Tarkemmin sanoen siis Lidlin puolella alikulun vieressä.
Miksi Kirkkonummella tämmöistä vandalismia?
Onhan Väyrynen tunnetusti mm. valmistunut Åbo Akademista tohtoriksi joten luulisi että melkein oman kylän poikia kun molemmat kotimaiset sujuu.
Väyrysen vaalimainos rikottu Rautatieasemalla!
6
387
Vastaukset
- soonelämääse
Väyrystä inhoaa 54% äänestäjistä, he ei voisi ikinä antaa ääntä Paavolle missään tilanteessa, niistä varmaan joku rikkonut Paavon julisteen.
Samalla inhokki prosentilla menee myös Huhtasaari, joten ei olisi ihme jos hänenkin kuvansa olisi saanut napakan potkun joltakin.- hyi.hyi.tuhmeliini
Tasapuolisuuden vuoksi kaikkien kannalta, pitäisikö sitten myös tuon toisen puolen eduksi käydä muittenkin ehdokkaiden mainosten kimppuun samalla vimmalla?
- suvaitsevainen_vihreä
hyi.hyi.tuhmeliini kirjoitti:
Tasapuolisuuden vuoksi kaikkien kannalta, pitäisikö sitten myös tuon toisen puolen eduksi käydä muittenkin ehdokkaiden mainosten kimppuun samalla vimmalla?
Ei pidä.
- hyi.hyi.tuhmeliini
suvaitsevainen_vihreä kirjoitti:
Ei pidä.
Tasavertaista kannanottoa vaaliehdokkaitten mainontaan tyylin v. 2018:
sitähän em. käytännössä ajaa kun kannattaa rikkomista ja maksettujen vaalimainosten potkimista.
- VoiVoiVoiSmör
Kerrankin Kirkkonummella on tapahtunut jotakin ISOA !!!! Juliste on rikottu !!! VAU.
- simpleton_
Juliste?
Kyseessä on vaalirauhan rikkominen.
Tosin kaikkihan eivät edes tiedä mitkä vaalit ovat kyseessä saati mitä tarkoittaa vaalit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763143
- 622877
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322415- 802246
- 622079
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416