Tulikohan nielaistua niin iso palanen, että meneekö alas vai jääkö kurkkuun?
IS:
Ministeri Lindström siirtää satamalakkoja kahdella viikolla
Viiden sataman työnseisaukset voidaan toteuttaa vasta 12. helmikuuta.
Työministeri Jari Lindström (sin.) on päättänyt siirtää maanantaina uhanneita satamalakkoja kahdella viikolla. Viiden sataman nosturinkuljettajia ja satamavalvojia koskevat työnseisaukset voidaan toteuttaa vasta 12. helmikuuta, mikäli työriitaa ei sitä ennen saada ratkaistua.
Lakonuhan piirissä on Turun, Naantalin, Rauman, Kokkolan ja Oulun satamissa työskenteleviä nosturinkuljettajia ja satamavalvojia.
Työriitojen sovittelua jatketaan sovittelijan johdolla. Seuraavat tapaamiset ovat myöhemmin tällä viikolla.
Lindström siirtää satamalakkoja
Herätys_nyt
3
76
Vastaukset
- hölömöhurukko
LIndström on loistava siirtämään vastuuta päätöksentekoa muille!
- julistisodan
Heitti bensaa liekkeihin. Katuu vielä tyhmyyttään,,..
- KajTurusFani
Jari toivoo aktiivimallin vastustajilta malttia, sillä viaton osapuoli kärsii. Hän on ollut itsekin työtön, jolloin hän tietää miltä työnantajasta tuntuu kun ei pysty työtä tarjoamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117