Olen aloittelemassa penisrenkaan (oikeammin kiristettävän narun) käyttöä.
Kuinka kireälle "uskallan" sen laittaa ja kuinka kauan pitää kireällä?
Kireälle kun laittaa, niin kalusta tulee uljaan näköinen, kiihottaa itseä todella paljon.
Suonet tulee upeasti esille ja paisuvainen "jyskyttää" voimakkaasti, siis tunnekin on hyvä.
Nyt kysyn teiltä kokeneemmilta, että kuinka kauan sitä uskaltaa pitää kireällä?
Onko renkaan tai narun käytöstä vaikutuksia ns. normi erektioon?
Vaikuttaako renkaan tai narun käyttö suoniin tai paisuvaiskudokseen?
Käytättekö rengasta tai narua yhdynnässä? Uskoisin tämän kiihottavan myös naisia, sillä oma kaluni on ihan hirmukova ja -suonikas, kun pidän 30 sekuntiakin narua kireällä.
En ole uskaltanut vielä edes runkata loppuun kiristyksen voimalla, kun en ole varma vaikutuksista.
Toivon saavani asiallisia vastauksia ja toivottavasti tämä voisi synnyttää kiinnostavaa keskustelua aiheen mukaan.
Penisrenkaan kireys ja kauanko pitää kireällä?
7
5161
Vastaukset
- jamioliver
Suosittelen noin kuukaudesta puoleen vuoteen.
Narun voit kiristää niin kireälle kuin haluat esim. masturboinnin ajaksi, älä kuitenkaan puolta tuntia, kolmea varttia pidempään pidä. Löysempää penisrengasta voi pitää vaatteiden alla vaikka koko päivän.
Paras tapa löytää itselle sopiva kireys on ihan vaan kokeilla. Ei se värkki siitä hajoa, jos on varovainen. :-)- Rengastettu
Rengas on hauska lisuke jolla tosiaan saa vehkeen seisomaan tavallista kovemmin. Käyttötarkoituksena joko seisottelu omaksi iloksi, tai pieni lisäbuusti panemiseen.
Kuitenkin, laukeaminen tuntuu mukavammalta ilman rengasta, rengas jotenkin tukahduttaa orgasmia niin ettei se pääse sykkimään luonnollisesti. Vaan kokeilemallahan se parhaiten selviää, saattaa olla makuasiakin.
Ps: Kannattaa seurata terskan väriä kun on rengas päällä. Tarkoituksena ei varmastikaan ole kuristaa penistä kuolioon. - Ringkula
Kyllä sen huomaa jos se on liian tiukalla tai on liian pitkään. Kun ei enää tunnu miellyttävältä niin kannattaa vähän löysäillä... mutta sopivalla kiristyksellä se rengas on ihan sairaan hyvä lelu - mulla meni entinen ikivanha rikki joten taidanpa tilata uuden. Katkesi se renkula kun on niin hirveän kokoinen kyrpä :)
- Bubbis
Huippukiva.fi valikoimissa on sellainen säädettävä.Helppo löyhentää jos tarve. Yksinkertaisen oloinen ,tosin hinta on ihan mini. Mies tykkää siitä!
- tiukkapaketti
minulla itselläni monenlaisia kiristys renkaita kiristän usein pallit ja munan samaan nippuun oikeastaan niin tiukalle kun menee joskus laitan kummallekin oman kiristäjänja molemmat tosi tiukalle vaimoni keksi vielä laittaa narun renkaista pitkin pyllyn vakoa josta välillä kiskoo ihan tosissaan aivan kuin yrittäen saada pallit irti olen myös mökillä ollessani yksin kokeillut samaa kikkaa sitoen narun vyötäröni ympärille joka vetää pallit peräreiän yli kauas taakse päin . Taidankin laittaa taas oikein tiukan paketin ja käydä saunan lämmitykseen . kirjoittele miltä tuntui?
- Kireenahka
Itse käytän nahkaista remmiä jonka kierrän kivesten ja siittimen ympäri sitten vedän niin kireälle kun menee. Sitten kun puristus tekee tehtävänsä ja suonikas kyrpä sykkii puristan kullin leveällä soljellisella nahkahihnalla vielä tiukemmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959