ei jaksais mut on pakko

onksihanpakko

pitäiskö mun vaa kuolla!?
mä en saatana jaksa enää tätä elämää!
mull ei oo syytä elää!
oon vaa vitu idiootti luuseri joka ei saa mitää aikaseks!
jos oisin osannu olla siel vitun koulussa niinku siel pitäis olla nii kaikki asiat ei ois näi paskasti!
vittu mä pilaan itteni ja kaikkien muidenki elämät!
joudun valehtelee päivittäin mu tilanteesta monelle eri ihmiselle,en haluis!
haluisin vaa sanoo kaikil et mua masentaa ja viiltelen mut se tuntuu mahottomalta!
MIKÄÄN ei tunnu MILTÄÄN!
MIKÄÄN ei lohduta mua!
MIKÄÄN ei estä mua tekemästä niinku haluun!
MIKÄÄN ei oo hyvin!
😭😭😭

4

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Hyvä, että rohkenit kirjoittaa tuntemuksistasi tänne. Oletko miettinyt, että voisit saada helpotusta oloosi keskusteluavun kautta? On olemassa monenlaisia auttavia tahoja, joissa voisit keskustella tilanteestasi. Ulkopuolinen tuki voi auttaa jäsentämään ajatuksia ja se voi olla myös hyvä voimavara ja helpottaa jaksamista.

      Tässä muutamia vaihtoehtoja, joihin voisit halutessasi olla yhteydessä:

      - Verkkokriisikeskus Tukinet, https://www.tukinet.net/. Tukinetistä saat halutessasi itsellesi tukihenkilön, jonka kanssa voit keskustella kahden kesken. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      - Jos haluat keskustella tilanteestasi mieluummin soittamalla, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

      - Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

      Voimia! Toivottavasti löydät itsellsi sopivan tavan hakea ja saada apua.

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • eienäänuori

      Jos ei jaksa käydä koulua niin opintoja voi aina paikata nykyään. Nyt sinun tulee saada purettua pahaa oloa ja saatava apua. Puhuminen ja kirjoittaminen selkeyttää ajatuksia. Onko lähellä joku aikuinen joka nyt kuuntelisi ja voisitte yhdessä miettiä mitä tästä eteenpäin. Tilanne ei ole ollenkaan niin toivoton kuin tällä hetkellä tuntuu.

    • vituttaatäälläkin

      Koita ny jaksaa, vaikka paskaa tää elämä välillä onkin. Sulla on kuitenkin paljon kohtalon tovereita. Koita päästä jutteleen. Voimia!!!

    • Autatoista

      Intialainen guru on sanonut, että toisten auttaminen auttaa eniten itseä, jos on masentunut tai itsemurhaa hautova. Nimittäin ei pelkästään se että auttamalla saat ihmisiä jotka välittävät sinustakin, vaan siinä on myös karminen tekijä. Tässä artikkelissa lisää vinkkejä, http://beforeitsnews.com/health/2018/01/hints-for-common-health-issues-2809503.html
      Jos ei pysty muuta tekemään niin aina voi netissä toivotella hyvää muille, antaa neuvoja, tai auttaa vanhuksia, kerätä roskia metsästä. Joskun on parempi auttaa toisten tietämättä silloin kukaan ei ala vaatimaan lisää apua, ja kuitenkin karma hyvittää sinulle tekemisesi.

      Kokeile monien elämä on muuttunut täysin tällä ohjeella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe