Missguided verkkokauppa kokemuksia?

qsss

Tarkoituksena olisi tilata yksi faux fur takki sieltä, hintaa n. 100 euroa ja arvostelut UK:n sivuilla takista on ihan hyvät. Verkkokauppa kuitenkin epäilyttää, olen lukenut huonoja arvosteluja vaatteiden laadusta ja asiakaspalvelusta. Suomeksi ei kokemuksia kauheasti löydy, joten kiinnostaa tietää.

ja vielä lisänä, että koitin tilata takkia aikasemmin mutta jostain syystä osto epäonnistui enkä saanut mitään vahvistusviestiä, juttelin asiakaspalvelun kanssa ja he pahoittelivat ja sanoivat että kyseistä voi käydä. Rahaa ei kuitenkaan lähtenyt tililtä, joten sinäänsä asiassa ei pitäisi olla mitään pahaa.

4

6278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Innoissaan

      Hei,

      Itse tilasin sieltä juuri viime viikon pe. Olen saanut jo tilausvahvistukset myös seuranta koodit olen saanut niin postille kuin heidän käyttämälleen sivulle. Sieltä näkyy että paketti on lähetetty heti lauantai aamulla. Ja on jo liikkunut seelaiset 4 vaihetta eteen päin. Nyt on paketti enää Suomen postissa jumissa. Innoikkaana odottelen. Tilaus on ensimmäiseni, mutta tähän asti olen tyytyväinen, sillä tilaus on edennyt nopeasti. Laadusta pääsen kommentoimaan heti kun paketti tupsahtaa käteen.

    • Anonyymi

      Palautuksen kanssa huonoja kokemuksia. Eivät palauta rahoja oma alotteisesti eivätkä muka ole saaneet palautusta. Onneksi olin ottanut postilta palautus kuitin ja säästänyt sen. Missguidedin sivuilla ei missään vaiheessa näytetty paketille jäljitystietoja vaikka posti oli näyttänyt jo viikon että paketti on heille palautettu. Laitoin ensin sähköpostia asiakaspalveluun ja vastaaja ei ilmeisesti osannut edes englantia sillä ei ymmärtänyt että puhun palautuksesta, sen sijaan olisi halunnut että lähetän hänelle visakorttini numeron sähköpostilla. Seuraavaksi yritin chatin kautta. Siellä pyydettiin juuri lähettämään kuva kuitista ja tiedot palautetuista tuotteista vaikka niille oli jo aikaisemmin pitänyt tehdä palautus luettelo sivuilla. Sitten vasta luvattiin palauttaa rahat kortille. Kestää kuulma muutama päivä ja todella toivon että myös saan rahani takaisin. En suosittele ketään tilaamaan kyseisiltä sivuilta!

    • Anonyymi

      Hei, älkää ikinä tilatko missguidedilta!!

      Olen nyt monta viikkoa tapellut heidän kanssa palautuksesta, he lupasivat että vain 4e otetaan pois palautus summasta kun palautan tavarat. Nyt he sanovat, että se 4e palautussumma ei olekkaan mahdollista Suomesta, eli joutuisin itse maksamaan 29e että palauttaisin tavarat, ja tätä summaa he eivät suostu palauttamaan. He myös antoivat minulle väärän palautus tarran, ihan toiselle yritykselle ja kun kysyin siitä, että onko oikeasti tämä teidän osoitteenne, niin sanoivat että rauhoitu on kyllä. Postissa sitten huomautettiin, että ei taida olla oikea. Kysyin ja laitoin kuvan uudelleen ja sanoivat uudelleen, että on ok. Sitten kun odotin päivän ennen kun lähetin (mietin kannattaako lähettää ja maksaa 30e itse että saa 60e palautuksen), niin he vastasivat että se onkin aivan toisen yrityksen palautusosoite... ja se tuli heiltä suoraan, heidän sähköpostistaan. Aivan järkyttävää! laitoin viestin, että odotitteko siis, että lähetän sen ja se "hukkuu" postissa, kun menee väärään paikkaan ja ette joutuisi palauttamaan rahoja. En saanut vastausta.. Nyt odottelen, että he antaisivat minulle sen 4e palautuslapun, ja saisin palautettua tavarat ilman 30e maksua mutta huonolta näyttää. Palautan tuotteet koska koot eivät ole heidän kokotaulukkonsa mukaisia. ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO HEILTÄ, VALEHTELEVAT PÄIN NAAMAA, EIVÄT VÄLITÄ ASIAKKAISTAAN, EIVÄT PALAUTA RAHOJA!!

      NEVER ORDER FROM MISSGUIDED! THEY LIE TO YOUR FACE, DO NOT RETURN YOUR MONEY, ARE NOT ANSWERING WHEN THEY GET CAUGHT! They are asking me to pay 30e to return back my order that is not correct due to the fact that their size chart is no way near like the real products..

      That 30e they will not refund me and they sent me via email return label to be added to the package which was for totally different company. At first they said this is the correct address, only after 3 messages they admitted this is totally wrong, for another company.. they are trying to make customers send packages to wrong addresses!!

    • Anonyymi

      Älä tilaa tältä sivustolta. Ostin kaksi bleiseriä ja eivät juuri näyttäneet siltä mitä odotin. Laatu huono. Palauttamista en edes alempien kommenttien perusteella jaksa lähteä yrittämään. Hyvästi 60€. Luojan kiitos olivat alennuksessa 50%. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe