Onecoin hautakivi ?

UhrienPuolesta

Kerätäänkö kolehti pystyyn? Äänekoskelle onecoin ja wincapita uhrien muistokivi. Päälynen vuorataa tuppilaudalla

14

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buahahaha
      • Buahahaha

Kuoli ja haudattiin jo 2016, kun Rutjake lähti lapsensaannin verukkeella, ja kaikki muutkin juoksivat karkuun saman aikaisesti.

Ainoastaan Suomitunkit pitivät valeessa mielikuvaa pystyssä, että Onecoinissa olisi vielä jotain tekeillä ja tulossa.

Sehän jo paljastettiin miksi Suomitunkit näin toimivat... Jotta saisivat vahinkonsa jakajia uusista mukaantulijoista, jotka saisivat vielä mukaan menettämään rahansa...

• FaktaaVälillä
        Buahahaha kirjoitti:

Kuoli ja haudattiin jo 2016, kun Rutjake lähti lapsensaannin verukkeella, ja kaikki muutkin juoksivat karkuun saman aikaisesti.

Ainoastaan Suomitunkit pitivät valeessa mielikuvaa pystyssä, että Onecoinissa olisi vielä jotain tekeillä ja tulossa.

Sehän jo paljastettiin miksi Suomitunkit näin toimivat... Jotta saisivat vahinkonsa jakajia uusista mukaantulijoista, jotka saisivat vielä mukaan menettämään rahansa...

Älämölöt iloitsevat ennenaikaisesti. Tri Ruja ja uusittu taustajoukko lanseeraa pian Dealshakerin päivitetyn version. Suomeenkin tulee yli tuhat kauppapaikkaa jossa Onecoinilla voi tehdä edullisia löytöjä. Saatte nähdä kenen takapuolet vielä tervataan.

• VatkaaVälillä

Kateelliset vastustajat eivät kestä sitä kun toiset menestyvät

• kjfdrtbbnkkyy
        VatkaaVälillä kirjoitti:

Kateelliset vastustajat eivät kestä sitä kun toiset menestyvät

Ei lohkoketjua, ei koinia, ei mitään. Rahasi meni koinisti. Niele karu tappiosi.

• Avotampio_

Kannatetaan!

Vuorataan paikka lisäksi monopolipelin seteleillä. Joku koinistihan hiljattain totesi että parempi "kun on koineja saatikka ei". Samalla logiikalla on parempi että on monopolipelin seteleitä "saatikka ei". Eikä sitä koskaan tiedä, voihan monopolipeli seteleistä tulla tulevaisuuden MAKSU VALUUTTA, globaalisti (KLOPAALISTI).

Sitten sinne voisi laittaa monitorin josta tulisi nonstoppina seuraavien sankareiden videoita:
      -WESPA
      -SIRPA
      -KARTSA

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• NysseKaatu

Mä oon mukana. Olen valmis sioittamaan hautakiveen 100 onecoinia, jos niitä saisi jostain. Kellään ylimääräisi kolutus paketteja?

• Rujan_veska

Samalla voidaan haudata myös block change joka lakkasi toimimasta Europolin ratsian jälkeen.

• Koinistit, heikkolahjaisina ja alhaisen koulutustason omaavana te uskotte kaiken mitä teille sanoo.

Nyt kun siis olette hävinneet rahanne onecoiniin (ja sitä ennen kenties wincapitaankin) niin NYT teillä on ennenkuulumaton mahdollisuus voittaa kaikki kerralla takaisin! Nyt kannattaa SIOITTAA dagcoiniin. Siinä on mukana jo KARTSA ja IGOR, ja kohta varmaan WESPA ja SIRPAKIN. Ja kukapa tietää jos MAAJOHTAJA vielä lähtee hänkin mukaan!

• Pyhäjyssäytys

Mukana. voin antaa hautakiven betonit a raudat. Saadaan tehtyä kunnon antura siihen. Voidaan vaikka ruuvata tunkittajat kiinni. Siinä olis nähtävillä kusettajat oikein koko kansakunnan edessä.

• ÄänekoskellaTavataan

Tunkitusvideoita nonstoppina pyörimään kun nautimme Äänekosken Kastehelmen Onecoinpihveistä!

• NevöFoget

Laitan 500 euria kiinni, hyvän asian puolesta.

Kai Coin logo kaiverretaan kiveen Lamborginin silhuetti...?

• RuskainenPaja

Joo Kaitsu hoitaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5290
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3720
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2214
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      280
      2131
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      46
      1378
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1259
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1131
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      116
      956
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      900
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196