63 kunniatonta päivää pääministerinä ja sen jälkeen sotkeutuminen itse rakennettuun valheiden ja petosten verkkoon.
Siinä meriitit tänään 50-vuotta täyttävällä Anneli Jätesäkille - Suomen pitkäaikaisimmalle naispääministerille.
Jätesäkki oli myös rosiksessa syyllistyttyään virkamiehen virkarikokseen yllyttämiseen. Taitavalla juristerialla ja hyvä veli verkostolla hänet kuitenkin keploteltiin vapaaksi ja syyt langetettiin viattomalla virkamiehelle.
Niin että paljon onnee vaan!
Onneksi tämä poliittinen ongelmajäte saatiin loppusijoitettua euroopan parlamenttiin. Siellä Jätesäkki ei huonon kielitaitonsa ansiosta saane paljon vahinkoa aikaan.
Jätesäkin synttäripäivä
1
118
Vastaukset
- Viaton kepulainen?
sattui kyllä olemaan kepulainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864