Kuulin että tänne ollaan perustamassa eläintarha. Kaupunki osti paltanmäen alueen ja se on mahdollinen paikka tarhalle. Kerrankin jotain myönteistä kehitystä, mutta muitankin eläimiä voisi harkita kuin aaseja ja pässejä. Miten olisi sikala? Sinne eri värisiä possuja.....
Minne eläintarha?
4
436
Vastaukset
- kuinon
Ekös opistolla ole jo tilapäinen eläintarha?
- eläinturisti
Ei, se on kaupungintalolla se eläintarha.
- höhh
Sairaalan luotahan jo häädettiin eläintarha kun rakennukset purettiin!!
- Taavettisetä
Tässä on nyt valitettavast tapahtunut tietovuoto Voi kai tämän nyt sitten virallisesti julkistaakin.Paltanmäkeen todellakin tulee eläintarha.Eläimet ovat peräisin lähinnä välimeren etelä rannikon tuntumasta olevilta luonnonsuojelualueilta.Koska kyse on petoeläimistä vaarana on että ne irti päästessään voivat risteytyä esim ihmisen kanssa.Pedot tunnistaa ruskeasta väristä ja ruskeista silmistä. Päälaella saattaa myös esiintyä kiharaa karvoitusta.Pedot liikkuvat useimmiten laumoissa saattaa myös esiintyä yksinäsiä saalistajia illan pimetessä.Tarkoitus on käyttää näitä välimeren herkkuja varsinaisen metsästyskauden ulkopuolella tuomaan oman lisänsä tänne meidän niin lihaisaan perinneruoka valikoimaamme.Esim herkullinen luusoppa syntyy näistä karvaisista pikku palleroista keittämällä muuripadassa kokonaisena noin yksi vuorokausi. Onnea metsästykseen ja nautinnollisia ruokahetkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1532984Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3702069- 411825
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii391796Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles112956Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792