Siinä kerrotaan, miten ihminen voi pelastua Jeesuksen Kristuksen kautta ja miten voi välttyä joutumasta helvettiin!
Raamattu on ihana!
4
<50
Vastaukset
- Matkamies.maan
Kertoisitko tarkemmin siitä helvetistä, jotta tietäisi millaista paikkaa on syytä varoa?
- Mieluummintaivaaseen
Jeesus ainakin vakavasti varoitti joutumasta sinne!
"Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."
Matt 10:28
- AamenkiitosJeesus
Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.
Luottaisin enemmän vaikkapa Sinuhe egyptiläiseen.
Fiktiota sekin, mutta kirjailija on sentään osannut kirjoittaa eheän tarinan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954