Mistä Seinäjoen kaupasta saa parasta kanariisisalaattia?
Herkkuvintti teki ennen superhyvää kanariisisalaattia jota myytiin Anttilassa ja M-marketissa. Nyt ei ole Anttilaa, M-markettia eikä Herkkuvinttiä.
Minimanissakin on palvelutiskillä jotain kanasalaattia mutta oli onnetonsa rutikuivaa ilman kunnon kastiketta ja täynnä pelkkä rehuja eikä paljoa kanasta tieto aja sekin kuivaa.
Samoin Hesburgerilla oli 90-luvulla sellaisissa pyöreissä pahvirasioissa superherkullista kanariisisalaattia mutta sekin on muutettu halpaversioksi, laitettu rehuja tilalle ja nostettu hintaa.
Mistä paras kanariisisalaatti?
5
302
Vastaukset
- kiitoskokille
Googlasin ja Herkkuvintin osoitteeksi tuli Uurastajantie 1, siis on ilmeisesti vain muuttanut. On se ihme, että toiset osaa tehdä niin hyvää ruokaa! Herkkuvintin sienisalaatti on myös parasta. Minimani vois tehdä yhteistyötä Herkkuvintin kanssa.
- kanavintti
Aito ja alkuperäinen Herkkuvintti joka sitä hyvää salaattia teki lopetti joskus 15 vuotta sitten. Sitten tauon jälkeen jotkut uudet yrittäjät jatkoi jossain teollisuusalueella samalla nimellä mutta ei tienneet mitään kun kyselin niiltä kanariisisalaatin perään. Ja sekin paikka taisi jo pari vuotta sitten lopettaa.
- texkiller
pakko niiden on lopetella pikkuhiljaa kun laskee vuokrat,värkit,palkat...mitä on kate...tulee miinusta joka kuu. mitä tulee salaattiin miksi et hyvä ihminen tee itse?
- TapsaKapernaumista
Salaatista en tierä mutta parhaat grilliruuat saa Äireen Grillitä.
- TapsalleKasperiin
Äiree on lopettanut jo vuosia sitten ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197