Suomi täytti 100 v

potkupersuksille

15

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lieksan-persu

No myö prussuomalaiset oomma monkulttuurinen puoluve ja meillä ei oo rasisteja eikä riitikoita
      Meijä resitenttiehokaski ottas lissee muahanmuuttajii ja silleen
      puhheenjhtajahan onnii tunnettu monikulttuurisuuvesta
      On runnouven tohtori ja sivari

• mehkaajat-määrää

Tuossa jutussa ei mainintaa poikaystävän maksukyvystä jos yhteistä lainaa ollaan hakemassa, naiselle pitää laina myöntää kun kaikki maksuohjelmat täyttää, noin menee oikein, kertoiko Yökmurg kaiken ennen meuhkaamistaan.
      Olihan yksi meuhkaaja hesassakin jonka henkilöllisyyttä eivät poliisit saaneet HÄNEN mielestään kysyä, kysytäänhän myös Suomalaisiltakin.

• Mannekiinni

Oliko mustalaisen kanssa hakemassa asuntolainaa hhhe

• Turhaavalitusta

Ylen toimittelia on näitä suvakkeja joka on näiden karvakämmenten sukulaissieluja,miksi kertoa tälläinen valeuutinen ? rahalaitokset myyvät rahaa sille jolla on vakuudet ja maksukyä niin se vaan menee,yhden kerran itse tarvitsin lainaa vakuudet olivat satakertaiset lainaan maksykyä ei ollut pankin mielestä ja hyvä niin sinnittelin ja olen vielä kiitollinen pankille ettei lainaa myönnetty.

• pois-ylen-anto-vero

Miksi maksamme veroa meitä haukkuville koirille.

• perusjapersus

Olen vuosia seurannut teidän persujen kannanottoja,johtajienne kannaottoja ja minun mielestä olette " paskakansaa".
      En tunne yhtään persutaustaista kaveria, jonka työhön ottaisin.
      Rasismi on syvältä perseestä ja nyt huudan rasistisen kannanoton teille persuille.
      Oikein paskamaista päivänjatkoa, surkimukset.

• tai-siperiaan

Kaikki suvakit ovat isänmaan pettureita, hakeutukaa asumaan islami.landiaan.

• Suvakkisuomi

Eihän näistä Suvakkisuomessa saa puhua ainoastaan jos joku ulkomaanelävä ei saa pankinsta lainaa siitä nostetaan otsikot välittömästi.

• PAAVOPRESIDENTIKSI

Väyrysen kannatus oman gallupimme mukaan 48%.

Nyt pitää saada maan asiat kuntoon.

Väyrysen voitto takaa meille uuden hallituksen.

Kun me äänestämme Paavo Väyrysen voittajaksi presidentinvaalissa, saamme me samalla uuden hallituksen. Kun Väyrynen valitaan presidentiksi, eroaa Sipilän hallitus.

Välittäkää viestiä

• Hallaahon.äänestäjä45

VÄYRYNEN ON VOIMISTANUT LIITTOVALTIOKEHITYSTÄ JA HYVÄKSYNYT LISSABONIN SOPIMUKSEN JA KREIKAN OTTAMISEN EUROON
        https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/239789-paavo-vayrynen-ja-laura-huhtasaari-ajautuivat-nokitteluun-itse-han-taydessa-vastuussa
        – Paavo Väyrynenhän itse silloin oli Lissabonin sopimuksen puolesta ja tämä Lissabonin sopimus on johtanut siihen, että määräenemmistöpäätöksiä on tullut lisää [EU:ssa], Huhtasaari sanoi.
        – Kun Paavo Väyrynen oli meppinä, hänhän äänesti sen puolesta, että Kreikka otettiin euroon. Jokainen voi miettiä, millä tavalla hänen EU-kriittisyytensä tai maahanmuuttokritiikkinsä on uskottavaa. Hän myös Euroopan parlamentissa äänesti tyhjää, ja Jussi Halla-aho ainoana suomalaisena meppinä äänesti pakollista taakanjakomekanismia vastaan, Huhtasaari listasi.

Väyrynen ... ei kiistä sitä, että väitteet pitävät osittain paikkansa.

• hahahhahhhahhaaaaaaaaaa
        Hallaahon.äänestäjä45 kirjoitti:

VÄYRYNEN ON VOIMISTANUT LIITTOVALTIOKEHITYSTÄ JA HYVÄKSYNYT LISSABONIN SOPIMUKSEN JA KREIKAN OTTAMISEN EUROON
        https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/239789-paavo-vayrynen-ja-laura-huhtasaari-ajautuivat-nokitteluun-itse-han-taydessa-vastuussa
        – Paavo Väyrynenhän itse silloin oli Lissabonin sopimuksen puolesta ja tämä Lissabonin sopimus on johtanut siihen, että määräenemmistöpäätöksiä on tullut lisää [EU:ssa], Huhtasaari sanoi.
        – Kun Paavo Väyrynen oli meppinä, hänhän äänesti sen puolesta, että Kreikka otettiin euroon. Jokainen voi miettiä, millä tavalla hänen EU-kriittisyytensä tai maahanmuuttokritiikkinsä on uskottavaa. Hän myös Euroopan parlamentissa äänesti tyhjää, ja Jussi Halla-aho ainoana suomalaisena meppinä äänesti pakollista taakanjakomekanismia vastaan, Huhtasaari listasi.

Väyrynen ... ei kiistä sitä, että väitteet pitävät osittain paikkansa.

Huhtasaaren ulkopoliittinen kokemus rajoittuu käyntiin sionistien kokouksessa Israelissa.

Plagioinnin ansiosta hänkin on konna joten Persujohdossa kaikki ovat nyt konnia

• kooditPÄÄLLE

ok lahti,lähetin opiskelijatytön viemään viestä.kettu kuittaa

• ÄÄNESTÄMÄÄN

Väyrysen kannatus oman gallupimme mukaan 48%.

Nyt pitää saada maan asiat kuntoon.

Väyrysen voitto takaa meille uuden hallituksen.

Kun me äänestämme Paavo Väyrysen voittajaksi presidentinvaalissa, saamme me samalla uuden hallituksen. Kun Väyrynen valitaan presidentiksi, eroaa Sipilän hallitus.

Välittäkää viestiä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe