on hyvin vastenmielistä ajattelumalli, että köyhien ihmisten ajatellaan olevan lihavia koska eivät "viitsi" huolehtia ulkomuodostaan. Katos vaikka Timo Soinin mahaa, Timppeli syö joka päivä veronmaksajien liikaa hänelle maksamilla rahoilla... Enkä haluais olla niin tyhmä kuin joku stubeliini ja sellaset, että omaa lärviä kyylätään peilistä sata kertaa ennen ulosmenoa, se häköhökköhäkkänenkin on sen näkönen, että näkyy olevan paljon ylimääräistä aikaa, kun tukka on aina viimeisen päälle suittu, millä veronmaksajien maksamilla kaapissaan olevilla merkkihiustuotteilla? Ja vaikkapa Juhana Vartiaiselle sellainen "stailausvinkki" täältä tavikselta, että lyhyt ja ruma ja lihava mies on ulkoisesti enemmän edukseen, jos ei käytä keskivartaloon päättyviä miestentakkeja ja ylisuuria housuja, vaan on rehdisti vaan - ruma, ruma kun ei kauniiksi muutu. Lisäksi Vartiaisen rahaomaisuusuudella luulis voivan hankkia puheterapeutin, ettei tarvitsitsi lässyttää. On inhottavaa, jos mies puhuu naismaisella äänellä.

    • AhmijaMatti

      Pitää varastoida energiaa kroppaansa, kun ei tiedä milloin seuraavan aterian saa.

    • fatandproud56

      Alkoholi lihottaa tosi paljon ihmisiä. Ja Suomalaiset ovat myös tunnettuja ahmijoita. Jos lautanen ei tyhjene alle 5 minuutissa niin Suomalainen on todennäköisesti kuollut.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      237
      2596
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      10
      1494
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1412
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1305
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1160
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      903
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      878
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      868
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      825
    Aihe