Saksan Eurooppa ja liittovaltio myönteinen SDP Schulzin johdolla ryntää saksan
hallitukseen voittajina.
Euroopan liittovaltio sai suuren askeleen ja pian mekin pääsemme nauttimaan
Euroopan unionin kansalaisten eduista. Nyt saamme verovapaat autot ja saamme
ostaa alkomahoolia ihan poskettomasti ja Kytät ja tullit poistuu satamista ja saamme
auttaa oluen ostajaa kärryjen kanssa hän saa pitää oluensa. Tullin valvontakulut
ruotsin rajalta menevät EU laskutukseen ja suomen ihmisiä ei enään laiteta vastuuseen
ja maksamaan ruotsin rajavalvontaa. WAU Wauuuu !
Köyhät saa parannusta talouteensa. He saavat Euroopan unionin tasoisen terveydenhuollon
ja ihmisarvoisen kohtelun eri virastoissa. Ja sokerina pohjalla köyhän toimeentulotuella
elävän perusosa nousee 489 eurosta eurooppalaiseen 776,- euroon kuukaudessa WaaUUUU.
Iloitkaa ihmiset iloitkaa MACRON MACRON MACRON !
Uusi aika uusi ja parempi elämä ja ennen kaikkea turva tulevaisuudelle Kippis !
Jippiii Jipii Euroopan unionin liittovaltio etenee
5
84
Vastaukset
- olet_inha_tyyppi
Aitoa eurooppalaisuutta inhoava ja halveksiva tyyppi iloitsee, kun ilmiselvä suunnitelma Euroopan maiden, kansojen ja kulttuurien tuhoamiseksi etenee!!??
Tosin tuskin tuon takia etenee. Päinvastoin. EU tulee onneksi hajoamaan ennen kuin ollaan lähelläkään liittovaltiota. OK !'
Aina poistetaan tämä sama kysymys ?
Laitan osan nyt siitä viittauksena mistä puhun:
" Euroopan maiden, kansojen ja kulttuurien tuhoamiseksi etenee!!?? "
Siis se kirjoitus on tuossa yläpuolella.
Tässä oli sellainen Älyälämätä joka tiedetään Persuksi myös.
Hän kirjoitti hyvin punaisen kirjoituksen ja sen kopioiminen poistettiin aina.
Tässä kuitenkin pari sanaa siitä: " Valta takaisin kansalle ja potku perseelle
Suomen kierolle eliitille. "
Minä kirjoitin ihan sattumalta minun oman arvion aikaisemmin huom.
aikaisemmin.
MINÄ LIITTOVALTIO KIRJOITIN Huom. Aamupäivällä !
Huomasin, että kuinka paljon samaa on Huhtasaaren puheissa " Puna khmereihin "
Heillä on sama agenda ja sitten on tämä Hullu jaho siinä keulakuvana.
Älkää lähtekö sotkemaan asioita minkään värin tai minkään värityksen mukaan ja
nimen mukaan, vaan tarkastellaan niitä asioita mitä oikeasti Puna khmereillä oli.
Heillä oli:
- Maamiinat ja Nahka päät.
- Aate suomi ja suomalainen ja valtio ja suomalainen ja valtio.
- Heillä on tavoite Kaupungeista porukka maalle ja metsään ( Juntteja suurin osa )
- Heillä on tavoite rotupuhdas valtio eli etninen puhdistus.
- Uudelleen koulutus. Tulee mieleen, että kaupalliset asiat ja uudet elämän arvot.
- Hänellä on suuri johtaja Hullu Jaho joka on suuri johtaja.
Sanokaappa Narviikkilaiset mitä mieltä ja miten tämä eroaa Puna khmereistä ?
Jos jätätte pois nämä värisuorat ja sanoinkuvaamattomat nimet ?
Eikö Huhtasaari voisi olla silloin Puna Khmeri johtaja, toki toki hänellä on oikeasti
sininen ja valkoinen viitta ja varmasti valkoinen ja sininen työpuku.
Jos puhutaan jostakin agendasta tai ohjelmasta perse puolueessa niin minä olen
kyllä nyt vähän ulkona ja kertokaa Tekin Onko Persu äärioikeisto vai äärivasemmisto ?
Siis toinen juttu jos ne on ääri oikeisto niin ne vaatisi valtion ja kuntain
reaaliomaisuuden siirtoa yksityisille ihmisille ja sillä hoitaisi koko pakolaishömpän.
Mutta jos ne on ääri vasemmisto niin ne puhuisi valtiosta ja armeijasta ja miinoista
ja siitä miten ihmisiä pitää ottaa sosiaalisen järjestelmään ja ketä pitää hävittää.
Minä olen nyt kyllä tähän Pol Potiin nyt kyllä kallistunut ja älä sen vuoksi poista,
vaan pistä kommentti miten sinä sovitat nämä niin kuin yhteen ja mikä se on se
ideologia ja vai onko ainoastaan niin, että Älyälämätä on täysin sekaisin puolueen
ohjelmasta ja pahasti erehtynyt ja se toinen kirjoittaja oli myös nauttinut liikaa
kansallista hurmosta ?- Banderolli
Eikö ole ihme jos nyt ei päästä Euroopan Amerikaksi ?
Saksan Merkel ja Schulz Martin poika ja Macron ja siitä se lähtee ja kohta saadaan
parempi elämä . . . . This is life. Tuossa oli ihan just äsken lehessä, että Kaksoiskansalainen on suomen suomalaisen
turvallisuus uhka ? Eihän tämä Jussi Niinistö ole sukua tälle Sauli Niinistölle ?
Eihän tuollaisella jätkällä ole ihan kaikki palikat kohdalla vai onko se sittenkin
totta tämä Puna Khmeri juttu josta kirjoitin ? ? Onko se toinen hullu Jussi niin kuin
Pol Pot vai Heidän presidentti ehdokas ? ?
Eihän Täysi-päinen ihminen ja tervejärkinen ihminen hae kaksoiskansalaisuutta, kuin
rahasta ja saada oikeuksia. Thaimaan suomalaisetkin hakevat kaksoiskansalaisuudet
samoin Kambodsan suomalaiset hakevat kaksoiskansalaisuuden.
TÄMÄ OLI HELSINGIN SANOMIEN OTSIKKO:
Puolustusministeri Niinistö pitää kaksoiskansalaisia turvallisuusuhkana – ”Viides kolonna on torjuttava jo rauhan aikana”
Nämähän on täysiä kommunisteja !!- jjhjlhklköjöpjkäöppk
Se on suntaus nyt Eu:n jäsenvaltioiden taholta enneminkin itsenäisyyden säilyttämiseen jäsenvaltioissa ja niiden autonomian turvaamiseen.Tästä kongreettisin esimerkki on tällähetkellä Britania.
Suomenkannalta tuollaisen liittovaltio toiminnan editäminen on maanpetoksellista toimintaa niiden osalta jotka vallan luovuittamiseen ulkoisiin käsiin osallistuu tai sitä edistää.
Ensin tulisi kysyä kansalta ,kansan äänestyksellä,halukkuutta liittovaltioon ,ennekuin asioita edes siihen suuntaan alettaisiin . Sillä tuo kehitys johtaa vääjäämättä integroitumisen myötä liittovaltioon vaikka kysymystä halutaankin tietoisesti väistää siitä että ottaisimme jonkun ulkoisen hallinon taholta vastaan esim .budjetti määräyksiä tai lainsäädöksiä, jolloin autonomia on menetetty.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34787091 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12561Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692338- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217