Äänestin samaa ehdokasta kuin Jasmin

IhanaJasmin

Kiva fiilis kun tietää äänestäneensä Jasminin kanssa Suomelle hyvän presidentin.

21

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ydeue6665

Ei tuu Sale voittaan ekalla kierroksella joten et oo vielä äänestäny mitään tulevaa pressaa.

• jhgfddssdghjk

Kerropa mulle aloittaja miksi Sauli Niinistö on hyvä presidentti. Mitä hän on tehnyt Suomen hyväksi. Kerro kaikki hyvät puolet Saulista.

• IhanaJasmin

1) Sauli ei ole rasisti.

2) Hän on kiinnostunut naisista, ei miehistä.

• Tietämätön.kyllä

Antaa kansan puhua ja bulinat bois. Itse veikkaan kyllä Saulin voittavan, oli kierros sitten 1 tai 2. Ja hyvä niin!
      Miksi Jassu äänesti Saulia? En oikein keksi syitä, mutta...

• Muuanukkeli

Jasmin näyttää hyvää esimerkkiä nuorille äänestäjille. Ainoa oikea valinta pressaksi

• Hfhjgf
        Muuanukkeli kirjoitti:

Jasmin näyttää hyvää esimerkkiä nuorille äänestäjille. Ainoa oikea valinta pressaksi

Jasmin on muutenkin hyvä esikuva nuorille. Ahkera ja itsestään huolta pitävä nainen.

• trollolloollollo
        Hfhjgf kirjoitti:

Jasmin on muutenkin hyvä esikuva nuorille. Ahkera ja itsestään huolta pitävä nainen.

Voi kyynel, mitä pas#aa...

• laiskiainen.makoilee
        Hfhjgf kirjoitti:

Pelkän peruskoulun käynyt kolmeviitonen , joka ei ole päivääkään tehnyt oikeita töitä. Oikeasta työstä saadaan oikeata palkkaa ja jasso ei kuudentonnin vuosituloillaan yllä tuohon kastiin.
        Ts. erittäin laiska ja huono esikuva ihan kenelle vaan, mutta varsinkin nuorisolle, jolla on vielä koko työelämä edessä.

• IhanaJasmin
        laiskiainen.makoilee kirjoitti:

Pelkän peruskoulun käynyt kolmeviitonen , joka ei ole päivääkään tehnyt oikeita töitä. Oikeasta työstä saadaan oikeata palkkaa ja jasso ei kuudentonnin vuosituloillaan yllä tuohon kastiin.
        Ts. erittäin laiska ja huono esikuva ihan kenelle vaan, mutta varsinkin nuorisolle, jolla on vielä koko työelämä edessä.

Minä ainakin olisin ylpeä, jos tyttöni olisi samanlainen kuin Jasmin.

• kolmekymppineneimakoile

Jos mun tyttöni olis kuin Jasmin, häpeäisin, ja itkisin silmät päästäni. Olisin kauhuissani, mikä kasvatuksessamme on mennyt pieleen.
        Mutta ei, onneks on tyttö Jasminin tavoista ja elämäntyylistä niin kaukana, kun on itä lännestä. Voin sanoo, että täydellinen vastakohta

• huihirveetä
        kolmekymppineneimakoile kirjoitti:

Jos mun tyttöni olis kuin Jasmin, häpeäisin, ja itkisin silmät päästäni. Olisin kauhuissani, mikä kasvatuksessamme on mennyt pieleen.
        Mutta ei, onneks on tyttö Jasminin tavoista ja elämäntyylistä niin kaukana, kun on itä lännestä. Voin sanoo, että täydellinen vastakohta

Jos tyttösi on kuin sinä, niin olen todella pahoillani.

• suuresti.naurattaa.taas
        huihirveetä kirjoitti:

Hyvin sanottu, ota plussa :D

• mietippä_sitä
        huihirveetä kirjoitti:

Pahoillaan taitaa olla heklakin aikaan saannoksestaan. Ainakin normi vanhemmat olisi jos tollainen kersa ku Jasso.

• Helka.häpee

Onhan se. Jatkuvasti saa hävetä silmät päästään.

• jotta.on.pöljä

Työtön kolmevitonen aikuispissis seisoo lumihangessa ja kuvaa uusia muovikenkiään.

Varjele...

• onnellinentaapero

Äläs nyt, ku pikkujasso esittelee ylpeenä uusia 43 koon popojaan :D

• jasinua

onnetonta reppanaa vituttaa ja kadehtituttaa jopa jonkun kengät:D Aikuinen mies, olet kuin pikkulapsi, jolta tikkari viety. Aikuistu:D tai vedä kaunis kukkahame päällesi:D

• kok.forever

Olisi kiva, jos Jasmin palaisi politiikkaan,

• toiveuntavaan

siihenhän se Jasso haluaisi mut ei älli, tieto, kärsivällisyys eikä ahkeruus riitä joten Ei jatkoon.

• Uhhuuuh
        toiveuntavaan kirjoitti:

siihenhän se Jasso haluaisi mut ei älli, tieto, kärsivällisyys eikä ahkeruus riitä joten Ei jatkoon.

Jasminista tulisi Suomen toiseksi kaunein poliitikko heti Laura Huhtasaaren jälkeen.

• lkijmn

Kyllähän se köyhäkin voi olla porvari,juu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      315
      3704
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2048
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1664
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      93
      1596
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      101
      1344
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1205
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1094
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      100
      1090
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      92
      858
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      797
    Aihe