Kaikki johtuu jäykkyyksistä jota ei tunneta.
Töitä on mutta ei tekijöitä
8
53
Vastaukset
- vierasluuserit.töihin
Ei tekijöitä. Eikö tänne marssinut kymmenin tuhansin lihaksikkaita nuoria miehiä. Missä ne on. Loisimassa täysylöpidossa, vai.
Helevetti, töihin ne luuserit pitää saaha, tai discoraha pois.
Vartiainenkin sanoi, että töitä pitää tehrä, että silleen.- huh-huh
Taitaa olla hieman suurempi määrä noita loisijoita kantasuomalaisissa, ei edes kielitaidon puute pitäisi olla esteenä heillä.
Ei kun töihin vaan, tai kaljaraha pois...eikä mitään loisimista täysylläpidossa. - Alas.nazit
huh-huh kirjoitti:
Taitaa olla hieman suurempi määrä noita loisijoita kantasuomalaisissa, ei edes kielitaidon puute pitäisi olla esteenä heillä.
Ei kun töihin vaan, tai kaljaraha pois...eikä mitään loisimista täysylläpidossa.Olet natsi. Häpeä!
- Suomenhäpeä
Töitä on missä on. Maahan tulleita tekijöitäkin on jotka maleksii katujen ja kauppojen kulmilla. Heitä maan johtajat ovat tänne halunneet.Täysylöspitolaiset töihin, heille on jo palkka maksettu!
- LippoPaavone
Huom, Jenkit ja kaverit ovat tuoneet UHRIT meille loisimaan.
- Seonittejokatoista
Töitä ei ole. Ei silti tarvitse maata kotona vaan voi opiskella.
On ihmiskäsityksestä kiinni millaisena työttömiä pitää ja monesti se vain on siten että omaa tapaa toimia yritetään tuputtaa toisen tavaksi toimia. Joten kaikki työssäolevat työttömiä arvostelevat mielummin makaisivat kai sohvalla ja joisivat kaljaa. He kun eivät vielä tiedä että työttömällä ei ole varaa ostaa kaljaa joka päivä. Rahat menee asumiseen. - kusetuskos
Aina on ollut töitä vain palkanmaksajista on ollut pulaa, tosin Sipilän ihmeeseen eli talvivaaraan meni 100 miljoonaa nyt työttömät sipilän sukulaisille töihin, kaksi kärpästä yhdellä iskulla työpaikka ja palkka.
- Jäykkyys.tuntuu
Pehmeä jänis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112