Tuo valo on jännä juttu !
Itselleni meni valo sisääni tai se hävisi siinä minun edessäni.
Olin herännyt ja istuin sängyllä jalat lattiassa ja huoneeseen tuli oven lävitse
noin 50 - 60 pitkä ja noin 20 - 30 senttiä leveä valo ja minun mielestä se vielä
surisi matalasti. Olin nuori poika silloin ja se tuli minua kohti ja minulla oli siis
aikaa ja sanoin, että uskon timantin voimaan, muuta en keksinyt. Siis se valo
liikkui hitaasti minua kohti ja se ei voinut johtua silmistä. Olen miettinyt
sitä pitkään ja monia vuosia ja en ole nähnyt mitään muuta ihmeellistä.
Valo oli keskeltä vaalea ja sinertävä reunoilta, ne muistan.
Tapahtunut on ihmeellisiä asioita myöhemmin, mutta niissä ei ole mitään näkynyt.
Ja Ne kaikki ovat olleet minun kannalta hyviä asioita. Tästä tapauksesta on aikaa
yli 30 vuotta.
Onko jollain samanlaisia kokemuksia ?
Se oli kesäpäivä kello jotain 11, en sanonut kenellekkään mitään, he olisivat pitäneet
hulluina ja ajattelin kysyä netistä muita. Se oli lattiasta noin 10 - 20 senttiä korkealla.
Ja se oli tuon kokoinen Ja kulki pystysuunnassa ja se pyöri minun mielestä hitaasti.
Minä olen nähnyt valon.
1
100
Vastaukset
- Kristinusko
Minulla on myös Etiäinen ollut nuorena, nyt en enään tiedä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Etiäinen
Etiäinen (myös eeliänen) on kansanuskomusten mukaan ihmisen kuvajainen, kaksoisolento tai aistittava vaikutelma, joka kulkee hänen edellään ja tekee tai on tekevinään edellä samoja asioita jotka asianosainen myöhemmin itse tekee. Etiäiseksi voidaan kutsua myös kokemusta tällaisen "olennon" kohtaamisesta. Etiäinen voi kuulua, joskus näkyäkin.
Ihmiset saattavat kuulla esimerkiksi perheenjäsenensä kävelevän pihaan, avaavan oven, jopa nähdä tämän hahmon tai varjon, kunnes huomaavat, ettei tämä todellisuudessa vielä tullutkaan. Pian perheenjäsen kuitenkin tulee ja toistaa saman kuin etiäisensä.
Etiäinen on kansanuskomus, eikä sille ole tieteellisiä perusteita.
Tuo valo on mielenkiintoinen. minkä kerroin. Ihmettelen myös eikö kenelläkään ole
ollut vastaavia tapauksia, olen myös kristinuskoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3201214Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831019- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709