Olen alastomuudesta kiinnostunut ihminen,siis naturisti.Viihdyn nakurannalla ja en todellakaan häpeä tai ujostelen siellä ollessani vaikka ohi kulkisi pukeutunut ihminen joka on ns"tirkistys mielessä".En ole itsensä paljastaja mutta minulle on aivan samaa katsoko joku mua vai ei.
Olin viime kesänä Hankossa nudistirannalla,hyvä kaunis rantaa mutta yksinäinen olo kun siellä ei ollut muita.Alue ei olevarsin suuri mutta riittävä ja tarpeeksi syrjässä mutta silti sinne eksyy silloin tällöin joku ohikulkija.
Aijon mennä tänä vuonnakin jos kesää vaan salli ja olisi mukava saada joku nais kaveri mukaan.
Oliskohan joku nainen joka olisi kiinnostunut.Iällä ja ulkonäöllä ei ole merkitys sillä en ertsi kaveria
missän erotiikan merkeissä.Olisi vaan mukava olla joku jonka kanssa voisi vähän jutella aurinkoa ottaessa.Ylensä kun siellä saa olla yksin.
En tiedä miksi ihmiset eivät uskalla tai kehtaa käydä nudistirannalla.Ei alastomuutta tarvitse häpeä.Kaikki ollan alastomana syntyneet,ja melko varmaan jokainen on nänyt "livenä " alastonta vastakaista sukupuolta jossain vaiheesssa! Eiköhän???? Joten mitä häpeämistä ja ujostuttamista siinä on???????
Tulka toki muutkin ihmiset sinne.niin sinkut kun paritkin!!!
Se on hieno ranta!
PISTE!
Alastomuus on nautinto
2
1826
Vastaukset
- miesraaseporista
Ihan asiallinen kirjoitus. Täytyy ensi kesänä käydä Hankon rannalla.
- Anonyymi
Se lopetettiin naisten liiallisen masturboinin takia
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165233
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312021
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361965Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321879Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81314- 1641262
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351140