Tarkemmin sanoen siis Lidlin puolella alikulun vieressä.
Miksi Kirkkonummella tämmöistä vandalismia?
Onhan Väyrynen tunnetusti mm. valmistunut Åbo Akademista tohtoriksi joten luulisi että melkein oman kylän poikia kun molemmat kotimaiset sujuu.
Väyrysen vaalimainos rikottu Rautatieasemalla!
6
460
Vastaukset 6
- soonelämääse
Väyrystä inhoaa 54% äänestäjistä, he ei voisi ikinä antaa ääntä Paavolle missään tilanteessa, niistä varmaan joku rikkonut Paavon julisteen.
Samalla inhokki prosentilla menee myös Huhtasaari, joten ei olisi ihme jos hänenkin kuvansa olisi saanut napakan potkun joltakin.- hyi.hyi.tuhmeliini
Tasapuolisuuden vuoksi kaikkien kannalta, pitäisikö sitten myös tuon toisen puolen eduksi käydä muittenkin ehdokkaiden mainosten kimppuun samalla vimmalla?
- suvaitsevainen_vihreä
hyi.hyi.tuhmeliini kirjoitti:
Tasapuolisuuden vuoksi kaikkien kannalta, pitäisikö sitten myös tuon toisen puolen eduksi käydä muittenkin ehdokkaiden mainosten kimppuun samalla vimmalla?
Ei pidä.
- hyi.hyi.tuhmeliini
suvaitsevainen_vihreä kirjoitti:
Ei pidä.
Tasavertaista kannanottoa vaaliehdokkaitten mainontaan tyylin v. 2018:
sitähän em. käytännössä ajaa kun kannattaa rikkomista ja maksettujen vaalimainosten potkimista.
- VoiVoiVoiSmör
Kerrankin Kirkkonummella on tapahtunut jotakin ISOA !!!! Juliste on rikottu !!! VAU.
- simpleton_
Juliste?
Kyseessä on vaalirauhan rikkominen.
Tosin kaikkihan eivät edes tiedä mitkä vaalit ovat kyseessä saati mitä tarkoittaa vaalit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46687
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470