Persut on petturipuolue

xdkhcvdfg

joten ei kannata äänestää Huhtasaarta joka edustaa samanlaisia arvoja kuten sinipersutkin eli kokoomuslaisia arvoja. Älkää antako noiden pettureiden vetää taas itseänne nenästä nyt pressanvaaleissa Huhtasaaren johdolla joka kansaa kosivasti lupaa maat ja mannut kuten persut tekivät viime eduskuntavaaleissa mutta alkoivat lipoa kepua ja kokoomusta oikein olantakaa unohtaen kaikki vaalilupauksensa. Näitä kahdensortin persuja ei kannata äänestää nyt eikä myöhemmin eduskuntavaaleissa. Palstalla torveaa persuja jotka kehottavat äänestämään takinkääntäjiä mutta turhaan te persutit mesoatte koska aikanne oli ja meni jo.

31

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realismi____

      persu pelko on viisauden alku?

    • piouiou

      Älä valehtele torvi.

    • No nuo siniset on niitä " Hillotolppa miehiä ja äänestäjien pettäjiä ". Laura on ihan eri porukkaa.
      Että silleen.

      • mrfyfrqw

        Kahdensortin persut samaa paskaa eri paketissa.


      • dfsggdfs
        mrfyfrqw kirjoitti:

        Kahdensortin persut samaa paskaa eri paketissa.

        Lapset voisivat lopettaa politiikasta kirjoittelun.


      • fjhgefdcvg
        dfsggdfs kirjoitti:

        Lapset voisivat lopettaa politiikasta kirjoittelun.

        Niin kuten sinä.


      • dfggdfdgf
        fjhgefdcvg kirjoitti:

        Niin kuten sinä.

        Minä olen vanha ja viisas kun vertaa sinun argumentointikykyihisi.


      • xölcdkjhvg
        dfggdfdgf kirjoitti:

        Minä olen vanha ja viisas kun vertaa sinun argumentointikykyihisi.

        Älä ylennä itseäsi muihin keskustelijoihin nähden koska "argumentointisi" on turhaa hölinää.


      • jatka.samaa.rataa
        xölcdkjhvg kirjoitti:

        Älä ylennä itseäsi muihin keskustelijoihin nähden koska "argumentointisi" on turhaa hölinää.

        :D No, jatka sitten ihmeessä vain tuota täysin argumenttivapaata öyhöttämistä niin kuset vain lisää omille kintuillesi ja pelaat täten suoraan vastapuolen pussiin. Tyhmä.


    • Vuoriston.Ääni

      Aloittaja pössyttelee kellon ympäri. Nyt sai raivarin. Siksi äänestänkin su.vakin iloksi
      Numero 5. Ilman että mollaisin muita ehdokkaita.

      • clxhdcfg

        Puhu vaan omasta huumeidenkäytöstäsi moninikkitrolli joka lohnii palstalla yötä päivää.


    • llelle

      Kokoomus on petturinpuolue


      Ääni --->5

    • voi.harmi

      Aloittaja on viikon myöhässä, ääni on jo annettu... sorry

    • LH_5

      Nyt tulee jytky.Kaikkien aikojen jytky.Laura-jytky.

    • Mumme

      Tosi on. Laura-jytky tulee, oikea hymyjytky.

      • xkdhgdf

        Paskajytky korkeintaan.


      • dfgbdfsgdfgdf

    • fghjklö

      Kun jytky tulee,, sininen timppa repee ruskeaksi ,,kateudesta, sen pikkuiset uikkarit halkee.
      Sitte se alkaa taas itkemään "puolueensa" perään juoppovistan kanssa.

      • Eijatkoonsalo

        Hei te jytkyt . ei kuitenkaan kannata unelmoida liikaa.
        Mutta köyhä työläiskansan ei kannata äniään kokoomuksen Niinistö sipilä poruhkalle antaa..

        On sama kuin kusisi omaan punkkaan


    • fghjklö

      Sitte timppa lähtee mahdollisimman suuren auton PERÄLUUKUSSA kuokkimaan persuihin.

    • pijouhh

      Mikäs petturi on aloittajan suosikki sitten?

    • onnistunutpuhdistus

      Persut oli petturipuolue niin kauan, kun johdossa oli Timo Soini. Nyt puolue on puhdas ja vapautunut, kun diktatuuri päättyi. Petoksentekijän sininen tulevaisuus tarkoittaa kasvojen väriä, kun happi loppuu.

      • Uusiyritysperussuomalais

        Minäkin haluaisin uskoa näin,itse kuvittelin persu johtoa erilaiseksi,suoraselkäisemmäksi ja siksi äänestin heitä mutta jota se ei sitten ollutkaan,siitä pettymys.
        Mutta toivottavasti Laura on,tosin itse olen ateisti,sorry vaan Laura,mutta ajattelin kuitenkin silti äänestää häntä,kun muut arvot natsaa aika pitkälle.


      • ypjdgf
        Uusiyritysperussuomalais kirjoitti:

        Minäkin haluaisin uskoa näin,itse kuvittelin persu johtoa erilaiseksi,suoraselkäisemmäksi ja siksi äänestin heitä mutta jota se ei sitten ollutkaan,siitä pettymys.
        Mutta toivottavasti Laura on,tosin itse olen ateisti,sorry vaan Laura,mutta ajattelin kuitenkin silti äänestää häntä,kun muut arvot natsaa aika pitkälle.

        Huhtasaari on pettäjäpersu jolla on suuret puheet mutta aina valmis kokoomuksen liekanaruun koska porvari aatemaailmaltaan.


      • No kyllä ne uus siniset on äänestäjien ja kannattajien pettureita koko sakki.
        Siksi äänesti Lauraa jo ennakkoon ylävitonen 5 . Että silleen.


      • lghgqw
        höpöhöpö kirjoitti:

        No kyllä ne uus siniset on äänestäjien ja kannattajien pettureita koko sakki.
        Siksi äänesti Lauraa jo ennakkoon ylävitonen 5 . Että silleen.

        Kahdensortin persut ovat pettureita joka sorkka.


      • Vehkeet.meni
        lghgqw kirjoitti:

        Kahdensortin persut ovat pettureita joka sorkka.

        Aloittajalla on transkriisi menossa.


    • ttrhrhrhr

      Nimen omaan ei ole samat arvot kuin kokoomukselae siksihän ne ei kelvannut hallitukseen joka on liitvaltio kehityksen kannalla he käyttää vain siitä eri nimeä ytimessä oleminen on se kierto sana liittovatiosta joka on tulossa.

    • fgdhbfgdhgfhd

      Voiko joku sanoa, että suomen politiikassa olisi KETÄÄN yhtä rehellistä ja suorapuheista poliitikkoa kuin Halla-aho?

      Katsokaa minkälaisia taktisia tahallaan väärinymmärtäjiä - eli suomeksi sanottuna valehtelijoita ja pyrkyreitä - tällä on vastassaan:

      https://www.youtube.com/watch?v=B0C0mLYsAts

    • Ääni Lauralle annettu... kaikki uurnille siis - ja lappuun numero VIIS

      • Anonyymi

        Heh. Et taida olla mikään järjen jättiläinen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe