joten ei kannata äänestää Huhtasaarta joka edustaa samanlaisia arvoja kuten sinipersutkin eli kokoomuslaisia arvoja. Älkää antako noiden pettureiden vetää taas itseänne nenästä nyt pressanvaaleissa Huhtasaaren johdolla joka kansaa kosivasti lupaa maat ja mannut kuten persut tekivät viime eduskuntavaaleissa mutta alkoivat lipoa kepua ja kokoomusta oikein olantakaa unohtaen kaikki vaalilupauksensa. Näitä kahdensortin persuja ei kannata äänestää nyt eikä myöhemmin eduskuntavaaleissa. Palstalla torveaa persuja jotka kehottavat äänestämään takinkääntäjiä mutta turhaan te persutit mesoatte koska aikanne oli ja meni jo.
Persut on petturipuolue
31
277
Vastaukset
- realismi____
persu pelko on viisauden alku?
- piouiou
Älä valehtele torvi.
No nuo siniset on niitä " Hillotolppa miehiä ja äänestäjien pettäjiä ". Laura on ihan eri porukkaa.
Että silleen.- mrfyfrqw
Kahdensortin persut samaa paskaa eri paketissa.
- dfsggdfs
mrfyfrqw kirjoitti:
Kahdensortin persut samaa paskaa eri paketissa.
Lapset voisivat lopettaa politiikasta kirjoittelun.
- fjhgefdcvg
dfsggdfs kirjoitti:
Lapset voisivat lopettaa politiikasta kirjoittelun.
Niin kuten sinä.
- dfggdfdgf
fjhgefdcvg kirjoitti:
Niin kuten sinä.
Minä olen vanha ja viisas kun vertaa sinun argumentointikykyihisi.
- xölcdkjhvg
dfggdfdgf kirjoitti:
Minä olen vanha ja viisas kun vertaa sinun argumentointikykyihisi.
Älä ylennä itseäsi muihin keskustelijoihin nähden koska "argumentointisi" on turhaa hölinää.
- jatka.samaa.rataa
xölcdkjhvg kirjoitti:
Älä ylennä itseäsi muihin keskustelijoihin nähden koska "argumentointisi" on turhaa hölinää.
:D No, jatka sitten ihmeessä vain tuota täysin argumenttivapaata öyhöttämistä niin kuset vain lisää omille kintuillesi ja pelaat täten suoraan vastapuolen pussiin. Tyhmä.
- Vuoriston.Ääni
Aloittaja pössyttelee kellon ympäri. Nyt sai raivarin. Siksi äänestänkin su.vakin iloksi
Numero 5. Ilman että mollaisin muita ehdokkaita.- clxhdcfg
Puhu vaan omasta huumeidenkäytöstäsi moninikkitrolli joka lohnii palstalla yötä päivää.
- llelle
Kokoomus on petturinpuolue
Ääni --->5 - voi.harmi
Aloittaja on viikon myöhässä, ääni on jo annettu... sorry
- LH_5
Nyt tulee jytky.Kaikkien aikojen jytky.Laura-jytky.
- Mumme
Tosi on. Laura-jytky tulee, oikea hymyjytky.
- xkdhgdf
Paskajytky korkeintaan.
- dfgbdfsgdfgdf
xkdhgdf kirjoitti:
Paskajytky korkeintaan.
- fghjklö
Kun jytky tulee,, sininen timppa repee ruskeaksi ,,kateudesta, sen pikkuiset uikkarit halkee.
Sitte se alkaa taas itkemään "puolueensa" perään juoppovistan kanssa.- Eijatkoonsalo
Hei te jytkyt . ei kuitenkaan kannata unelmoida liikaa.
Mutta köyhä työläiskansan ei kannata äniään kokoomuksen Niinistö sipilä poruhkalle antaa..
On sama kuin kusisi omaan punkkaan
- fghjklö
Sitte timppa lähtee mahdollisimman suuren auton PERÄLUUKUSSA kuokkimaan persuihin.
- pijouhh
Mikäs petturi on aloittajan suosikki sitten?
- onnistunutpuhdistus
Persut oli petturipuolue niin kauan, kun johdossa oli Timo Soini. Nyt puolue on puhdas ja vapautunut, kun diktatuuri päättyi. Petoksentekijän sininen tulevaisuus tarkoittaa kasvojen väriä, kun happi loppuu.
- Uusiyritysperussuomalais
Minäkin haluaisin uskoa näin,itse kuvittelin persu johtoa erilaiseksi,suoraselkäisemmäksi ja siksi äänestin heitä mutta jota se ei sitten ollutkaan,siitä pettymys.
Mutta toivottavasti Laura on,tosin itse olen ateisti,sorry vaan Laura,mutta ajattelin kuitenkin silti äänestää häntä,kun muut arvot natsaa aika pitkälle. - ypjdgf
Uusiyritysperussuomalais kirjoitti:
Minäkin haluaisin uskoa näin,itse kuvittelin persu johtoa erilaiseksi,suoraselkäisemmäksi ja siksi äänestin heitä mutta jota se ei sitten ollutkaan,siitä pettymys.
Mutta toivottavasti Laura on,tosin itse olen ateisti,sorry vaan Laura,mutta ajattelin kuitenkin silti äänestää häntä,kun muut arvot natsaa aika pitkälle.Huhtasaari on pettäjäpersu jolla on suuret puheet mutta aina valmis kokoomuksen liekanaruun koska porvari aatemaailmaltaan.
No kyllä ne uus siniset on äänestäjien ja kannattajien pettureita koko sakki.
Siksi äänesti Lauraa jo ennakkoon ylävitonen 5 . Että silleen.- lghgqw
höpöhöpö kirjoitti:
No kyllä ne uus siniset on äänestäjien ja kannattajien pettureita koko sakki.
Siksi äänesti Lauraa jo ennakkoon ylävitonen 5 . Että silleen.Kahdensortin persut ovat pettureita joka sorkka.
- Vehkeet.meni
lghgqw kirjoitti:
Kahdensortin persut ovat pettureita joka sorkka.
Aloittajalla on transkriisi menossa.
- ttrhrhrhr
Nimen omaan ei ole samat arvot kuin kokoomukselae siksihän ne ei kelvannut hallitukseen joka on liitvaltio kehityksen kannalla he käyttää vain siitä eri nimeä ytimessä oleminen on se kierto sana liittovatiosta joka on tulossa.
- fgdhbfgdhgfhd
Voiko joku sanoa, että suomen politiikassa olisi KETÄÄN yhtä rehellistä ja suorapuheista poliitikkoa kuin Halla-aho?
Katsokaa minkälaisia taktisia tahallaan väärinymmärtäjiä - eli suomeksi sanottuna valehtelijoita ja pyrkyreitä - tällä on vastassaan:
https://www.youtube.com/watch?v=B0C0mLYsAts Ääni Lauralle annettu... kaikki uurnille siis - ja lappuun numero VIIS
- Anonyymi
Heh. Et taida olla mikään järjen jättiläinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845