Vittu mua vituttaa asiakkaat jotka kitisevät ravintolassa ja kaupassa niinkuin pienet kakarat!
Ruoka on loppu linjastolta
Hyllystä puuttuu tavaraa
Tarjoustuote on loppu
Lässynlässynlässynlässyn saatana vaan!!
Sitten vituttaa sellaiset asiakkaat jotka vinkuvat alennuksia ja ilmaisia tuotteita. Menkää saatana leipäjonoon hakemaan ilmaisia tuotteita jos niitä vingutte !!!!!!!!! Kaupat ja ravintolat eivät vittu ole mitään saatanan hyväntekeväisyys järjestöjä jotka lahjoittavat ilmaisia juttuja!
Valittavat asiakkaat.
17
583
Vastaukset
- TapsaKapernaumista
Joo voi vittu, muakin vituttaa niin vitusti just tollaset asiakkaat!
- EinoMaakunnasta
Vittu sano se suoraan asiakkaalle joka sua vituttaa, älä täälä vingu niinkuin pienet kakarat.
Vai onko nyt niin ettet uskalla, vitun pelle. Vittu että mua vituttaa tuollaanen vinkuminen nimimerkin takana, vittu!- Lenteleelentelee
Voi vittu mu vituttaa tollanen muka vitun pelle "asiakas". Tule vain asiakkaana sanomaan päin naamaa tuo kaikki niin johan alkaa kaupan vuoristorata lentely pitkin hyllyjä saatana !!!!!!
- Einopoikasetäsä
Voi vittu kerro vaan kauppa, - se vittu missä hyllyt vittu lentelee -.
Vai lenteletkö sä itte vittu pitkin hyllyjä karkuun jos vittu asiakas jotain meinaa kysyä. Ja sitten vittu äkkiä suoli24 palstalle vittu iniseen ja vinkuun kun vittu asiakas meinasi taas tulla jotain vittu valittamaan ja alkoi pelottaan jos se vittu sittenkin kysyy jotain ja en osaa vastata kun niin vituttaa, vittu.
Vittu mikä pelle, VOI VITTU!! Oikeen vittu asiakaspalvelija, hah ja vittu - Vuoristoradallavain
Einopoikasetäsä kirjoitti:
Voi vittu kerro vaan kauppa, - se vittu missä hyllyt vittu lentelee -.
Vai lenteletkö sä itte vittu pitkin hyllyjä karkuun jos vittu asiakas jotain meinaa kysyä. Ja sitten vittu äkkiä suoli24 palstalle vittu iniseen ja vinkuun kun vittu asiakas meinasi taas tulla jotain vittu valittamaan ja alkoi pelottaan jos se vittu sittenkin kysyy jotain ja en osaa vastata kun niin vituttaa, vittu.
Vittu mikä pelle, VOI VITTU!! Oikeen vittu asiakaspalvelija, hah ja vittuVittu sinä just, vituttaa tollanen vitun päänaukoja joka aukoo päätänsä netissä ja netissä huuteluksi jääkin saatana !! Vittu hyllyjä pitkin lentely olisi varmasti mielekästä sinulle perkele!! Säilykeölkit paiskautuu pitkin naamaa joka tuntuu vitun mahtavalta !!!
Ja sinäkö vittu mula olet asiakas??? Varmasti oisi kivaa saada pippurisumutteesta ja sähkölamauttimesta niin loppuu toi vitun vinkuminen!! - EinollaOnAsiaa
Vittu, sähkölamautin ja pippurisumutin, vittu jee. Oot vittu oikeen äijä ja kaikki varmaan vittu sua pelkää. Heh vittu pelle oot, et mitään vittu muuta!
Kivaa sun vittu täällä nimettömänä vinkua ja itkeä asiakkaista, vittu.
Ja muuten vittu, aika hyvä asiakas olen ja vittu vingu juuri mistään, ainoastaan vitun pellet asiakaspalvelijat vituttaa. Joten kerro kauppa missä olet töissä, niin kannan vittu rahani muualle!
Mee vittu vaikka atrialle hihnalle töihin jos ihmiset vituttaa noin paljon.
Ehkä sitä vittuilua tulisi sullekkin vähemmän jos vittu osaisit hoitaa työsi oikein, vittu.
Pellenä olisit varmaan oiva työntekijä, vittu! - Pellemikäpelle
EinollaOnAsiaa kirjoitti:
Vittu, sähkölamautin ja pippurisumutin, vittu jee. Oot vittu oikeen äijä ja kaikki varmaan vittu sua pelkää. Heh vittu pelle oot, et mitään vittu muuta!
Kivaa sun vittu täällä nimettömänä vinkua ja itkeä asiakkaista, vittu.
Ja muuten vittu, aika hyvä asiakas olen ja vittu vingu juuri mistään, ainoastaan vitun pellet asiakaspalvelijat vituttaa. Joten kerro kauppa missä olet töissä, niin kannan vittu rahani muualle!
Mee vittu vaikka atrialle hihnalle töihin jos ihmiset vituttaa noin paljon.
Ehkä sitä vittuilua tulisi sullekkin vähemmän jos vittu osaisit hoitaa työsi oikein, vittu.
Pellenä olisit varmaan oiva työntekijä, vittu!Hyvä että kannat rahasi vittu muualle. Vittu tuollaisen pellen asiakkaan menettäminen tunnu missään !!!!!! Vittu mikä pelle, ei voi muuta sanoa!!
Mua vituttaa kaikki työttömät pummit jotka valittaa vittu
- Aloittajavalivalivali
Voi vittu ku vituttaa vittu asiakkaat vittu kaupassa vittu. Ei oo aloittaja tainnu vittua nähdäkkää!!!
- Lätyttää
Paistakaa lättyjä!!!
- 25.01
Aloittaja eli persreikä, tiedänpä missä olet töissä ,hih.
Tuttuni on työkaverisi ja monesti kertonut työkaveristaan joka haukkuu tauolla kaikki asiakkaat ja sitten naama messingillä yrittää palvella asiakkaitaan, hih.
Se mikä minua henkilökohtaisesti vituttaa, on nuo paskan ruuan myyjät ja kun vielä vittuilee päälle kun huomauttaa vienosti esimerkiksi ruuan kylmyydestä. Ei ole hyvä juttu, muutamat lounaspaikat tätä tekee.- zxzcc
Ethän sä vittu osaa edes kirjoittaa, kun sulla ei oo yhtään vittusanaa. Ei vittu tota viitti edes lukea, vittu.
- AsiakkaitaEiHalveerata
Ja nyt turpa kii!!! Tiedän työnantajasi. Kerron susta sun esimiehellesi. Saat potkut!!!
- Lässynlässyn
Parempi varmaan pitää ihan oma turpasi kiinni !!!!! Asiakkaita molataan niin paljon kun huvittaa !! Asiakkaan oma vika jos urputtaa kaupassa, parempi silloin kestää seuraukset !!!
- turhanpäiväiset
Kuka vittu tälläistä skeidaa kirjoittaa vittu, sama kaveri , vittu et vituttaa, sit vielä on maanantai voi ...vitun vittu
- jäbätätuu
Älkääs nyt hyvää vehettä voilla pilata !
- mäkätuu
ööö... olisko pillu mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724314Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003750Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363439- 513030
- 402528
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182449Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222222- 231866
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141645Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331622