Penisrenkaan kireys ja kauanko pitää kireällä?

Kuinka_kireälle

Olen aloittelemassa penisrenkaan (oikeammin kiristettävän narun) käyttöä.
Kuinka kireälle "uskallan" sen laittaa ja kuinka kauan pitää kireällä?

Kireälle kun laittaa, niin kalusta tulee uljaan näköinen, kiihottaa itseä todella paljon.
Suonet tulee upeasti esille ja paisuvainen "jyskyttää" voimakkaasti, siis tunnekin on hyvä.

Nyt kysyn teiltä kokeneemmilta, että kuinka kauan sitä uskaltaa pitää kireällä?
Onko renkaan tai narun käytöstä vaikutuksia ns. normi erektioon?
Vaikuttaako renkaan tai narun käyttö suoniin tai paisuvaiskudokseen?

Käytättekö rengasta tai narua yhdynnässä? Uskoisin tämän kiihottavan myös naisia, sillä oma kaluni on ihan hirmukova ja -suonikas, kun pidän 30 sekuntiakin narua kireällä.
En ole uskaltanut vielä edes runkata loppuun kiristyksen voimalla, kun en ole varma vaikutuksista.

Toivon saavani asiallisia vastauksia ja toivottavasti tämä voisi synnyttää kiinnostavaa keskustelua aiheen mukaan.

7

4428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamioliver

      Suosittelen noin kuukaudesta puoleen vuoteen.

    • Narun voit kiristää niin kireälle kuin haluat esim. masturboinnin ajaksi, älä kuitenkaan puolta tuntia, kolmea varttia pidempään pidä. Löysempää penisrengasta voi pitää vaatteiden alla vaikka koko päivän.

      Paras tapa löytää itselle sopiva kireys on ihan vaan kokeilla. Ei se värkki siitä hajoa, jos on varovainen. :-)

    • Rengastettu

      Rengas on hauska lisuke jolla tosiaan saa vehkeen seisomaan tavallista kovemmin. Käyttötarkoituksena joko seisottelu omaksi iloksi, tai pieni lisäbuusti panemiseen.

      Kuitenkin, laukeaminen tuntuu mukavammalta ilman rengasta, rengas jotenkin tukahduttaa orgasmia niin ettei se pääse sykkimään luonnollisesti. Vaan kokeilemallahan se parhaiten selviää, saattaa olla makuasiakin.

      Ps: Kannattaa seurata terskan väriä kun on rengas päällä. Tarkoituksena ei varmastikaan ole kuristaa penistä kuolioon.

    • Ringkula

      Kyllä sen huomaa jos se on liian tiukalla tai on liian pitkään. Kun ei enää tunnu miellyttävältä niin kannattaa vähän löysäillä... mutta sopivalla kiristyksellä se rengas on ihan sairaan hyvä lelu - mulla meni entinen ikivanha rikki joten taidanpa tilata uuden. Katkesi se renkula kun on niin hirveän kokoinen kyrpä :)

    • Bubbis

      Huippukiva.fi valikoimissa on sellainen säädettävä.Helppo löyhentää jos tarve. Yksinkertaisen oloinen ,tosin hinta on ihan mini. Mies tykkää siitä!

    • tiukkapaketti

      minulla itselläni monenlaisia kiristys renkaita kiristän usein pallit ja munan samaan nippuun oikeastaan niin tiukalle kun menee joskus laitan kummallekin oman kiristäjänja molemmat tosi tiukalle vaimoni keksi vielä laittaa narun renkaista pitkin pyllyn vakoa josta välillä kiskoo ihan tosissaan aivan kuin yrittäen saada pallit irti olen myös mökillä ollessani yksin kokeillut samaa kikkaa sitoen narun vyötäröni ympärille joka vetää pallit peräreiän yli kauas taakse päin . Taidankin laittaa taas oikein tiukan paketin ja käydä saunan lämmitykseen . kirjoittele miltä tuntui?

    • Kireenahka

      Itse käytän nahkaista remmiä jonka kierrän kivesten ja siittimen ympäri sitten vedän niin kireälle kun menee. Sitten kun puristus tekee tehtävänsä ja suonikas kyrpä sykkii puristan kullin leveällä soljellisella nahkahihnalla vielä tiukemmalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe