Äänestin samaa ehdokasta kuin Jasmin

IhanaJasmin

Kiva fiilis kun tietää äänestäneensä Jasminin kanssa Suomelle hyvän presidentin.

21

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ydeue6665

      Ei tuu Sale voittaan ekalla kierroksella joten et oo vielä äänestäny mitään tulevaa pressaa.

    • jhgfddssdghjk

      Kerropa mulle aloittaja miksi Sauli Niinistö on hyvä presidentti. Mitä hän on tehnyt Suomen hyväksi. Kerro kaikki hyvät puolet Saulista.

      • IhanaJasmin

        1) Sauli ei ole rasisti.

        2) Hän on kiinnostunut naisista, ei miehistä.


    • Tietämätön.kyllä

      Antaa kansan puhua ja bulinat bois. Itse veikkaan kyllä Saulin voittavan, oli kierros sitten 1 tai 2. Ja hyvä niin!
      Miksi Jassu äänesti Saulia? En oikein keksi syitä, mutta...

      • Muuanukkeli

        Jasmin näyttää hyvää esimerkkiä nuorille äänestäjille. Ainoa oikea valinta pressaksi


      • Hfhjgf
        Muuanukkeli kirjoitti:

        Jasmin näyttää hyvää esimerkkiä nuorille äänestäjille. Ainoa oikea valinta pressaksi

        Jasmin on muutenkin hyvä esikuva nuorille. Ahkera ja itsestään huolta pitävä nainen.


      • trollolloollollo
        Hfhjgf kirjoitti:

        Jasmin on muutenkin hyvä esikuva nuorille. Ahkera ja itsestään huolta pitävä nainen.

        Voi kyynel, mitä pas#aa...


      • laiskiainen.makoilee
        Hfhjgf kirjoitti:

        Jasmin on muutenkin hyvä esikuva nuorille. Ahkera ja itsestään huolta pitävä nainen.

        Pelkän peruskoulun käynyt kolmeviitonen , joka ei ole päivääkään tehnyt oikeita töitä. Oikeasta työstä saadaan oikeata palkkaa ja jasso ei kuudentonnin vuosituloillaan yllä tuohon kastiin.
        Ts. erittäin laiska ja huono esikuva ihan kenelle vaan, mutta varsinkin nuorisolle, jolla on vielä koko työelämä edessä.


      • IhanaJasmin
        laiskiainen.makoilee kirjoitti:

        Pelkän peruskoulun käynyt kolmeviitonen , joka ei ole päivääkään tehnyt oikeita töitä. Oikeasta työstä saadaan oikeata palkkaa ja jasso ei kuudentonnin vuosituloillaan yllä tuohon kastiin.
        Ts. erittäin laiska ja huono esikuva ihan kenelle vaan, mutta varsinkin nuorisolle, jolla on vielä koko työelämä edessä.

        Minä ainakin olisin ylpeä, jos tyttöni olisi samanlainen kuin Jasmin.


      • kolmekymppineneimakoile

        Jos mun tyttöni olis kuin Jasmin, häpeäisin, ja itkisin silmät päästäni. Olisin kauhuissani, mikä kasvatuksessamme on mennyt pieleen.
        Mutta ei, onneks on tyttö Jasminin tavoista ja elämäntyylistä niin kaukana, kun on itä lännestä. Voin sanoo, että täydellinen vastakohta


      • huihirveetä
        kolmekymppineneimakoile kirjoitti:

        Jos mun tyttöni olis kuin Jasmin, häpeäisin, ja itkisin silmät päästäni. Olisin kauhuissani, mikä kasvatuksessamme on mennyt pieleen.
        Mutta ei, onneks on tyttö Jasminin tavoista ja elämäntyylistä niin kaukana, kun on itä lännestä. Voin sanoo, että täydellinen vastakohta

        Jos tyttösi on kuin sinä, niin olen todella pahoillani.


      • suuresti.naurattaa.taas
        huihirveetä kirjoitti:

        Jos tyttösi on kuin sinä, niin olen todella pahoillani.

        Hyvin sanottu, ota plussa :D


      • mietippä_sitä
        huihirveetä kirjoitti:

        Jos tyttösi on kuin sinä, niin olen todella pahoillani.

        Pahoillaan taitaa olla heklakin aikaan saannoksestaan. Ainakin normi vanhemmat olisi jos tollainen kersa ku Jasso.


      • Helka.häpee

        Onhan se. Jatkuvasti saa hävetä silmät päästään.


    • jotta.on.pöljä

      Työtön kolmevitonen aikuispissis seisoo lumihangessa ja kuvaa uusia muovikenkiään.

      Varjele...

      • onnellinentaapero

        Äläs nyt, ku pikkujasso esittelee ylpeenä uusia 43 koon popojaan :D


    • jasinua

      onnetonta reppanaa vituttaa ja kadehtituttaa jopa jonkun kengät:D Aikuinen mies, olet kuin pikkulapsi, jolta tikkari viety. Aikuistu:D tai vedä kaunis kukkahame päällesi:D

    • kok.forever

      Olisi kiva, jos Jasmin palaisi politiikkaan,

      • toiveuntavaan

        siihenhän se Jasso haluaisi mut ei älli, tieto, kärsivällisyys eikä ahkeruus riitä joten Ei jatkoon.


      • Uhhuuuh
        toiveuntavaan kirjoitti:

        siihenhän se Jasso haluaisi mut ei älli, tieto, kärsivällisyys eikä ahkeruus riitä joten Ei jatkoon.

        Jasminista tulisi Suomen toiseksi kaunein poliitikko heti Laura Huhtasaaren jälkeen.


    • lkijmn

      Kyllähän se köyhäkin voi olla porvari,juu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe