Lukekaa tämä juttu, mihin tuttu, turvallinen ja looginen yhteiskunta nimeltä Suomi on kadonnut?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005536717.html
Miettikää mitä tapahtuisi, jos tapauksessa oltaisiin käsitelty ulkomaille lähteneitä uusnatseja, jotka menivät auttamaan aateveljiään tosi toimissa! Ja vieläpä "humanitääristä apua" oli yksi menossa viemään, hahhah! En ole minkään ääriliikkeen puolella, mutta ksenofiiliset päättäjämme, viranomaiset ja kukkahatut ovat valinneet puolensa tässäkin maassa, tai ainakin alistuvat pimeyden voimille! Olen todella pettynyt ja luottamukseni siihen, että lapsiemme tulevaisuus on turvallisissa käsissä, alkaa hiipumaan. Saan tästä postauksesta varmaan vihapuhesyytteen, todella surullista kehitystä ja vasta alkua epävakaalle Euroopalle.
"Kaikki syytteet terrorismirikoksista hylättiin"
Surullinen12
1
1466
Vastaukset
- Juustoperuna
Suomen päättäjät ovat tiensä suunnan päättäneet, ja heidän tiensä johtaa umpikujaan josta ei voi enää takaisin kääntyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319