Olen ottanut rekisteristä varmuuskopion Windows 7:n regedit.exe ohjelmalla Tiedosto -> Vie toiminnolla. Rekisteri alkoi temppuilla ja koitin palauttaa rekisterin varmuuskopion Tiedosto -> Tuo... toiminnolla. Ohjelma lataa rekisterin varmuuskopiotiedostoa mutta lopuksi tulee ikkuna:
Rekisterieditori
C:\regvarmuus.reg: ei voida tuoda. Kaikkia tietoja ei kirjoitettu onnistuneesti rekisteriin.
Järjestelmä tai jokin muu prosessi on avannut avaimia.
Olen kirjautunut koneelle vikasietotilassa Adminina tai normaalitilassa Adminina ja sama ilmoitus tulee aina. Saako rekisteritiedoston palautettua jotenkin niin että Windows 7 järjestelmä ei ole päällä ja prosessit eivät ole avanneet avaimia, joka estää rekisterin varmuuskopion tuomisen?
Win7 rekisterin palautus varmuuskopiosta
MitenOnnistuisi
1
345
Vastaukset
- winapinakäyttis
Pitääkö kurttauksen rekisterinnimi olla vastaava kuin alkuperäinen tai jts... Ainakin tuo nimi tuossa tiedostossasi viittaa johonkin älyttömään tiedostonnimeämishihhulointiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883244Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3232846Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401292Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621262Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924