Seuraan tässä mtv3-kanavan presidenttivaalikeskustelua ja ihmettelen miten osaamaton on tuo perussuomalaisten ehdokkaana oleva Laura Huhtasaari.
Kun kysellään Venäjästä, niin hän alkaa puhumaan vaihto-oppilasvuosistaan amerikassa, eikä pysty antamaan minkäänlaista vastausta siihen mitä kysytään.
Tuo tyttöhän on ihan pihalla kaikesta.
Noteeraan heikoimmaksi ehdokkaaksi, jopa heikommaksi kuin Väyrynen.
Tunnen kyllä ihan myötähäpeää perussuomalaisten puolesta.
Vaalikeskustelu
5
195
Vastaukset
- Vhgkjgxytddxv
Huhtasaaren epäonnistuminen on tosiaan viimeinen naula persujen arkkuun!
- huhhuhhuhtasaari
No olikos sitten muut naiset ja ruotsalaisten tolvaldi jotenkin parempia kuin huhtasaari? Ihan olivat ulkoruokinnassa koko sakki. Onneksi Niinistö on kuitenkin tuleva presidenttimme jatkossakin, ei tarvi pelätä näitä muita.
- huhhuhhuhtasaari
Samanlainen höpöttäjä oli aikanaan tarja halonenkin ja silti pääsi presidentiksi, tosin toinen kerta oli hänelläkin kait joku naisten ja naismaisten miesten boikotti niinistöä kohtaan. Huhtasaari vasta opettelee nuita kiermuroita, parikytä vuotta ja jos suomi silloin vielä on olemassa niin on kova luu..
- RaijaSavosenm
Perussuomalaisten puolueesta ei koskaan tule presidenttiä.
Näissäkin vaaleissa Huhtasaaren annettiin säälistä puhua muutama kommentti.
Nekin menivät totaalisesti penkin alle, mm vihapuhekommentti, joka oli äärimmäisen naiivi.
Voi että kun ihan hävetti kattoa.
Miten nuori nainen viitsii ihan omasta tahdostaan tehdä itsestään tuolla lailla naurettavan.
Voivoi.
Onneksi Haatainen ja Kyllönen sentään osoittivat että meidän naistenkin suusta voi lähteä järkeviä kommentteja.- huhhuhhuhtasaari
Haatainen ja kyllönen nyt ovat sellaista täytekamaa.. Oikeastaan haatainen on se jota pitäisi sääliä, eikö sossuilla ole tosiaan muuta vaihtoehtoa tarjota presidenttiehdokkaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413