Saksan Eurooppa ja liittovaltio myönteinen SDP Schulzin johdolla ryntää saksan
hallitukseen voittajina.
Euroopan liittovaltio sai suuren askeleen ja pian mekin pääsemme nauttimaan
Euroopan unionin kansalaisten eduista. Nyt saamme verovapaat autot ja saamme
ostaa alkomahoolia ihan poskettomasti ja Kytät ja tullit poistuu satamista ja saamme
auttaa oluen ostajaa kärryjen kanssa hän saa pitää oluensa. Tullin valvontakulut
ruotsin rajalta menevät EU laskutukseen ja suomen ihmisiä ei enään laiteta vastuuseen
ja maksamaan ruotsin rajavalvontaa. WAU Wauuuu !
Köyhät saa parannusta talouteensa. He saavat Euroopan unionin tasoisen terveydenhuollon
ja ihmisarvoisen kohtelun eri virastoissa. Ja sokerina pohjalla köyhän toimeentulotuella
elävän perusosa nousee 489 eurosta eurooppalaiseen 776,- euroon kuukaudessa WaaUUUU.
Iloitkaa ihmiset iloitkaa MACRON MACRON MACRON !
Uusi aika uusi ja parempi elämä ja ennen kaikkea turva tulevaisuudelle Kippis !
Iloitkaa hyppikää iloitkaa Wauu Waauuu !
1
<50
Vastaukset
Eikö palstalla ole onnellisia? Minä ja Euroopan kansalainen Wau ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706