Venäjä menettää enemmän kuin sai

uj5eter

Gallupin mukaan vain Kosovossa venäläisistä pidetään vähemmän kuin Suomessa. Tästä voi päätellä miksi on näin.

Milosevic yritti ajaa albaanit pois Kosovosta ja tuoda tilalle uuden serbiväestön ja Venäjä tuki Milosevicia.

Stalinin Neuvostoliitto hyökkäsi 1939 Suomeen jolloin noin puoli miljoonaa suomalaista pakeni kaakkois -Suomesta ja tilalle tuotiin uusi venäläisväestö.

Venäjä häviää miljardeja kun suomalaiset vihaa tästä syystä venäläisiä . Kaupankäynti maiden välillä olisi paljon laajempaa ilman Karjalan varastamista ja venäläistämistä.

14

1430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7iuer

      Karjalan kannakselta talvella 1939-1940 pakoon lähtenyt isosisäni sanoi aina ettei pieraisekaan ryssälään päin.

    • Herätystä

      Ei venäjä tarvitse suomea, Suomi tarvitsee venäjää.

      • SeAvarakatseinen

        No milläs selität sen. että ent. Neuvostoliitto = yleensä siis R Y S S Ä T tarvitsivat Karjalan kannaksen ja Petsamon ja edelleen tarvitsevat?
        Vaikka eivät enää "tarvitsekaan" Viroa , Latviaa eikä Liettuaa?

        Näyttävät tulevan vielä toimeen, ts. eivät tarvitse myöskään entistä etuvartiotaan ITÄ-SAKSAA?

        Herätys HEI!
        Oletko hereillä Euroopan nykytilasta? Ryssät olisivat tyytyväisiä, jos EU:ta ei olisi keksitty?

        Taidat olla R Y S S Ä (Pietarin trolli), kun et tunne isojen kirjainten käyttösääntöjä!


    • puolueeton

      Suomella olisi jo Karjala takaisin,jos Suursuomi sodassa (jatkosota)oltaisiin jääty vanhoille rajoille ja Hitlerin nuoleskelu jätetty vähemmälle

    • Ystävämme.Venäjä

      Olen suomalainen. En vihaa venäläisiä ihmisiä. Miksi vihaisin?

      • SeAvarakatseinen

        Sinäpä olet omituinen "suomalainen". Epäilyttää olemuksesi!
        Ja aika yksinkertainen olet!
        Venäläisten lisäksi sillä alueella, mikä Neuvostoliiton jälkeen jäi uudeksi Venäjäksi asuu ainakin liki 100 kansaa. Miten niihin ihmisiin suhtaudut?
        (niitä kaikkia ennen kutsuttiin Neuvostokansalaisiksi, passissa oli tarkennus)

        Nimimerkistäsi päätellen pidät tätä uutta valtiota ilmeisesti Suomen ystävävaltiona?
        Mitenkähän tuo On?
        Hyvinhän Se ystävyys alkoikin, kun päästiin eroon YYA:sta, mutta Vl. Putinin valtaannousun jälkeen kovin on kylmennyt siitä, , kun jo ehdittiin suunnitella Karjalan ja muiden Neuvostoliiton ryöstämien alueiden palauttamisesta Suomelle.

        Sinä kai sitten olet KAIKEN anteeksi antanut, kun tuollaista kyselet?
        Minä kyselen: Miksi ! Ja se onkin tähän kohtaan hyvä kysymys!

        Paitsi, jos olet Pietarin trollikirjoittaja, joita tällä palstalla suorastaan vilisee .... esiintyen "suomalaisena" .... !


      • vedä-happea-välillä
        SeAvarakatseinen kirjoitti:

        Sinäpä olet omituinen "suomalainen". Epäilyttää olemuksesi!
        Ja aika yksinkertainen olet!
        Venäläisten lisäksi sillä alueella, mikä Neuvostoliiton jälkeen jäi uudeksi Venäjäksi asuu ainakin liki 100 kansaa. Miten niihin ihmisiin suhtaudut?
        (niitä kaikkia ennen kutsuttiin Neuvostokansalaisiksi, passissa oli tarkennus)

        Nimimerkistäsi päätellen pidät tätä uutta valtiota ilmeisesti Suomen ystävävaltiona?
        Mitenkähän tuo On?
        Hyvinhän Se ystävyys alkoikin, kun päästiin eroon YYA:sta, mutta Vl. Putinin valtaannousun jälkeen kovin on kylmennyt siitä, , kun jo ehdittiin suunnitella Karjalan ja muiden Neuvostoliiton ryöstämien alueiden palauttamisesta Suomelle.

        Sinä kai sitten olet KAIKEN anteeksi antanut, kun tuollaista kyselet?
        Minä kyselen: Miksi ! Ja se onkin tähän kohtaan hyvä kysymys!

        Paitsi, jos olet Pietarin trollikirjoittaja, joita tällä palstalla suorastaan vilisee .... esiintyen "suomalaisena" .... !

        Sinulla tuo katkera kaikkien ihmisten vihaaminen ja kaikenlainen törkykirjoittelu on kyllä jo vuosia sitten syövyttänyt pissipäisen aivokotelosi kokonaan.
        Tiedä sitten mikä trolli sinä olet. Tai ehkä vain aivosurkastumaa poteva eläkeläinen...


      • vedä-happea-välillä kirjoitti:

        Sinulla tuo katkera kaikkien ihmisten vihaaminen ja kaikenlainen törkykirjoittelu on kyllä jo vuosia sitten syövyttänyt pissipäisen aivokotelosi kokonaan.
        Tiedä sitten mikä trolli sinä olet. Tai ehkä vain aivosurkastumaa poteva eläkeläinen...

        Ureamiehet palaamassa palstalle?

        Tekstistä voisi päätellä, että ureamiehet suunnittelevat paluuta palstalle. Tämä on huono asia, sillä viimeisten vuosien akana on jo ehditty tottua siistimpään keskusteluun. Eihän Bror-Erikin kirjoituksissakaan paljoa järkeä ole, mutta ei hän kauheasti viljele alatyylisiä ilmaisuja.


      • Prskulecsh

        Olet yksinkertaisesti yksinkertainen yksinäinen suvakkilesbo ja koulukiusattu.


      • Prskulecsh kirjoitti:

        Olet yksinkertaisesti yksinkertainen yksinäinen suvakkilesbo ja koulukiusattu.

        Vahvasti valheellisia väitteitä

        Kylläpä Pietarin trollitehdas postitti taas palstalle suuren määrän valheellista tietoa yhdessä ainoassa lauseessa. Kaikesta huomaa, että kirjoittajan asiaosaaminen ja ymmärrys ovat hyvin heikoissa kantimissa.

        Mistähän kirjoittaja on saanut käsityksen, että olisin yksinäinen ratsastaja? Minulla on paljon hyviä ja viisaita ystäviä, ja olen kantavia voimia kulmakuppilassamme järjestetyissä Karjalanpalautusiltamissamme. Kirjoittajan sopii tulla kuuntelemaan puheitani, sillä Karjala-iltamiimme on vapaa pääsy. Kaljat (siis Karjala-oluet) kyllä pitää jokaisen kuitenkin maksaa itse.

        Suvakki en taatusti ole jo perimänikään vuoksi. Kaikki sukumme jo kuolleet miehet ovat kuuluneet Suojeluskuntaan, eikä kukaan heistäkään kannattanut suvakki-ideologiaa. Viime sotien aikana jokainen heistä pyrki kaikin voimin vastustamaan laittomia maahantunkeutujia, ja monta r*ssää siinä hivakassa menettikin henkensä.

        En voi myöskaään olla lesbo, sillä housussani on miehiset sukukalleudet. Homo-ajatuskaan ei minua viehätä, joten aion pysytellä loppuikäni tavallisena hetero-evakkona. Tämä elämäntapa tarjoaa minulle suurimman nautinnon.

        Milloinkaan en ole ollut edes koulukiusattu, sillä lapsesta asti me evakkokakarat osasimme olla hyvin sosiaalisia. Isoisäni oli opettanut minulle ennen sotia Viipurin markkinoilla oppimansa kaikki sutkautukset, joten pärjäsin niiden avulla hyvin hitaampien hämäläislasten parissa.

        Tekisi mieleni hieman opastaa kirjoittajaa "Prskulecsh", mutta en tiedä sitä, osaanko tehdä sen riittävän hienovaraisesti. Sen voin kuitenkin tuoda julki, että trollitehtaan kirjoittajalla "Prskulecsh" ei näyttäisi olevan riittävästi älyllisiä edellytyksiä käydä tasavertaista Karjalakeskustelua meidän nokkelien vanhojen evakko-ukkojen kanssa. Kirjoittajan heikot älynlahjat saattavat johtua Stalinin 30-luvulla suorittamista risteytyskokeista.


    • Bror-Erik1974odin-1Ac

      Suomen ja Venäjän yhteinen taival on siksi pitkä historiassa että jo senkin vuoksi kunnioitamme toisiamme puhumattakaan meidän suomalaisten sukujuuria Länsi-Sipirjassa jolle Venäjällä annetaan suuri arvo. -Eri mukavaa että suomalaiset valitsivat presidentin joka jatkaa hyviä ulkosuhteita naapureihimme. :) Eiks jeh?

      • SeAravakasteinen

        Venäjässä on aina ja ikuisesti oivallinen menneisyytemme ja hyvä tulevaisuutemme. Olkaamme sangen kiitollisia hyvästä ja ymmärtäväisestä naapurista. Kosovo on kaukaana, Balkanilla saakka. Mannergeim guut, lausui venäläine kaveri lauvantaina Pietarin linjoilla ja pistouvasi kunnollisen konjakkijuoman. Otetaas taasen: за ваше здоровье


    • 29g3bpb

      "Milosevic yritti ajaa albaanit pois Kosovosta ja tuoda tilalle uuden serbiväestön"

      Kuinka vitun tyhmä ja Balkanin historiasta tietämätön pitää ihmisen olla, että edes kykenee tuollaisen virkkeen kirjoittamaan?

    • Bror-Erik1974odin-1Ac

      Me yhdessä niin venäläiset kuin suomalaiset arvostamme toisiamme kunnioittavasti ja se on vahva pohja jolle ystävyyttä on helppoa rakentaa. -Ilman joutavaa äkäilyä. eiks jeh?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe