Hei! Etsin harrastelijaporukkaa, jolle kelpaisi englanninkielinen minisarjan kässäri/pohja. Olen kirjoittanut alustavaa kässäriä kirjoittamani lyhyttarinan pohjalta. Aihe on kauhudraamakomedia, kysymällä selviää enemmän.
Olen haaveillut projektin toteuttamisesta joko nettijulkaisuna tai muuten, ja päätin kysellä saisinko talkoohenkisen porukan koottua? Itse osaan siis käsikirjoittaa, editoida ja miksen tarvittaessa ohjatakin. Editointiohjelma löytyy. Tarvitsisin mukaan ainakin näyttelijöitä, kuvaajan ja äänityksiin perehtyneen henkilön. Tekemisen ilosta siis olisimme lähtökohtaisesti liikkeellä.
Englanninkieli sen takia, että yleisöä löytyy näin enemmän. Olisithan mieluusti yli 18 v, olen itse 27 v nainen. Vaikutan Jyväskylän ja Tampereen alueella.
Jos nappaa yhtään, niin laita viestiä!
--> harinezumi90 (at) gmail.com
Minisarjan teosta kiinnostuneille
S90M
3
347
Vastaukset
- saleenappais
Onko vielä tähän porukkaa hakusessa? :)
- mullekinappais
Juu kiinnostuneita kyllä löytyy, vaan tarviiko vielä?
- mitenkäteispuolesi
Montako miljoonaa euroa maksat ennakkoon jotta lähden projektiin mukaan käsikirjoittajaksi?
Onko sinulla käteistä rahaa ja laitteistot kunnossa?
'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401429
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8767J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736