Ensimmäiset vaalit Jussi Halla-ahon johdossa, yltääkö lähellekkään siihen äänimäärään mihin mentiin edellisessä presidentinvaaleissa.
Nyt punnitaan Halla-ahon kyvyt
7
126
Vastaukset
- ÄäniAnnettu
Olikos se jotakin reilut 9% Soinilla!?
Aika järkyttävää jos samoihin tai alle jää nyt!
Mieletön epäonnistuminen ja johdon vaihto silloin ainoa vaihtoehto persuissa.
Harmillisesti kohut luo tässä sakissa epävarmuutta ja pelkäänpä tulevan floppi Lauran sakille,vaan katsotaan miten käy.
Heikkoja on ehdokkaat kyllä useimmilla ja Luulisi jonkun nousevan haastamaan Saulia! - Höyhensarjalainen
Ei yllä lähellekkään Soinin sarjaan.
- Peruspentti59
Nyt nähdään että perussuomalaiset ei oo mitään ilman soinia. Halla-aho pilas puolueen. Viimeinen niitti oli kun laitettiin ehdokkaaksi natsi ja vieläpä nainen. Persut vajoaa marginaali puolueeksi. Siniset pyyhkäsee ohi ennen vappua kannatusluvuissa.
- suvakki-tuo-paperittomia
Näet unta aamusta, herää suvakki.
- Hallaahon.äänestäjä45
Juuri näin, tätä seurataan
Soini sai ison äänimäärän 290 000 eli lähes kolme kertaa niin paljon kuin ensimmäisessä presvaalissa
Saako Huhtasaari yli 300 000 on muistisääntö?
https://scontent.fqlf1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-0/cp0/e15/q65/p320x320/19961088_1417827798345354_8938138945620103545_n.jpg?oh=73923050cf766847f53b780eb386eef6&oe=5AFC557B - Persujaharmittaa
Persujen pressavaalipolitiikka lienee vain mainoskampanja ?
Tarkoitus on vain pitää yllä keskustelua ja persuja näkyvissä.
Tämä tavoite onkin helposti saavutettu.
Uskon että varsinainen tarkoitus on ylläpitää persuilun yleiskuvaa tähtäimenä eduskuntavaalit? - Hallaahon.äänestäjä45
Politiikassa on vaikea sanoa, mihin tähtää, Niinistö oli vanhaksi paikallislakimies joka ei seurannut edes politiikkaa Kekkosen aikana
Eduskuntavaalit ovat tärkeimmät
Maakuntavaalit on harjoitusta siellä pitäisi olla ehdoton asiantuntija
Kuntavaalit on ensimmäinen harjoituserä
Valtaosa tavispoliitikoista on ajatellut että tämä tienpätkä pitää korjata
joten kunnallisvaaliehdokkaaksi ja sitten he ovat presidenttiehdokkaita tai jotain
Leena Meri on PS-eduskuntaryhmän puheenjohtaja ja sanoi että
hän pyrki alunperin kunnallispoliitikoksi Hyvinkäällä jne.
Itse olin halla-aholainen ennen Jussi Halla-aho, joka äänestä EU:hun liittymisen
puolesta, minä vastaan, mikä johtui siitä, että
Jussi Halla-aho ei tiennyt olevansa halla-aholainen, minä tiesin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780