Painu mäkeen KIKY:inesi , aktiivimalleinesi - köyhien kyykyttäjä. Meitä sorrettuja on enemmistö. Me emme äänestä Matti Vanhasta - emmekä Sauli Niinistöä, vaan Paavo Väyrystä.
Muuttuu hallitus - muuttuu presidentti - muuttuu maa. Palatataan hyvään aikaan ennen uusliberalismia ja NWO:ta /juutalaisten maailmanvaltaa.
Kansalla meni hyvin vielä 1980-luvun lopussa. Ei mene enää. Tuolloin pääosa tuloista meni työntekijöille. Töitä oli. Oli myös sijoittajia kotimaahan. Pääomia ei voinut liikutella rajojen yli, jolloin sijoitukset jäivät Suomeen, Se merkitsi taloudellista toimeliaisuutta Suomessa.
Rahavirtojen vapauttamisen jälkeen kaikki alkoi mennä kansallisvaltioiden kannalta päin helvettiä. Pääomapiirit tekivät suuria voittoja tekemällä vain rahalla rahaa. Mitä se työllistää - ei mitään. Kansantaloudet joutuivat ottamaan velkaa pyörittääkseen sosiiaalpuoltaan.
Finanssikapitalistit ovat saaneet riehua globaalissa taloudessa mielin määrin. Finanssitalouden tuotot maksetaan reaalitalouden tuotoilla, Tehdään siitä loppu. Jokainen sijoitus, joka on alle 5 vuotta maksaa sijoituksestaan 20%.n veron - siis noin saman kuin tavarakaupastakin.
Lopetetaan tämä EU:n ja globaalin maailmanjärjestyksen toiminta. Mikään muu ei auta kuin jokaisen yksittäisen maan on sanouduttava irti EU:n politiikasta.
Meillä on mies siihen: Paavo Väy
Äänestä Väyrystä - hän ei vie Suomea NATO-sotaan
numero7
2
247
Vastaukset
- NäinSeOnVain
Pave on kiero kuin korkkiruuvi. Hän on rahavallan puolesta koska on itse miljonääri.
Laura on kansakoulun opettaja, äiti ja todellinen Isänmaallinen.- ennakkoon
Paavosta pääministeri , suomi pelastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen242635Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402302Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621298Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991221- 41976
- 42957
- 75852
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh71818Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175783Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup92761