Minä olen nähnyt valon.

Kristinusko

Tuo valo on jännä juttu !
Itselleni meni valo sisääni tai se hävisi siinä minun edessäni.
Olin herännyt ja istuin sängyllä jalat lattiassa ja huoneeseen tuli oven lävitse
noin 50 - 60 pitkä ja noin 20 - 30 senttiä leveä valo ja minun mielestä se vielä
surisi matalasti. Olin nuori poika silloin ja se tuli minua kohti ja minulla oli siis
aikaa ja sanoin, että uskon timantin voimaan, muuta en keksinyt. Siis se valo
liikkui hitaasti minua kohti ja se ei voinut johtua silmistä. Olen miettinyt
sitä pitkään ja monia vuosia ja en ole nähnyt mitään muuta ihmeellistä.
Valo oli keskeltä vaalea ja sinertävä reunoilta, ne muistan.

Tapahtunut on ihmeellisiä asioita myöhemmin, mutta niissä ei ole mitään näkynyt.
Ja Ne kaikki ovat olleet minun kannalta hyviä asioita. Tästä tapauksesta on aikaa
yli 30 vuotta.

Onko jollain samanlaisia kokemuksia ?
Se oli kesäpäivä kello jotain 11, en sanonut kenellekkään mitään, he olisivat pitäneet
hulluina ja ajattelin kysyä netistä muita. Se oli lattiasta noin 10 - 20 senttiä korkealla.
Ja se oli tuon kokoinen Ja kulki pystysuunnassa ja se pyöri minun mielestä hitaasti.

1

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristinusko

Minulla on myös Etiäinen ollut nuorena, nyt en enään tiedä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Etiäinen

Etiäinen (myös eeliänen) on kansanuskomusten mukaan ihmisen kuvajainen, kaksoisolento tai aistittava vaikutelma, joka kulkee hänen edellään ja tekee tai on tekevinään edellä samoja asioita jotka asianosainen myöhemmin itse tekee. Etiäiseksi voidaan kutsua myös kokemusta tällaisen "olennon" kohtaamisesta. Etiäinen voi kuulua, joskus näkyäkin.

Ihmiset saattavat kuulla esimerkiksi perheenjäsenensä kävelevän pihaan, avaavan oven, jopa nähdä tämän hahmon tai varjon, kunnes huomaavat, ettei tämä todellisuudessa vielä tullutkaan. Pian perheenjäsen kuitenkin tulee ja toistaa saman kuin etiäisensä.

Etiäinen on kansanuskomus, eikä sille ole tieteellisiä perusteita.

Tuo valo on mielenkiintoinen. minkä kerroin. Ihmettelen myös eikö kenelläkään ole
      ollut vastaavia tapauksia, olen myös kristinuskoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      320
      1214
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1019
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe