Mitä kummilusikkaan kaiverretaan?

hämmentynyttt

Mitä tekstiä kummilusikkaan yleensä kaiverretaan? Tuleeko siihen kaivertaa myös antajan nimi?

Olen kuullut juttua, että joku olisi kaivertanut:tulevalle vaimolleni ja kuulemma ihan suomessa, hyhhyh, itse en halua, en missään nimessä aio avioitua koskaan ystäväni 29 vuotta minua nuoremman tyttären kanssa, jonka kummiksi minua pyydettiin.

10

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yjytytjytjytjy

Ei jenni pyytänyt saulia kummiksi kun oli lapsi vaan jenni pyysi sauli kummiksi kun aikuisena liittyi kirkkoon. Täysin eri asia nuo sinun lapsi fantasiat mistä hoet päivittäin.

• Seli_seli

kokkare laita asiasta faktoja muuten juttu on niin että Sauli oli kasteesta asti Jennin kummi ja kaste suoritettiin Jennin ollessa vauva.

• hrtthtrhrhthtrhtrt
        Seli_seli kirjoitti:

kokkare laita asiasta faktoja muuten juttu on niin että Sauli oli kasteesta asti Jennin kummi ja kaste suoritettiin Jennin ollessa vauva.

Jatka sinä katkera persu vain laspi fantasioitasi ihan sama se mulle on mutta jenni on liitynyt aikuisena kirkoon jolloin sauli on siinä kummina.

• No_ei_se
        hrtthtrhrhthtrhtrt kirjoitti:

Jatka sinä katkera persu vain laspi fantasioitasi ihan sama se mulle on mutta jenni on liitynyt aikuisena kirkoon jolloin sauli on siinä kummina.

nyt näytä olevan ihan sama sulle kun koko aika olet valheita tänne työntämässä ja kun faktoja pyydetään yrität kehittää juttuja että pyytäjällä olisi jotain lapsifantasioita.

• ththtrhtrhtrhtr
        No_ei_se kirjoitti:

nyt näytä olevan ihan sama sulle kun koko aika olet valheita tänne työntämässä ja kun faktoja pyydetään yrität kehittää juttuja että pyytäjällä olisi jotain lapsifantasioita.

Sinulla on katso aloitustasi siinä hoet kaveristasi ja sen lapsesta. Fakta on että jenni liityi aikuisena kirkkoon jolloin sauli oli kummi ei se näillä sun lapsi aloituksilla miksikään muutu.

• love_story

"Pikku-Jennille(cöc) Kummisetä Saulilta(cöc), Rakkaudella ja Märillä Suudelmilla ja Isolla Rahalla"

• trthhtrhtrhtrhtrh

Katos meidän persuli on ruvennut oikein runopojaksi. Ei huono itkekkö ihan keksit?

• ihan_varmuudeksi

S e l k o s u o m e a .

• historisti

Selkosuomeksi: missä kirkossa Jenni kastettiin ensimmäisen kerran ja missä toisen kerran? Kirkkohistoria kiinnostaa minua, joten pliis, kertokaa. Kertokaa myös kastepapin nimi, oliko mies vai naispappi vai molemmat yhtä aikaa?

• VarmaVeikkaus

T u l e v a i s u u d e s s a S u o m e s s a t y ö p a i k o i l l a o n k a i k k i e n p u h u t t a v a s e l k o s u o m e a .
      O p e t t e l u a l o i t e t t a v a h e t i . N y t.

T y ö l l i s y y s k u r s s e i l l a k a n t a s u o m a l a i s i l l e ä i d i n k i e l e l t ä ä n s u o m e n k i e l i s i l l e p u h u t a a n s e l k o s u o m e a .
      S e i l m e i s s e s t i t a k a a t y ö n s a a n n i n .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5370
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      68
      4757
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4345
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      47
      3871
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3780
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3687
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      40
      3227
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      79
      3063
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      55
      2906
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      22
      2656
    Aihe