kosken varrella huumeruisku roskiksia

bensiiniäruiskuun

Mitä kaupunki salailee, narkkareitako täällä asuu.

35

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nytonmeininki

      Banaanin kuoret nähty itsenäisyydenkadulla, mitä kaupunki salailee?

      • kohtaonmeininki

        Apinoita, eli eläimiä on saapunut rikastamaan kaupunkikuvaa.


      • tervetuloa.teille
        kohtaonmeininki kirjoitti:

        Apinoita, eli eläimiä on saapunut rikastamaan kaupunkikuvaa.

        Aiotteko viipyä kauankin?


      • Apinoita_riittää

        Mikä, ettei. Tamperehan on oikein apinoidenplaneetta.


    • minkälaisia

      Hyvä että niitä on, pahempi jos olisivat maassa tai tavallisessa roskiksessa josta joku saisi pistoksen. Jos roskiksia ei erottaisi keskenään tai lapsi pääsee työntämään kätensä ruiskuroskikseen, silloin on korjattavaa suunnittelussa.

      • rikoksillarahoitetaan

        Totta, mutta ei kai kaupunki narkkien ehdoilla elä, vaan kunnallisveroilla.


    • kyänäinon

      Narkkareitapa hyvinkin, niitähän on koko keskusta täynnä. Kyllä tästä on jo aika paljon keskusteltu mutta mitään ei tapahdu, huumehoito on onnetonta ja narkkarit ovat valloittaneet keskustan ja pöllivät fillareita yms.

    • tonkia

      Joko se polion levittäjä on saatu kiinni?

    • Näin_se_on

      Ei Tampereella mitään narkkareita asu. Ne on turisteja varten.

      • kokoomussekoomus

        Kyllä asuu ja reilusti. Rikollisuus on kasvanut myös, katso jotain tilastoja netistä.


      • huotomies
        kokoomussekoomus kirjoitti:

        Kyllä asuu ja reilusti. Rikollisuus on kasvanut myös, katso jotain tilastoja netistä.

        On ollut kymmeniä vuosia narkkareita Tampereella.Neuloja ja ruiskuja saa kerätä
        joka päivä kymmeniä,eikä pelkästään keskustan alueelta.Tiedän sen kymmenien vuosien
        kokemuksesta ja ympäri kaupunkia työskenneleenä.


      • ei.niistä.pääse.eroon
        huotomies kirjoitti:

        On ollut kymmeniä vuosia narkkareita Tampereella.Neuloja ja ruiskuja saa kerätä
        joka päivä kymmeniä,eikä pelkästään keskustan alueelta.Tiedän sen kymmenien vuosien
        kokemuksesta ja ympäri kaupunkia työskenneleenä.

        Narkkareita on käytännössä jokaisessa yhtään isommassa kaupungissa. Se on ihan maailmanlaajuinen ilmiö. Aikoinaan meni hieman tunteisiin, kun olin kaksivuotiaan lapseni kanssa leikkikentällä ja siellä oli maassa käytetty ruisku. Onneksi se olin minä joka ehti ottaa sen maasta. Vein apteekkiin.


    • Seinkukkis

      Hiekkaa pääkadullamme,onko pankkitoiminta ulkoistettu.

      • hiekkakansa

        Pankkitoiminnan luotonannon, sinä tulet maksamaan moninkertaisesti takaisin.


      • Kaivonen

        Minä en maksa hiekantuojien velkoja,minä olen rikas.


      • eisaaollaomaisuutta
        Kaivonen kirjoitti:

        Minä en maksa hiekantuojien velkoja,minä olen rikas.

        Kultaharkot tarvitsee salakuljettaa maasta.


      • Höppööty

        Miksi?


    • omaharrastuksensaaa

      Oma harrastuksensa sinänsä käydä keskustassa pällistemässä näkyykö narkkareita eivais harmiks niitä näkyy ja kuuluu, ärsyttävää honotusta nenään ja sivukorvalla kun kuullut niitten juttuja niin puhuta rahoista ja bentsoista. Toki tietysti että löytys hoitoa vaikka maaseudun rauhasta ja tietenkin päihteettömyys.
      Helkkari joku noita huumeita myy ja saa varmaan hyvin rahoja.

    • Rivokukvauh

      Voi voi. Kyllä sitä rahaa sillä tekee. Tuloni noin 2500-3000 e päivässä. Ootko vähän kateellinen ? No jokainen tekee rahansa jotenkin. Noi mun tulot on viä verottomat eli käteen jää. Pysy sää edellinen köyhänä ja kitise täälä.

      • ilmoituspoliisille

        Tein ilmoituksen poliisille ja ip osoitteesi jäljitetetään ja joudut linnaan kiäh kiäh kiäh, kärväytän aina huumediilerit kiäh kiäh kiäh buuuaaaahhhh


      • bensaaruiskuun

        Narkkareista kuulemma persut maksaa tapporahaa, johtohahmoista saa
        kuulemma 10 kertaisesti.


      • likaistapeliääää

        Juu kyllä toi huimausainemaailma on niin likaista peliä että poliisille valtaoikeus ampua nappi ottaan ni valtio säästäis aikas lailla.


      • Rivokukvauh
        ilmoituspoliisille kirjoitti:

        Tein ilmoituksen poliisille ja ip osoitteesi jäljitetetään ja joudut linnaan kiäh kiäh kiäh, kärväytän aina huumediilerit kiäh kiäh kiäh buuuaaaahhhh

        Siinäs teit. En ole 5 vuoteen kiinni jääny enkä jää. R kioskilta haettuja prebaid liittymiä saatte ja saavat hakee noin vuoteen 3000 eikä löydy. Ootteko vaan katkeria ja kateellisia. Olkaa mun puolesta. kiäh kiäh sulle rwpuusi buuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh.


    • kannattaakoedessss

      Kannattaako edes herjalla nettiin laittaa että huumeita diilaa kun kyllä poliisi voi olla kiinnostunut, komiaa sitten selitellä. Tuosta rahojen reteilystä lähti ilmoitus poliisille.

    • MehLol

      Makkaran pätkä nähty hämeenpuistossa. Soittakaa poliisi. Planeettojenvälinen salaliitto.

      • kunnallisveropilviin

        Köyhiä nähty Tampereen katukuvassa.


      • Näin_se_on
        kunnallisveropilviin kirjoitti:

        Köyhiä nähty Tampereen katukuvassa.

        Tätä se mun uneni tiesi, jo silloin, kun Teisko liitettiin Tampereeseen.


    • nahatselästäviety

      tampereela ei ole ongemakansaa vain kepun veljiä tamperetta rakennetaan kuin manhattania 300pros velkarahalla tulee uutta asuntoa kauppakeskusta ja ratikka mustä ostrajat kun jo nyt ongelmaiset longpiitsiväki on ottanut tampereen kodiksi siksi kun tampere rakentaa ja luo uutta. ei nämå longpiitsin sospummit mitään luo tai rikastutamuuta kuin poliisia. ikäni veroja ja kun kunnalta jotain pyytää niin vastaus on MUUTA POIS tai MAKSA

    • Rivakukamf

      Loppuko teillä rahat kun ei tule sairaita kommentteja. Eipä teiän ilmoitukset kytille paljon tuonut tulosta. Ei kukaan ylimääräinen ole yhteyksiä yrittänyt.

      • pääseetarkkailuunnn

        Eihän sitä heti tulla haastatteleen vaan pääsee tarkkailtavaks kun noin kehasee netin palstoilla.


    • JarskiPenaali86

      Kerran löysin dildon ylöjärven keskustasta, liikenteenjakajan keskellä olevalta nurmikko alueelta. Nauroin dildolle, mutta en sitten ottanut mukaani:(

      • Rivokukvauh

        Oli varmaan mun. Ei se mitään, kun kotona niitä on monta lisää!


    • JarskiPenaali86

      Ja kerran löytyi käytetty pumpattava barbara os. Seksinukke kangasalan prisman soramontun läheisyydestä. Nauratti mutta en ottanut mukaani:(

    • JarskiPenaali86

      Monesti olen löytänyt käytetyn huumeruiskun ihan vaan kadulta:( ..olen ottanut varovasti mukaani ja laittanut lähimpään roskikseen.. toivoen ettei kukaan innokas pullonkerääjä tökkää siihen perkeleen piikkiin itseenä ja sairastu vakavasti:( ..todella hyvä asia tampere että olette ottaneet huumeruiskuille omat roskikset!
      Vaikka huumeet on aivam perseestä niim berseestä että huh huh ja vieläkerran huh huh. Mutta eipä tuo minulle kuulu.
      Sitten se alkaa kuumumaan jos niitä likasia ruiskuja neuloja lojuu kaduilla ja puistoissa..
      Vittu saatana eihän alkoholistitkaan riko viinapullojansa kaduille. Mutta nistit on omaa luokkaansa..miksi jätetäön piikkejä kaduille. No ehkä siksi kun niille ei ole omaa paikkaansa minne ne jätttää.
      Onneksi nyt ON!

      • Huutisss

        Huutista nistille. Itse en koskisi jonkun likasiin neuloihn, mutta oletkin cucksuvakki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2403
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1814
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1526
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1524
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1065
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      949
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      205
      731
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe