Ei sovi yhtään toi uus ukko tuohon sarjaan. Tykkäsin siitä vanhasta Gunnarista enempi. Mitä mieltä olette?
Monican ja Gamillan isä
12
463
Vastaukset
- ananastukka
Kyllähän siihen rooliin pitäs joku nuori komistus palkata ehdottomasti et ois pissiksillä silmänruokaa.
- ennenolimiehetrrrautaa
Ohhohhoo!?
Gunnar lyheni oikein kunnolla. Nyt se lyhyempi kuin Moonika, kun entinen oli paljon pidempi..
- dhrg
aivan samaa mieltä
- dhrg
aivan samaa mieltä
- YlilääkäriKalleLaitela
Niinpä ja mihin Gunnarin muistisairaus hävis kun siitä ei mainita mitään
- SeOliSiinä
Se hävisi näyttelijänvaihdon mukana.
- ddrrydirdy
Hyvä konsti Alzheimeriin, kun paranee näin. Kutistuminen auttaa.
- präät
ddrrydirdy kirjoitti:
Hyvä konsti Alzheimeriin, kun paranee näin. Kutistuminen auttaa.
Mutta mikä auttais Ullan mielisairauteen?
Olen samaa mieltä , kyllä vanha Gunnar oli parempi ja hyvä näyttelijä , tuo uusi ei oikein ole hyvä muussa kuin kotimaisissa elokuvissa . :)
- vanhaGunnarTakaisin
Vanha Gunnar sentään osas näytellä. Oli karismaattinen ja uskottava roolissaan.
Nykyinen on aivan umpisurkea.
- Nykynenonsurkea
adressi että Gunnaria näyttelevä vaihdetaan uskottavampaan tai poistukoon Gunnar pihlajakadulta
- salsa03
No ei se nyt niin huono ole,ei vain ole välttämättä tottunut siihen vaihokseen.
Kyllä entinen Gunnarikin aluksi ouvoksutti,kun oli nähnyt hänet Reinikaisen poliisi kaverina.
Ja eihän sen entisenkään Gunnarin aikana juoni pyöriny koko ajan muistisairauden ympärillä.
Kyllä se sairauskin taas putkahtaa esile....viimestään sitte kun kun tyttärille paljastuu se mitä vanhemmat salaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1006382Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3325742Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk613495Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123375Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062779Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211760Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t131755Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1881224- 931153