Niih semmosta elokuvaa, mikä ois ärrältä vuokrattavissa, ja jolle todella saa nauraa..! xD
Elokuva, jolle todella saa nauraa..? ;D
13
2202
Vastaukset
- kilujhid
mua aineki nauratti ihan hirveesti bad boys 2 se on ihan sika hyvä leffa ja jos ei oo katto viel sit ykköstä ni seki kannattaa kattoo!!!
- BADBOY
Niinpä, hahahahahahahahahahaha :DDDDDDDDDDDDD
- otto-fani
KALA NIMELTÄ WANDA.
Huippuleffa! Ei tosin löydy Ärrältä Mies ja alaston ase!Eikä sen jatko-osatkaan ole huonoja.
On niitä paljon muitakin esimerkiksi Monty Pythonit,Deuce Bigalow,
Spaceballs-Avaruusboltsit,
Poliisiopistot 1-4,Adam Sandlerin Happy Gilmore.Mutta kaikki on jokaisen huumorintajusta kiinni.Ei viimeaikoina kunnon komedioita ole juuri liiemmälti tullut.En vielä tosin ole sitä Bad Boys II kerinnyt kattomaan.- komediat
mies ja alaston aseet.Ihan huippuja...sit tietenkin leffoja,jotka on totisia mut joille saa nauraa:dante's peak, levottomat3, panic room...
- *Garnet*
Rottaralli on kattomisen arvoinen...:)
- Kriitikko
Day After Tomorrow, Alien vs Predator, Independence Day, sekä Schwarzeneggerin, Stallonen, Lundgrenin, Lambertin elokuvat yms
Näiden - ja yleensäkin Hollywoodin kaikkien summer blockbustereiden - paskuudelle saa aina nauraa.
Ns "hyviä huonoja" elokuvia siis. Niin huonoja että niitä on pakko katsoa jo sen huonouden takia.
Sen sijaan hyviä, tarkoituksellisen hauskoja elokuvia ovat mm Woody Allenin 70-luvun tuotanto ja Marx-veljesten Paramountin aikainen alkupään tuotanto (20-luku ja 30-luvun alku).
Ei valitettavasti löydy Ärrältä ainuttakaan hyvää elokuvaa, mutta löytyy kuitenkin huonoja ja aivan järjettömän naurettavan surkuhupaisan huonoja.- hotdevil-92
alien vs. predator ei oo mikään paska-leffa vaan tod. hyvä leffa jonka juoni oli hyvä ja omaperäinen..tuollainen ärsyttää..! lukekaa elokuvien takaa mikä on komediaa jamikä ei..!!!! alien vs. predator on varmaankin arvosteltu joten jos se olisi ollut täyttä paskaa ei sitä olisi edes ilmestynyt!!!!!!!!!! >:( >:( >:(
- forttikuski
MANAAJA. se mua on naurattanu kaikista eniten "kauhuleffoista" hahhaa
- CoolHand
No Commando tottakai!
- franjo
Kyllä mä ainakin nauroin kattellessani Radalla-leffaa. Se on nii tyhmä. =D
- braindead..
...
- hotdevil-92
jos haluat naurua niin kannattaa katsoa:
scary movie
scary movie2
scary movie3
jim carreyn leffat(joita tässä en luettele!)
boltsit pelissä
ja jos jotkut kauhu-leffat naurattavat niin:
scream
scream2
scream3
jeepers creepers
jeepers creepers2
ring
ring2
nuo leffat ovat hyviä vaikka niille saakin naura.. nille voi nauraa siksi että niissä on sellaisin kohtia jotka naurattavat eikä sille että ne olisi paska-laffoja..! >:( >:) :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418