Löytyisikö henkilöä, joka tekisi dokumentin antroposofisista lääkkeistä ja lääkäreistä?
Sellaista ei ole vielä olemassa. Se olisi erittäin kiinnostava ja hyödyllinen asia.
Antroposofiset lääkkeet ja lääkärit
3
754
Vastaukset
- xx111
Löytyy antroposofisen lääketieteen yhdistyksen sivulta ALLY. Suomessa 10 koulutuksen saanutta lääkäriä. Helsingissä esim. Tarja Furu.. Sveitsi alkaa 1.8.2018 alkaen korvata antroposofiset lääkkeet, kuten muutkin lääkkeet. Muuallakin Euroopassa lääkkeet korvataan. Suomessa nämä lääkkeet on Valviran hyväksymiä, ja euroopan lääkeviraston myös. Itseltäni on paranettu 3 sairautta näillä lääkeillä. Meilahden sairaalassa ei pystytty perinteisillä lääkeillä parantamaan. Antroposofiset lääkket on ylivertaisia ja halpoja. Suosittelen
- verenpaine
Olen etsimässä tietoa antroposofisesta lääketieteestä ja lääkkeistä (niiden hinnoista) jne. Kiitos, sain osaan kysymyksistäni vastauksia. Tästä on hyvä jatkaa tiedon etsintää. Etsin tietoa siitä löydänkö antroposofisen lääketieteen lääkäriä Itä-Suomesta. Pyrin löytämään lääkityksen kohonneeseen verenpaineeseeni, koska yleislääketiede ei pysty enää auttamaan minua. Jo kaksi yleislääketieteen lääkäriä on "luovuttanut" ja minä myös alan luovuttamaan.
- pipim
Mitä on antroposofiset lääkkeet? Kiinnostaa paljon tämä aihe
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574