SAMPOTALO Klaukkala

Klaukkalan-mummo

Klaukkalan Sampotalo on itse pirujen pesä! Nämä nuoret miehet huutavat "make klaukkala great again!" ja rikkovat paikkoja.

Ei kauaakaan kun oli ikkunat rikki jonkun kodista.

Voi niitä onnettomia jotka joutuvat siellä asumaan hullujen kanssa!!

Vielä jos siellä mekastetaan niin SITTEN SUUTUN MINÄ!

asun tässä ihan likeellä ja olen kyllästynyt yöllisiin huutoihin. Ainahan elämän ääniä kuuluu taajamassa mutta nämä käyttäytyvät kuin eläimet. Huutavatkin jotain ihan siansaksaa yöllä humalassa.

Ennenvanhaan ihmiset sentään huusivat vain kapakan sisällä...

Mutta nyt viimeinen varoitus kaikille, jos meno ei rauhoitu niin SITTEN SUUTUN MINÄ!

Ongelmat kohdistuvat erityisesti viikonloppuihin ja kesäaikaan tilanne on kahta kauheampi...

3

2041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samnuo

      oletpa sinä suvaisematon talohan rakennettiin ns,nuorisotaloksi ,ja sitähän se on täytyyhän nuorison jossakin asua missä olla ja toteuttaa itseään,joskus vain menee hiukan pidempää ennen kuin häätö tai lakitupakutsuu hiukan rauhallisempiin yksiöihin.
      totuuden nimessää sieltä täytyisi nuoriso häätää ja antaa talo vanhustentaloksi jo sen keskeisen sijaintinsa vuoksi,ja rakentaa näille rellestelijöille paikka johonkin ohikulkutien pohjoispuolelle...

    • Irkkumirkku2

      Joskus joku on heittänyt myös ikkunasta/parvekkeelta esim. Sohvan ja ostoskärryt.

      Kertoo kenties jotain suuntaa että siellä ovat ihan juovuksissa aamusta iltaan. Kuka hitsi heittäisi huonekaluja katutasolle????

    • Anettegrönholm

      Kaverin tytär siellä aikoinaan asui ja alkoi itsekin juomaan ja hulluttelemaan. Onneksi siirtyi muualle opiskelemaan ja rauhoittui taas.

      Voisiko ko. Taloa jotenkin pakkolunastaa ja vuokrata normaaleille ihmisille?

      Hienoin talo varmaan koko klaukkalassa noin päällisinpuolin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe