Telkkarissa kun itsenäisyyspäivänä joku noin 60v nainen työnsi sotaveteraanipappaa linnan juhliin niin tuon avustajan oikeaa nimeä kun en tiedä niin sanon häntä Alliksi ja rukoilen Allin puolesta ja pyydän muitakin ihmisiä rukoilemaan.
En tiedä Allin elämästä mitään enkä sitä, onko uskovainen vai eikö ole. Mutta sitä me on rukoiltu EO illassa ja kolmen kohtaamisen illassa että jos ei ole uskossa niin saisi herätyksen ja etsikkoajan ja tulisi uskoon, antaisi elämänsä Jeesukselle ja pääsisi kerran perille Taivaan kirkkauteen kun maallinen elonsa päättyy.
Sitäkin on rukoiltu että tutustuisin Alliin ja minusta tulisi ystävät tuon Allin kanssa. En tiedä miksi Alli erityisesti jäi minun mieleeni, sillä ei hän edes ollut mitenkään huomiota herättävä, mutta Alli jäi mieleen ja sillä miksi Alli pääsi telkkariin, niin sillä oli tarkoituksena se että Alli saa ihmisiä jotka rukoilee Allin puolesta..
Siispä muistakaa tekin Allia rukouksessa! Kiitos!
Kyselin eräältä terapeutilta pilanpäiten, että mitä terapeutti sanoisi, jos se Alli häneen ottaisi yhteyttä minusta ja kertoisi, että Henna on alkanut nyt nimitellä Alliksi ja kirjoitella tarinoita. Terapeutti vastasi, että olisihan tuo melko hassu yhteydenotto ja hän ihmettelisi, että mistä Alli häneen tietää yhteyttä ottaa.
Rukoillaan Allin puolesta
pönkki458
3
289
Vastaukset
- eimennytläpi
Taidat olla Mirkan hengenheimolainen.
- eimennytläpi
kun Lestat on kaikki seksihulluja
- pönkki458
tjaa, ekhäpä sy se unohtu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306222Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144704Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623101Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591723Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111528- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411308- 791189