OP PASKASPASNKKI

s-pankkiinmuuttava

OSUUSPANKKI on kaikein pöljin, kallein ja epärehellisin pankki mitä maan päällä on. Läheisenoi kuoli ja kun menin pankkiin, niin piti maksaa 30e siitä että tämäm tilinkäyttäjäjä kuoli, eikä siten tuota enää pankille. Siihen hintaan ei saanut edes tiliotetta. Kun olen kuolleen asioita vuosia hoitanut, koitui minulle myös jälkeiset asiat hoidettaviksi. Osuuspankin nkanssa oli kaikkien asioitten hoitaminen vaikeaa ja on edelleen.
-PANKKIIN EI SAA YHTEYTTÄ
- KUN JÄTTÄÄ SOITTOPYYNNÖN JA LUVATAAN SAMANA PÄIVÄNÄ SOITTAA, niin soitetaan vasta 2 viikon kuluttua, jolloin asia on jo mennyt myttyyn.
- JOKAINEN VIRKAILIJA ERI KONTTOREISSA KERTOI SAMASTA ASIASTA AIVAN ERITAVALLA.
-6 kertaa olen ajanut 46km matkan, eikä asiat vieläkään ole hoituneet, vaikka kerta toisen jälkeen olen tuonut pyydetyt asiakirjat.
-nyt tänään kun muita asikirjoja ei ollut enää tuoda, niin sanottiin pankissa, että no nyt täytyy sitten pankin asiantuntijan tarkastaa onko MAISTRAATIN ANTAMAT OSAKKAIDEN SYNTYMÄAJAT OIKEAT(leimalla varustettu paperi), onko valtakirjat oikeat, jotka henkilökohtaisesti osakkaat ovat toimittaneet Osuuspankkiin ja onko perunkirja oikea. KUINKA OSUUSPANKIN HÖNÖ VOI TIETÄÄ VAINAJAN OMAISUUDEN JA TARKASTAA ONKO SE OIKEIN, KUN OLENHAN MINÄKIN LAKIALUKENUT. Omaisethan parhaiten tietää mitä vainajalla on ollut.
KYSYIN , paljonko OP: tarkastelu maksaa. Minulta heti tiedusteltiin oliko ja paljonko vasinajalla on tilillä rahaa, niin sitten sanotaan hinta. Kuolleen tililtä OP veloittaa tilinhoitomaksua 20e/kk. ONNEKSI NUO KONTTORIT PITÄJISTÄ LOPETETAAN JA hartaasti toivon, että asiakkaat Osuuspankista SIIRTYY SUOMEN PARHAASEEN pankkiin . S-PANKKIIN. S-pankki on paras pankki. Jos sinne säästät vaikka 50 e, ei sinulta tivata, että mistä sait tämän rahan, kuten OP ja NORDEAKIN vaatii tiedon rahan alkuperästä, vaikka se on pieni määrä.
Kaikki S-pankkiin
S-pankkiin. S-pankkiin , S-pankkiin. Spankkiin . PARAS PANKKI SUOMESSA, eikä maksa paljoa.

1

1303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylmää-kiskontaa

      op on nylkyfirma,jossa "oven avaus" on 10e ja "sulku" 20e. joka hel---tin risaus maksaa maltaita ja hinnat nousee jatkuvasti. puhelujen hinnat myös taivaissa,vaikka vain joku robotti vastaa.

      hinnat kun ovat aivan ilmeisesti ""yhteysellisen osuuskunnan"" hintoja. peli röyhkeää ja rumaa rahastusta kaikin keinoin ja aina nousevin hinnoin. varmaan pilkun siirtokin jossain paperissa maksaa 50e.

      pankit ovat SUPER ROSVOJA, jotka nylkee kansalaiselta kaiken,minkä irti saa.

      kansa on tuotakin sutkilaitosta nostanut monesti jaloilleen,mutta kohtelu asiakkaita kohtaan on kuin helvetistä.

      tässäkin asiassa todella TYHMÄÄ KANSAA kusetetaan mielin määrin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe