Näin jonkun perussuomalaisen jutun alun, "ainutta eliittiä vastustavaa..." Kyllä me tavallinen kansa olemme typeriä. Onhan joillain kansanedustajilla tapana vaikka LInnan juhlia syrjiä eliitin juhlina.
Mutta mitä kansanedustajat itse ovat, kansamme eliittiä ilman muuta. Päätösten tekijöitä, pokkailtavia herroja ja rouvia. Ja Huhtasaari jo siviilissä edustaa eliittiä, akateemisen koulutuksen saanut, aviomies lääkäri. Eivätpä varmaan kaveeraa porilaisten siivoojaperheiden tai rekkakuskien kanssa.
Möykettä on ollut, mikseivät Haukion vanhemmat ole julkisuudessa? Miksei julksisuudessa ole Huhtasaaren vanhemmat ja hänen puolisonsa vanhemmat. Huhtasaari on hierarkiassa sentään paljon Haukion yläpuolella, jonka asema on puoliso, Huhtasaari taas puolueensa toinen puheenjohtaja ja tuleva presidentti.
Mitä on eliitti?
14
297
Vastaukset
- 24678299
Kuuluakseen kansaan ei tarvitse tehdä yhtään mitään, mutta se on silti muka hienompaa kuin paikan ansaitseminen eliitissä. Niin paljon hienompaa, että kukaan eliitistä puhuva ei mielestään itse siihen kuulu. Naurettavaa.
- RsRffEugenics
https://www.youtube.com/watch?v=TiNv7qAMUdw
Ketkä ovat eliittiä ja miten he pitävät valtaa.- salapoliisitutkimukset
Yksinkertainen vastaus! Sauli Niinistön kabinetti on eliittiä ja laittavat rahaa 1,5milj. euroa vaaleihin, että Sauli tulisi valituksi ja näin Sauli voi viedä Suomen euroopan yhteiseen puolustusliittoon johon käytetään 38miljardia euroa verorahoja ja eliitti on laskenut tästä hyötyvänsä satoja miljoonia euroja pankkitileillä veroparatiisissa
- HalpaaNarua
Eliitti on se porukka jotka heiluu iltatuulessa narunjatkona lopulta kun kansa vittuuntuu lopullisesti...eikä se päivä ole lopultakaan kaukana...
- sorrettu
eliittiä ovat kaikki minua paremmin ansaitsevat tai enempi omistavat ynnä yliopistokoulutetut.
heiltä otetaan ja mulle annetaan.
se on siinä!!
- joko-hyvin-tai-huonosti
Johtavissa ja päättävissä asemissa olevat on kaikki eliittiä. Se kuitenkin ratkaisee kaiken kuinka hyvin eliitti toteuttaa äänestäjiltä saamansa luottamuksen. Jos ajaa kokonaan muiden asiaa kuin äänestäjänsä, niin silloin eliitti on pettänyt luottamuksensa.
- asdfgasdfg
Koko eliitistä jauhaminen on joutavaa paskanlätkytystä. Persaus huurussa istutaan sohvalla keskikaljapäissään ja hoetaan eliitti sitä eliitti tätä. Suurin osa näistä nettivinkujista on itse syypäitä persaukisuuteensa.
- kansakärsii
Kyllä se on paljastunut, että Suomen miljonäärit kuuluvat kabinettiin ja sieltä tätä maata johdetaan Putinmaiseen tyyliin, tosin sätkyukkona on Sauli, tälle on tehtävä loppu!
Onko muuten Sauli ottanut kantaa näihin tukijoihinsa liittyen, joilla veroparatiisissa omaisuus verottajan ulottumattomissa? - sdgfsdgf
kansakärsii kirjoitti:
Kyllä se on paljastunut, että Suomen miljonäärit kuuluvat kabinettiin ja sieltä tätä maata johdetaan Putinmaiseen tyyliin, tosin sätkyukkona on Sauli, tälle on tehtävä loppu!
Onko muuten Sauli ottanut kantaa näihin tukijoihinsa liittyen, joilla veroparatiisissa omaisuus verottajan ulottumattomissa?Syötä noita typeriä MV-fantasioita niille joille ne uppoavat.
- Totuuskomissio1
Ei istuta sohvalla persaus huurussa ja viina, tai kalja tms. ei maistu ollenkaan! Eikä me kaikki kuuluta yhtään mihinkään poliittiseen puolueeseenkaan, saati muutenkaan "kuvia kumarrella".
Asiat ratkaisee ja nyt alkaa olla mitta täynnä nykyisen, matubisneksiä kansakunnan piikkiin tehtailevan ja ylläpitävän "poliittisen eliitin" toimien vuoksi.
Suomesta on tehty "ylioikeusvaltio" tänne laittomasti saapuneille ihmisjoukoille.
Koska tämä manööveri maksatetaan koko kansalla, on sitä voitava myös laillisin keinoin vastustaa.
Sauli Väinämö ei ole ottanut totuutta omakseen, vaikka julistaa olevansa "koko kansan presidentti" , mikä on ihan huuhaata, noilla tekemisillä, vallankin kun talouselämän eliitti rahoittaa avokätisesti hänen kampanjaansa. - sdfgsdfg
Totuuskomissio1 kirjoitti:
Ei istuta sohvalla persaus huurussa ja viina, tai kalja tms. ei maistu ollenkaan! Eikä me kaikki kuuluta yhtään mihinkään poliittiseen puolueeseenkaan, saati muutenkaan "kuvia kumarrella".
Asiat ratkaisee ja nyt alkaa olla mitta täynnä nykyisen, matubisneksiä kansakunnan piikkiin tehtailevan ja ylläpitävän "poliittisen eliitin" toimien vuoksi.
Suomesta on tehty "ylioikeusvaltio" tänne laittomasti saapuneille ihmisjoukoille.
Koska tämä manööveri maksatetaan koko kansalla, on sitä voitava myös laillisin keinoin vastustaa.
Sauli Väinämö ei ole ottanut totuutta omakseen, vaikka julistaa olevansa "koko kansan presidentti" , mikä on ihan huuhaata, noilla tekemisillä, vallankin kun talouselämän eliitti rahoittaa avokätisesti hänen kampanjaansa.Joutavanpäiväistä Janitskinhölynpölyä.
- realismi____
800 000 suomalaisista kärsii kosteusvaurioista ja tähän syyllinen moraaliton eliitti vie voittonsa veroparatiiseihin uskokaa jo hyvällä vain persuja äänestämällä voitte enää vaikuttaa?
- sdfnbjhdjgv
Eliitti on se, mikä rahoittaa kansan sossutuet.
- ee-liitti
"Mitä on eliitti?"
Kyllä niitä täytyy olla. Joka kesä tulee televiissiosta ELITTIKISOJA, sieltä niitä luulisi löytyvän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232