Kiperässä tilanteessa

IrinaEmmaAurora

Mitähän mä tekisin tässä tilanteessa. Olen uskossa, mutta mulla on seksisuhde yhden miehen kanssa, jonka kanssa emme edes seurustele. Itselläni on tunteitä häntä kohtaan, mutta hän ei pysty tällä hetkellä sillä tavalla kiinnostumaan kestään. En pysty lopettamaan suhdetta. Mä toivon vaan, että hän kiinnostuisi vielä minusta. Ja että meistä tulisi jonain päivänä pariskunta. Haluan sitä enemmän kuin mitään. Onneksi tässä ei tietääkseni ole ketään kolmansia osapuolia, joten tämä ei satuta ketään ulkopuolista. Tiedän, että tämä on väärin. Olen vaan joutunut myöntämään itselleni, etten ole täydellinen. Mietin, että riitänkö Jumalalle. Ihminen on kuitenkin seksuaalinen olento, eikä ole reilua, että toiset pääsevät naimisiin ja toisen jäävät yksin. Onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia?

19

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se väärin ole. Väärin vain kuvittelet uskossa olevasi.

      Pane kuin kaniini

      • IrinaEmmaAurora

        Kyllä usko on mulle edelleen elämän tärkein asia.


      • IrinaEmmaAurora kirjoitti:

        Kyllä usko on mulle edelleen elämän tärkein asia.

        Se on uskoa epäjumalaan, mutta minkäs teet.

        Pane silti kuin kaniini.


      • SuurinKäskyNoudata
        IrinaEmmaAurora kirjoitti:

        Kyllä usko on mulle edelleen elämän tärkein asia.

        "Haluan sitä enemmän kuin mitään. "
        Juurihan tässä kerrot, että sinulla on halu, joka on sinulle tärkeämpi, kuin Jumala.

        Matt.
        22:37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi.'
        22:38 Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.


    • Hyrhyrrrr

      Koko kristinusko perustuu esiaviolliseen seksiin, siitä syntyneeseen äpäräpoikaan ja huonoon selitykseen. Joten turha ainakaa kärsiä huonoa omaatuntoa sen vuoksi. Nauti seksistä täysillä. Mitä muutoin elämällään tekee on sitten toinen juttu.

    • 12____13

      "Mitähän mä tekisin tässä tilanteessa. "

      Suosittelen tekemään sen minkä koet oikeaksi.

      "Itselläni on tunteitä häntä kohtaan, mutta hän ei pysty tällä hetkellä sillä tavalla kiinnostumaan kestään. "

      Suosittelisin miettimään, miksi haluat olla henkilön kanssa, joka ei halua naimisiin kanssasi. Ehkä ensi kerralla seksin sijaan kannattaisi ensin pyrkiä tuntemaan toinen hyvin. Ja sitten miettiä, mistä tässä nyt on oikeasti kyse.

      Uskon, että on mahdollista löytää ihmisiä, jotka pystyvät ja haluavat kiinnostua muustakin kuin seksistä.

      "Mietin, että riitänkö Jumalalle. "

      Jumalalle riittää, että ihminen on vanhurskas:

      "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
      Mat. 25:46

      http://www.kolumbus.fi/r.berg/Vanhurskaat.html

      • Ihminen ei isessä voi tulla vanhurskaaksi,sulaa mahdottomuus,Jeesus joka vanhurskauttaa syntisen kun tunnutaa syntinsä ja hylkää.


      • 12____13
        tammi23 kirjoitti:

        Ihminen ei isessä voi tulla vanhurskaaksi,sulaa mahdottomuus,Jeesus joka vanhurskauttaa syntisen kun tunnutaa syntinsä ja hylkää.

        Jumalan avulla on mahdollista tulla vanhurskaaksi. Ja kuten sanottu, ikuinen elämä on vanhurskaille. Jos kukaan ei ole vanhurskas, kukaan ei pääse ikuiseen elämään.


      • On selvää, ettei kukaan tule Jumalan silmissä vanhurskaaksi lakia noudattamalla, sillä "uskosta vanhurskas saa elää" Gal.3:1

        Jumalaton eläköön yhä jumalattomasti, saastainen rypeköön saastassaan, vanhurskas harjoittakoon vanhurskautta ja pyhä edetköön pyhyyden tiellä. Ilm 22:11


      • Eikiitosjeesus

        Vanhurskaus ja synti. Ihan turhia käsitteitä millä teitä vedätetään. Nauti seksistä jos sitä on, sillä jumalaa ei.


    • Virsut

      Luota Jumalaan, anteeksisaamiseen ja itseesi. Älä ehkä tähän kumppaniisi.

    • Valkeus

      Asiasi ei liity mitenkään Jumalaan tai esteellisyyteen tuntea/kunnioittaa Jumaluutta. Kun ei tee tahallista pahaa toiselle, ei voi loukata ketään. Sinulla oli hyviä oivaltavia lauseita itselläsi. Ole huoleti, elämäsi tuntuu luonnolliselta ja yritteliäältä. Piristy.

    • Jaaahhhh

      ”hän ei pysty tällä hetkellä sillä tavalla kiinnostumaan kestään”

      Ei nyt ihan aukea mitä tarkoitat tuolla. Pitäisikö se ymmärtää niin, että kumppanisi hakee sinusta vain panoseuraa eikä ole kiinnostunut parisuhteesta. Jos on niin, niin hyväksy tämä ja mieti itsekkästi mitä itse haluat ja ettet loukkaannu, kun hän päättää siirtyä jonkun toisen kainaloon. Yhden yön jutuista jää paskanen maku, Äläkä vaan jää tuollaiseen henkisesti roikkumaan tai rakastu, mutta jos olet kypsä ja kovakuorinen, niin ei siinä ole mitään pahaa nauttia elämästä. Ja muista kortsu, jos et halua muita ylläreitä.

    • OrgasmiOnHenki

      Halut lähtee parhaiten panemalla.

    • vm41

      Ihmiset sekoittavat toistuvasti suvunjatkamisvietin rakkauteen ???
      Kun tunnetaan ns. vetoa toiseen sukupuoleen on se vain lapsentekoviettiä.
      Samaa sukupuolta olevien tuntemukset toisiaan kohtaan taasen ovat kehitysvaiheen vääristymisistä johtuvaa sairaaloista mielenkiintoa.

    • LuonnollisetHalut

      Ei kai täällä kukaan ole rakkaudesta puhunut... Puhe oli seksistä.

    • örinäää

      Tehdään täällä syntiä ja kadutaan vasta taivaassa.

    • VPuivari

      Koska en ole uskovainen, voinen sanoa sinulle, että jos et aiheuta muille ihmisille suhteellasi ongelmia, niin toivotan vain onnea sinulle. Toivottavasti kumppanisi on myös sinun arvoisesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe