Tiedoksi, että euroopan unioni ei voi mennä konkurssiin. Maailman kaikki valuutat
nojaavat USA:n ja Euroopan unionin talouksiin ja rahaan. Kommentoikaa toki.
Jos euroopan unioni hajoaa, niin sen valuutta euro romuttuu ja siihen sidotut lainat.
Euron romuttuminen taas aiheuttaa katseita USA:n dollarin vahvuuteen ja sen arvo
myös romuttuu suhteessa muihin valuutoihin ja USA:n joukkovelkakirjat menettävät
arvonsa. se romuttaa taas monien muiden maiden talouksia ja luottoja ja uskottavuuksia.
Kaksi maata, jotka eivät voi koskaan mennä konkurssiin on USA ja Euroopan unioni.
Minulle henkilökohtaisesti se on ihan sama, voittaako Sauli tai Pekka presidentin
vaalit ja minun osalta Pressan vaalit on ohi jos molemmat on jatkossa.
Minulle tärkeintä on saada eläkkeeni ja oikeuteni euroopan unioniin. Tiedän myös,
että meitä muitakin on satoja tuhansia, jotka menettäisivät oikeutensa työskennellä
ja elää euroopassa. Varmasti myös Niinistö ja Pekka on ottanut sellaiset vaihtoehdot
myös itselleen. Luulen, että Huhtasaari ei voisi missään muotoa edes nousta presidentin
virkaan noilla argumenteilla mitä hän on laukonut.
Toisaalta nämä ovat olleet hyvät vaalit median osalta, kun olemme tuoneet asioita
euroopan unionista esille ja muissa vaaleissa ei enään esiinny EU vastaisuutta. Ihmiset
tietävät, että perussuomalaiset on varattomia ja heillä ei ole mitään menetettävää enään.
He eivät omista maata tai metsää tai asuntoja ja ovat myös tuoneet selvästi esille ääri-
vasemmistolaisuuden ja kommunismin. Jokainen asunnon tai maanomistaja tai yrittäjä
tai jolla on omaisuutta tietää, että ostajat määräävät hinnan. Metsänomistaja joutuu
myymään puuta halvemmalla jos puulla ja puu tuotteilla ei ole kysyntää. Asunnon
omistaja tietää, että jos asunnoilla ei ole kysyntää, niin hinta laskee. Tai yrittäjä tietää,
että jos hän ei saa tuotteita myytyä, niin hän ei saa rahaa.
Toivottavasti persujen porukka on supistunut aivan minimaaliseksi näiden kirjoitusten
jälkeen ja niin näyttää myös tapahtuvan, kun katsoo Väyrysen kannatusta. Ihmiset
on alkaneet ymmärtämään mistä todellisuudessa on kysymys. Ei suomi ja suomalainen
tarkoita yhtään mitään jos sillä ei elä. Sen suomi ja suomalaisen minä olen kuullut
usein köyhien ja alkoholisoituneiden ihmisten puheissa. Niin varmaan moni Teistä
myös.
Minä kirjoittaja en ole suomalainen, vaikka olen syntynyt suomessa ja sukuni on vanha.
Minulle tärkeämpiä asioita sen suomalaisen nimen etupuolella on se kuinka minä
pärjään elämässä ja kuinka lapseni saa hyvän tulevaisuuden. Olen myös elämäni aikana
oppinut erottamaa huijarit ja taivaanrannan maalarit ja heidän arkumenttejaan on
nimen omaan aina aineettomat arvot ja niillä arvoilla päästä varastamaan toisten
omaisuus tai varallisuus tai valta. Niihin aineettomiiin kuuluu nimen omaan suomi
ja suomalainen ja kaikki kulttuuri ja kansakunta ja uskonto ja monet sen kaltaiset
asiat mitä he kertovat. Opetukseksi nuorille ihmisille.
Mikäli haluatte itsetuntoa ja olla varmoja omasta asiasta, niin kerroin tuossa aiemmin
vertauskuvallisen asian: Kerroin, että voisin kävellä Aleksanterinkadun päästä päähän
Pers** paljaana. Koska ajattelin, että ei sillä ole väliä mitä muut ajattelee minusta.
Kysymys kuuluukin paremmin, että mitä minä ajattelen niistä, jotka katsoo minua.
Minä yritän tuoda esille sen, että mitä sinä kuvittelet niiden muiden olevan, jotka
katsoo sinua. Kyllä sinä uskallat pelleillä kotiväelle ja tuttaville mitä haluat eikö ?
No miksi nämä muut sitten muuttui yhtä'äkkiä ?
Olen ollut Aasiassa paljon ja siellä olen alkanut ymmärtämään, että sellainen
maailma mitä Te elätte, niin se on jotakin semmoista mitä ei voisi edes käsittää
muualla maailmassa. Sellaiset asiat mitä perussuomalaiset puhuu tai kirjoittaa tänne,
niin ne on niin käsittämättömiä sellaiselle ihmiselle joka on asunut ja ollut ulkomailla.
Jos haluatte pärjätä maailmassa ja kasvattaa nuorisoa niin kuin minä olen panostanut.
Se sana on kansainvälistymien ja niiden asioiden ymmärtäminen. Kielten ja koko
kaupan ymmärtäminen on ensisijaisia asioita. Älkää missään tapauksessa sulkeko
nuorilta ja nuorisolta ovia eurooppaan. Se henkilökohtainen motivaatio on tärkeä
myös opiskelussa ja antaa tavoitteita elämään. Nyt meillä on edullisia lentoja euroopan
eri kaupunkeihin ja tämä on nimen omaan Euroopan unionin vuoksi.
Suomen eriytyminen tarkoittaa myös lentoliikenteen vähenemistä ja kalliimpia hintoja.
Ei sen vuoksi, että ihmiset eivät lentäisi, vaan sen vuoksi, koska liiketoiminta vähenee.
Toivon juuri sen vuoksi tulevalta presidentiltä rohkeita askeleita euroopan unionin
integraation suhteen.
Tiedoksi ! EU ei voi mennä konkurssiin.
21
261
Vastaukset
Eikö se ole hassu ihan näin karkeasti ajateltuna, että vain 2 presidenttiehdokasta
on EU vastaisia ja kaikki 5 muuta ovat EU myönteisiä. Hyvä kysymys, kun Te mietitte
näitä asioita, niin uskotteko Te oikeasti, että joku Huhtasaari ja Väyrynen on oikeassa
näissä talousasioissa ?
Voisiko se niin kuin Teoreettisestikaa olla mitenkään mahdollista, että Huhtasaari
ja Väyrynen olisivat oikeassa ? Huhtasaaren puoluekannan tietää kaikki, että ne on
Natsi ja Rotu ja Nahka -päitä ja mitä nyt olette rajat kiinni ja heidän pakolaisten
vastaisissa kampanjoissa nähneet. Väyrynen on eronnut tai erotettu Keskusta
puolueesta ja hän on eriytynyt ja hänellä on huomattava kommunistinen tausta
ihan Kekkosen ja Nootti kirjeiden muodossa.
Minun mielestä jo näin ajateltuna niiden puheissa EU:sta ei ole mitään järkeä ja ei
myöskään minkään koulukunnan tai instituutin tai tutkimuslaitoksenkaan mielestä.
Miksi ne saa aina niin kauhean vasta ryöpyn. Siksikö, että ne on oikeassa vai siksikö,
että ne on väärässä?
EU on nimennyt nämä populisteiksi yksinkertaisen porukan harhaanjohtajiksi. Myös
kahden presidenttiehdokkaan tulevaisuuden huoli oli eriarvoisuu. Ja katse kääntyi
molemmilla Huhtasaareen, että ei nousisi tällaisia radikaalia ryhmiä. Ei ne tarkoittaneet
sitä, että ne pelkäisi Huhtasaarta, vaan sitä, että ihmiset eriarvostuu ja muodostuu
tällaisia ääriliikkeitä.
EU on aloittanut kampanjan se alkaa kertomaan ihmisille mitä Euroopan unioni
tarkoittaa ihmisille ja yrityksille ja miten EU toimii ja tukee. EU:n tarkoitus on tuoda
vakautta ja vaurautta jäsenmaiden talouksiin ja pitää yllä eurooppalaisia ihmisarvoja.
Se miten EU vaikuttaa ja toimii yritys ja talousmaailmassa, niin siihen todellakin tarvitaan
opetusohjelma, jotta voidaan myös välttää eriarvoisuuden kasvua. Monelle meistä
nämä asiat ovat itsestäänselvyyksiä ja emme ole huomanneet, että osa EU:n kansalaisista
ei ole millään tavalla ymmärtänyt koko EU:n perustarkoitusta ja ovat sitten ajautuneet
tällaisten radikalisoituneiden ääriryhmien haaviin.
Tiedän, että on hyvä kun on tehty tätä työtä, niin tämä tieto on alkanut kiinnostamaan ja
sitä myötä myös EU:n tarkoitus ja EU:n tuomat oikeudet ja monet viranomaisten tekemät
mielivaltaisuudet ja EU:n tuomat oikeudet ja velvoitteet joutuvat tarkasteluun.- annamunkaikkikestää
Mitähän ihmeen proosaa taas väännät?! EU on se harhautus. Meille on esitetty Euroopan Unioni -illuusiota, jonka luvattiin luovan meille vaurautta, hyvinvointia, työpaikkoja, turvallisuutta jne. Saatiinko me kansalaiset vaurautta, hyvinvointia ja työpaikkoja ja koetaanko me olomme turvalliseksi? No ei niin, vaikka kuinka yrität uskotella. Tämä "Unioni" on parasta esimerkkiä globalistien ahneudesta ja petollisuudesta, joka kiedotaan "yhteisen hyvän" viittaan. Et näköjään näe sitä mitä suoraan silmiesi edessä tapahtuu.
Väännetäänpä Liittovaltiolle ratakisosta: Unionin "yhteinen hyvä" vaikuttaa päällisin puolin 28 jäsenmaan muodostamalta kauppaliitolta, jossa pyritään näyttämään, että olemme luoneet vauraan, menestyvän ja kaikkia hyödyttävän liiton. "Unioni" on kuitenkin paljon muutakin, kuten mm. wikipedian määritelmä sanoo. Se on myös poliittinen liitto. Ja tässä sanalla "poliittinen" on suuri merkitys. "Unioni" harjoittaa invasiivista politiikkaa, jolle jäsenmaat ovat antaneet hyväksyntänsä, koska kaikki uskoivat, että "Unioni" on vain hyvä kaikille. Myös kansoille. Todellisuus "Unionista" alkaa olla viimeistä silausta vaille paljastunut.
"Unioni" ei ole meidän, 28 maan luoma, vaan globalistien itsenä luoma järjestelmä. Eli globalistit ovat luoneet kaupankäynnin ja invasiivisen politiikan järjestelmän, jossa "Unioni" itse on se ydin ja jäsenmaat sen hyödykkeitä. Miten tämä näkyy? Näillä "Unionin" itsensä luomilla markkinoilla ei ollut vain normi hyödykkeet kaupan, erilaisin helpotuksin. Myös jäsenmaita kansallisesti hyödyttäneet liiketoiminnat, hyödykkeet, luonnonvarat jne. ovat olleet kauppatavaraa. Tai tarkemmin sanottuna "vientituotteita" (esim. meidän sähköverkkomme). Jotta "Unioni" on voinut mahdollistaa omien markkinoidensa ja "valtion" luomisen, heidän on täytynyt ajaa läpi lait yms., jotta ovat voineet vaikuttaa maiden sisäiseen hallintoon. "Unionin" palvelukseen on valjastettu jäsenmaiden omia poliikoita, kuten meillä Niinistö, Sipilä, Berner, Soini, Stubb jne. Näethän heidän harjoittamasta politiikastakin, että he tekevät "Unionin" etujen mukaisia päätöksiä, joista kansa kärsii = suurtyöttömyys, köyhyyden lisääntyminen, sisäisten markkinoiden hiipuminen jne. Ja tämä näkyy myös hyökkäämisenä kotiinpäin pelaavia poliitikoita vastaan. Halla-ahon ja Huhtasaaren saama paska kohtelu ja noitavainot... luulitko oikeasti, että joku vitun "rasismi" on siihen syynä? Anna mun kaikki kestää ><
Mieti nyt tämä kuvio: jäsenmaan kansallisesti hyödyttävää tuotantoa siirtyy "Unionin" omistukseen/hallintaan, mikä johtaa rahaliikennettä maasta ulos (unohtamatta naurettavia "jäsenmaksuja"), "Unionin" pankkeihin. Kun maan oma sisäinen hyödynmuodostaminen kuihtuu, ja raha katoaa. Jäsenmaa tulee riippvaiseksi muiden avusta, ja ei niin yllättäen se ottaa velkansa "Unionin" pankeista, jotta voivat ostaa tarvitsemiaan hyödykkeitä, ei niin yllättäen "Unionin" omistamilta markkinoilta, joita varten se on "ostanut" jäsenmailta yrityksiä, tuotantoa jne., ja jotta kykenee maksamaan mm. lainmukaiset sosiaalituet. Aika rajua toimintaa mitä?
Eli mistä tämä suurtyöttömyys, köyhtyminen, velkaantuminen jne. johtuu? Itse olet syyttänyt ihmisiä usein "työtävieroksuviksi persuiksi" ja olet sanonut, että "kaikille löytyy töitä, jos vaan viitsii hakea". Näinkö oikeasti? 500k - 1M työtöntä vs 30 000 avointa työpaikkaa. "Unioni" ei millään kykene työllistämään miljoonia ihmisiä. Siksi osa jäsenmaan kansasta joutuu "Unionin" luomien markkinoiden ulkopuolelle ja sosiaalisen tukemisen piiriin.
Luojan kiitos jäsenmaat eivät ole nielleet Federaatioon johtavia kusetuksia. Yhden hallinnon alainen Federaatio on nimenomaan ollut koko ajan se päätavoite. Hitlermäisen fantasian toteutuminen tarkottaisi lopullista kuoliniskua itsenäisyydelle ja demokratialle.
Tiedän kyllä miten vastaat tähän, mutta voisitko kerrankin antaa pätevät ja selkeät perustelut, faktat yms.
- qåaäzm
Tohtori Jukka Hankamäki sanoo blogissaan näin:
”Euroopan unionilla on toinen jalka haudassa ja toinen banaaninkuoren päällä. EU on kuin elefantti, joka roikkuu jyrkänteeltä häntä päivänkakkaraan solmittuna. Ei tullut Euroopan unionista Yhdysvaltoja, sillä yhteinen sävel on jäänyt beethovenilaisen harmonian havinaksi.
Kieleltään, kulttuuriltaan, elinkeinorakenteeltaan, väestöiltään ja taloudelliselta selviytymiskyvyltään erilaisia valtioita ja kansakuntia ei ole voitu niputtaa yhteen yhteisvaluutan idealla. Eikä voida.
Paavo Väyrynen on ollut oikeassa kaikessa eurokritiikissään. Koska EU on yhtä kuin sen valuutan uskottavuus ja koska valuutan uskottavuus on sama kuin valtioiden suoriutumiskyky, EU:lla ja sen velkaisilla valtioilla ei ole toivoa unionimuodostelman sisällä.
Rahaunioni ja EU tulevat joka tapauksessa luhistumaan. Päivää en osaa sanoa, mutta sen tiedän, että joka päivä tuo päivä on yhtä päivää lähempänä.” - älyäläjätä
EU ei mene vielä konkurssiin.
Sitten kun jäsenvaltioiden köyhät ovat kuolleet nälkään
ja EU haluaa varakkaiden omaisuudet niin silloin
viimeistään EU menee konkurssiin.
EU ja Sosiaalisen avun saaja ovat samassa
asemassa molemmat elävät toisten työn tuloksista.
Ainoa ero on että EU ihmisten mieliin istutettu Hirmu
Hallitus voidaan lopettaa
mutta sosiaalisen avun saaja joka on joutunut hänen
tilanteensa ei ole syyllinen vaan politrukit jotka ovat
hänet saattaneet tähän tilanteeseen ovat ne syylliset
ja hänen lopettamisensa on Murha. "EU ei mene vielä konkurssiin.
Sitten kun jäsenvaltioiden köyhät ovat kuolleet nälkään
ja EU haluaa varakkaiden omaisuudet niin silloin
viimeistään EU menee konkurssiin.
EU ja Sosiaalisen avun saaja ovat samassa
asemassa molemmat elävät toisten työn tuloksista.
Ainoa ero on että EU ihmisten mieliin istutettu Hirmu
Hallitus voidaan lopettaa
mutta sosiaalisen avun saaja joka on joutunut hänen
tilanteensa ei ole syyllinen vaan politrukit jotka ovat
hänet saattaneet tähän tilanteeseen ovat ne syylliset
ja hänen lopettamisensa on Murha. "
Kuka vielä väittää, että et ole ääri-kommunisti ? Oletko Perussuomalainen tai
oletko suomalainen ja onko sinulla kansa ja onko sinulla Kansakunta ? ONKO ?- oletko.tyhmä
Huomaan, ettet ole kyennyt saamaan ketään puolellesi. "Argumenttisikin (lol)" olet kuluttanut loppuun. Mitä jäi jäljelle? Aloit käyttämään hyväksi muiden kommentoijien esittämiä asioita heitä itseään vastaan. Mitä se kertoo sinusta? Sen‚ ettet ole pätevä edes teeskentelemään EU-asiantuntijaa.
EUvostoliitto on puhdasta kommunismia. Olet paljastunut EUvostoliiton trollitehtaan kaappikommariksi. Tule vain rohkeasti ulos. Moni "epänormaali" on kokenut helpotusta siitä :)
- todellinenarvo
Euro ei ehkä voi, mutta suomi voi (kreikan tiellä ollaan - teitä ei suolata).
Ainahan voi painaa lisää paperia velkojen kuittaamiseksi, siksi kulta, platina, bitcoin.Oliskin niin, ettei teitä suolata. Mutta kun sitä suolaroskaa tulee melkein päivittäin...
Kunhan saadaan raskaalle liikenteelle kunnon renkaat alle, voidaan tuo suolaaminen lopettaa kokonaan. :)- annamunkaikkikestää
TheRat kirjoitti:
Oliskin niin, ettei teitä suolata. Mutta kun sitä suolaroskaa tulee melkein päivittäin...
Kunhan saadaan raskaalle liikenteelle kunnon renkaat alle, voidaan tuo suolaaminen lopettaa kokonaan. :)eihhhhhh ><
- älyäläjätä
Lapsen muisti, lapsen mieli ei susta ole partasuun urohon tekoihin.
Minulla ei ole puoluetta koska puolue politrukit
eivät siedä totuutta.
EU jota edustat ja jolta toivot sitä eläkettä on se julistamasi
äärikommunistinen julma diktatuuri politbyrå.
Karl Marx on kirjoittanut tutkielman aiheesta Communismi
mutta on julistanut kirjailijana että hän ei ole Communisti.
Jokainen Wall Street kapitalisti lukee Karl Marx kirjaa Das Kapital
pystyäkseen paremmin käyttämään hyödykseen työvoimaa.
Ei ole vielä ollut maailmassa valtiota joka toimisi Karl Marx
The Communist Manifesto kirjan mukaan.
Karl Marx: All I know I'm not a marxist.
Puhut aiheesta Communismi kuin mies joka puhuu
aiheesta Sexy ja jolla ei ole kokemusta asiasta. - qåaäzm
Silloin viimeistään eu on kaput, jos ja kun maanosaan otetaan kymmeliäkin miljoonia elätettäviä. Yk:n tuleva pääjehu oikein käskee Euroopan päättäjiä olemaan kuuntelematta kansoja, ja mokutus tulee olemaan valtavaa tulevaisuudessa. Näistä osa tehtailee rikoksia ja se taas tietää kuluja lisää ja paljon. Sitten tulee sisällissota kun alkuperäiset eurooppalaiset eivät katsele tätä rötöstelyä kovin pitkään ja loputtomiin. Pitkä on ollutkin pinna Euroopan kansoilla, mutta nyt alkaa pinna katkeilla monissa maissa. Unkari Puola Tšekki Itävalta esimerkkeinä. Ruotsissakin on otettu tiettävästi rajatarkastuksia takaisin. Suomessa ei näköjään ole tarpeeksi tapahtunut pahaa kun kansa vielä uinuu ja äänestää maanpetturipuolueita. Ruotsissa on sotatila määrätyillä alueilla, ja tämä tulee viiveellä tännekin.
- qåaäzm
Nyt tilanne esimerkiksi Ranskassa on se, että siellä on vanginvartijat olleet lakossa jo pitkään, syystä että vartijat pelkäävät henkensä edestä. Vankiloiden ”asiakkaista” puolet kuuluu erääseen leviävään uskontoon, ja puukotukset ovat arkipäiväisiä. Koko vankeinhoitolaitos on tiettävästi vieläkin jumitilassa tilanteen takia. Tätä ei valtamedia kerro, mutta Leo Mannermaa kertoo. Tämä on alkusoitto mitä tuleman pitää muuallakin Euroopassa.
- qåaäzm
Joten tiedoksi aloittajalle, eu on jo konkassa, ja siis umpikujassa.
- FiXIT.ASAP
Se on totta. EU ei voi mennä konkurssiin, koska EU on vain nippu allekirjoitettuja papereita. Se on idioottien allekirjoittama luovutussopimus, josta globalistit hykertelevät tyytyväisenä. Idiootteja olimme myös me kansalaiset, jotka lankesimme tyhjiin lupauksiin. Se paska, mitä siitä saimme niskaamme, on ihan ansaittua. Nyt on muutosten aika. Suomen täytyy irtautua EU:sta ja yhdessä brittien kanssa näyttää esimerkkiä muillekin EU:n alistamille maille. Eurooppa tarvitsee herätyksen ja EU hautajaiset. Kun järki on voittanut, niin sen jälkeen ITSENÄISET, DEMOKRAATTISET Euroopan maat voivat alkaa suunnitella uudenlaista MORAALISTA järjestelmää, jossa ei ole tarkoitus luoda harvojen omistamia markkinoita, mitä globalistien EU-operaatio on nyt ajanut. Näemme itsekin, miten demokratia on kuollut ja tilalla on kleptokratia. Jos joku on menossa konkurssiin, niin se on suurin osa kansaamme. Suurtyöttömyys, köyhyys jne. on selviä indikaattoreita, joista jokaisen pitäisi olla tietoisia, myös siksi, että nimenomaan EU on sen aiheuttanut.
- qåaäzm
Onneksi en ollut sinisilmäinen ja äänestin ei. Vakuutun aina vaan lisää ratkaisun oikeellisuudesta.
- FiXIT.ASAP
qåaäzm kirjoitti:
Onneksi en ollut sinisilmäinen ja äänestin ei. Vakuutun aina vaan lisää ratkaisun oikeellisuudesta.
Samoin äänestin itsekin. Faijakin puhui jo aiemmin "Euroopan Yhdysvalloista" ja esitteli omia näkemyksiään. Sen takia itsekin lopulta äänestin vastaan. Eikä tarvitse hävetä/katua päätöstään. Kv-bisnes kyllä kukoistaa ja "Unionin" palkollisten elämä, mutta massoittain ihmisiä jätetään sen ulkopuolelle. Se(kin) tekee EU:sta karujen hautajaisten arvoisen.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Nytkin äänestin Lauraa, ja olen siitä hyvin iloinen että en ole sinisilmäinen, vaikka siniset silmät ovatkin. Säälin sinisilmäisiä ihmisiä näissä asioissa. Kuinka höynäytettäviä he ovatkaan valhemedian manipuloidessa heitä. Pahalta tuntuu kattoo tätä touhua, ”hirveetä kattoo” kuten eräs, muistaakseni velipuolikuun sketsi ilmaisee.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Nytkin äänestin Lauraa, ja olen siitä hyvin iloinen että en ole sinisilmäinen, vaikka siniset silmät ovatkin. Säälin sinisilmäisiä ihmisiä näissä asioissa. Kuinka höynäytettäviä he ovatkaan valhemedian manipuloidessa heitä. Pahalta tuntuu kattoo tätä touhua, ”hirveetä kattoo” kuten eräs, muistaakseni velipuolikuun sketsi ilmaisee.
Olen skotlantilaista sukujuurta ja siksi olen tällainen, ehkä suorapuheisempi ja kantaaottavampi kuin yleensä suomalaiset. Sukuni äidin puolelta on sieltä 1700 tai 1800-luvulla tullut Suomeen. Hehän tunnetusti ovat sellaista vähän tuittupäistä porukkaa, esimerkkinä tennispelaaja John Mc Enroe. Siitä skottilaisesta luonteesta on varmastikin minulla jotain piirteitä.
- annamunkaikkikestää
Lyhyesti "Unionin" politiikan ja markkinoiden invasiivinen toiminta, jolla on ajettu Federalistisia tavoitteita:
"Unioni" on globalistien hanke, jossa se luo itse "valtion" sinne omat markkinansa ensin houkuttelemalla jäseniä hallintaansa ja sen jälkeen ostamalla jäsenmaiden yrityksiä, luonnonvaroja jne. itselleen. Jäsenmaan kansallisesti hyödyttävistä markkinoista osa kuihtuu (mm. ostovoiman puuttesta) ja osa siirtyy "Unionin" hyödyksi -> hyödykkeet ostetaan "Unionin" omistamista yrityksistä -> raha johdetaan pois jäsenmaasta -> valtio joutuu ottamaan velkaa "Unionin" pankeista, jotta selviydytään pakollisista menoista. -> jäsenmaa ajetaan "Unionista" riippuvaiseen tilaan -> ero EU:sta vaikeutuu, tai siitä tulee mahdonta. Seuraavaksi "valtiosta" on tarkoitus tehdä avoimesti despotistinen yhden hallinnon alaisena oleva Valtio.
Mitä tähän sanoo EUvostoliiton trollitehtaan kaappikommunisti, herra Liittovaltio? Lyhyesti "Unionin" politiikan ja markkinoiden invasiivinen toiminta, jolla on ajettu Federalistisia tavoitteita:
"Unioni" on globalistien hanke, jossa se luo itse "valtion" sinne omat markkinansa ensin houkuttelemalla jäseniä hallintaansa ja sen jälkeen ostamalla jäsenmaiden yrityksiä, luonnonvaroja jne. itselleen. Jäsenmaan kansallisesti hyödyttävistä markkinoista osa kuihtuu (mm. ostovoiman puuttesta) ja osa siirtyy "Unionin" hyödyksi -> hyödykkeet ostetaan "Unionin" omistamista yrityksistä -> raha johdetaan pois jäsenmaasta -> valtio joutuu ottamaan velkaa "Unionin" pankeista, jotta selviydytään pakollisista menoista. -> jäsenmaa ajetaan "Unionista" riippuvaiseen tilaan -> ero EU:sta vaikeutuu, tai siitä tulee mahdonta. Seuraavaksi "valtiosta" on tarkoitus tehdä avoimesti despotistinen yhden hallinnon alaisena oleva Valtio.
Mitä tähän sanoo EUvostoliiton trollitehtaan kaappikommunisti, herra Liittovaltio?
Katsokaa JUNTIN JA YKSINKERTAISEN KIRJOITUSTA JA NÄITÄKÖ ÄÄNESTÄT ?
" se luo itse "valtion" sinne omat markkinansa ensin "
Kuka luo JUMALAKO ?
" houkuttelemalla jäseniä hallintaansa ja sen jälkeen ostamalla jäsenmaiden yrityksiä "
Kuka ostaa ja kuka houkuttelee jäseniä hallintaan ?
" Jäsenmaan kansallisesti hyödyttävistä markkinoista osa kuihtuu (mm. ostovoiman puuttesta) ja osa siirtyy "Unionin" hyödyksi -> hyödykkeet ostetaan "Unionin" omistamista yrityksistä "
Hei Onko joku myynyt yhtiönsä Euroopan unionille ?
"Unionin" hyödyksi -> hyödykkeet ostetaan "Unionin" omistamista yrityksistä "
Nyt pitää kysyä, että kuka ostaa, nyt tuli uusi ostaja ja myyjä ?
Nyt minulla jäi tähän tämä homma ja olen sentään muutaman vuoden opiskellut
kaupallisia-aineita. Ensinnäkin yritysten omistajat ja sijoittajat ja ostajat ja myyjät ja
Henkilö Euroopan unioni on kyllä jo niin sairasta, että tätä ei pysty enään tässä
käsittelemään.
Kysymys on yksinkertaisista ja vähä-älyisistä porukoista ja olethan Huhtasaaren ja
Persun kannattaja OLETHAN OLETHAN ? Ne jotka haluaa kuulua Pesuihin ovat
kait kanssasi samaa mieltä ovathan ? Eikö Olekkin ?
Minun täytyy myöntää minä en kykene vastaamaan, kun minä en edes oikein ymmärtänyt
mistä siinä oikein puhutaan ja siihen ei kykene vastaamaan ei varmasti kykene
edes Kauppatieteiden Proffesorikaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2715920Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651939- 1801740
- 1191221
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131171Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561067Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71036Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41961RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49931Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288922