Auton moottorissa jotain vikaa tod. näk kannessa.. Olisko kenelläkään mielessä hyvää ja mielellään halpaa ammattilaista? Korjaamo tai yksityinen moottorien fixaaja haussa.
Auton moottorityöt
bemarimiess
6
104
Vastaukset
- SipilänJuffe
Vie Käyttöautolle. Yksityinen korjaaamo eikä pahan hintainen, ainakaan mulle.
Rintakarin Erkki Lapualla tekee siitä samalla rahalla ralliauton.
- Kouppe
Suosittelisin pyytämään ainakin tarjousta Seinäjoen moottorihiomolta. Itsellä hyvät kokemukset ja hinnat on ainakin ollut edullisia ainakin merkkihuoltoihin verrattuna.
- Herkullevaan
Kansi Seinäjoen moottorihiomolleKorjauksen, kasaamisen hoitaa halvalla ja 40 vuoden ammattitaidolla Kari Hernesnimi Nurmon Koliinista.Nyk.Seinäjoki
- öökkuja
Hyvää ja halapaa ei ookku kaurapuuro ja hernekeitto
- Ja..Palvelualtis
Autoexpert Teollisuustalon takana on halpa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052