Mua on kiinnostanut kokeilla kahta miestä mutta anaali ei kauheesti innosta. Lähinnä se, että kaksi hyväilis yhtäaikaa ja panis vuorotellen. Näin sais itelleenkin pidemmän nautinnon. Mutta löytyykö mistä tällaisia miehiä? Mä olen jo kohta 50-vuotias ja isojen tissien ja perseen ohella löytyy myös tuota vatsaa :( Vaan kokeilun halua olis.... Tuolla treffipalstalla kun huutaa megafoniin, niin sieltä vastailee jengi jostain hevon kuusesta, eikä mua kiinnosta joskus viikon päästä vaan nyt :D Uudeltamaalta siis. Vinkkejä mitä tehdä? Vittuilua en kaipaa....
Kahta miestä, ei yhtä aikaa vaan peräkkäin?
11
292
Vastaukset
- erootp
Eikö yhtäaikaa käy niin että toinen pillussa ja toinen suussa?
- Mlpaksu
Täällä länsuudeltamaalta. Sopisiko päiväsaikanakin?
Toki pillussa ja suussa käy :) Päiväsajoista en niin tiedä...lähinnä ajattelin tänään :D
- Komeekundi94
Olisin kiinnostunut. Laita s postisi niin jutellaan lisää.
Hei.en lähde kimppaan toisen miehen kanssa mutta haluaisin tulla kokeilemaan että saisinko tyydytettyä sinut.pidän pyöreistä tytöistä muutenkin.kirjoita sähköpostiini jos haluat tietää lisää minusta ja mitä saisit.pidän seksistä todella todella paljon ja lupaan nuolla sinua niin paljon kun haluat.tykkään myös antaa suihin ja panna rintojen väliin.siksi isot tytöt on myös kiihottavia että on rintoja minkä väliin runkata ynm.
Olisi varmaan kiihottavaa päästä naimaan vanhempaa kiimapillua kunnolla.olisi mukavaa panna sinun isojen rintojen väliin niin että ottaisit samalla suihin.jos et ole niin ajaisin sinulle posliinipillun mitä pääsisin nuolemaan kunnolla.kiihotun siintä kun saan dildoa vielä käyttää samalla kun nuolen pillua.on kiihottavaa kun nainen sanoo että nuole ja runkkaa minua kunnolla.
- mt-kauhalle.älä.vastaa
Aatu66 kirjoitti:
Oletko löylykauha mies itse niin idiootti että et osaa kun lähetellä todella tyhmiä kauhoja.
Älä vastaile mielenterveyskauhalle. Sen toistelemat viestit poistetaan palstalta ilmiantojen vuoksi mutta sun vastauksesi jää pilaamaan keskustelua. Tuo mt-kauha yrittää pilata keskustelut joten älä sinä ryhdy siinä avustamaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165313
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212751- 352163
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella392045Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332006Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme91358- 1641282
- 381270
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257