Volvo S90/V90 hinta laskee kun lehmän häntä

Ristolahti

Nimittäin vähän käytettynä. Hankin omani hintaan 61 tuhatta D4 malli etuveto inscription. Ajelin 15 tuhatta ja hyvitykset olleet 41-47 tuhatta riippuen liikkeestä. Syy miksi vaihdan: 1.rengasmelu jo 18 tuuman pienillä renkailla 2. Diesel raksutus ja melu. Bensa automaattia tilalle. Vaikuttaako kiina-maine ja diesel gate sitten jotenkin siihen en ota kantaa.

63

14139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EttäSäJaksat

      Hehee, huono provo.

      • Volvotiputtaa

        Miten niin provo? Kokeile itse samaa ja toteat samat asiat. Asiassa ei ole mitään provoa. Volvo on tunnetusti yksi niistä merkeistä jotka tiputtavat arvonsa nopeasti, tästä on ollut lehdessäkin.


      • Pitääarvonsa

        Eikös pidä paikkaansa Volvon arvonalennus. Hyvin ovat pitäneet hintansa vaihdossa ainakin minun kohdalla. Menossa nyt jo viides Volvo ja vuoden kuluttua ehkä kuudes.


      • Anonyymi

        Hyvää autoa pidetään pitkään, huonoa ei.


    • Volvo-V90-mies

      Kyllä nyt naapuria harmittaa.On tämä kyllä niin hieno auto.
      Volvo V90 T6 business.

      • realismiapeliin

        Tyypillinen autonostaja, joka kuvittelee että muilla on sama arvomaailma kuin itsellä. Ei-Volvo-kuskeille autosi on vain yksi muiden joukossa liikennettä lisäämässä ja teitä tukkeennuttamassa.


      • Hyväautoseon

        T6 ei tee tuosta vielä mitään rakettia. Mutta on se parempi kun diesel joka on työkoneeseen sopiva lähinä. V90 on sisältä hieno auto ja ulkoakin. Volvo ei silti ole mersu ja mua häiritsee se kiina asia kaikkein eniten.


      • oletkoKovinNuoriPoikanen

        Mikä Kiina asia häiritsee?


      • toteaja-

        iso rohjake. ei kiitos.


      • KLO

        Kävin tänään koeajamassa eikä voinut oikein uskoa, että tämän hintaluokan autossa on näin kova rengasmelu suorastaan häiritsevä, kun kaikki muu on todella hyvää ja premiumia. Aloin googlettaa ja näköjään en ole ainoa, joka vastaava on kokenut.


      • Anonyymi
        oletkoKovinNuoriPoikanen kirjoitti:

        Mikä Kiina asia häiritsee?

        Siis KIINALAINEN auto! Ei kiitos!


      • Anonyymi
        toteaja- kirjoitti:

        iso rohjake. ei kiitos.

        Loso lankku on kiina volvo, ei jatkoon.


    • Lexusonluxus

      Eikö tuota ilmiötä kannattaisi käyttää mielummin hyväkseen ja ostaa noita pari-kolmevuotiaita "parempia" autoja. Itse ainakin olen tehnyt niin jo monta kertaa viimeisten 30 vuoden aikana ja haen Saksasta leasing-autoja joiden sopimus on juuri päättynyt. Leasingauto sen takia että ne on yleensä hyvin huollettuja eikä sitä kautta ole ongelmia odotettavissa. Annan muiden ajaa kalliit kilometrit pois ja huollan auton itse koska eihän niissä enää mitään oikeaa takuuta ole. Pitävät täällä Suomessa rahamiehenä kun ajan halvalla ostetulla luxusautolla jonka hinnalla ei Suomesta saisi kuin samanikäisen perusauton. Tämänhetkisen autoni hinnalla olisin joitakin vuosia sitten saanut samanikäisen Vw Golfin. Tapaus osoittaa kuinka kieroontunut systeemi Saksassa on kun niille ei käytettyinä kelpaa kuin omat tekeleensä. Sen vinkin annan teille että älkää etsikö Saksasta niitä samoja merkkejä ja malleja kuin saksalaiset itse jos haluatte hinta-laatusuhteessa parhaimmat autot. Ne parhaat ostetaan jo ennenkuin ehditte eväänne liikauttaa.

      • faktaaSekaan

        Liisari ei ole oma auto, joten siitä ei juurikaan välitetä pitää huolta ja ajetaan kuin viimeistä sikaa. Huolloista tehdään vain pakolliset.


      • Varoliisaria

        Entiset leasingautot on juuri niitä joita käytetään ihan miten sattuu. Olen tämän nähnyt omassa käytössäni kun liisari alla ja nyt oman myyntialan firman autoja kun katselee niin nastat lähtee hyvin äkkiä aina renkaista ja renkaat kuluu nopeasti. Alustan osia kuten koiranluita uusitaan nopeasti, jarruja uusitaan jo 30 tonnia ajettuina. Yhdestä autosta pamahti turbokin 18 tonnia ajettuna. Ikinä en ostaaisi vanhaa leasing autoa...niitä pidetään aina huonommin kun niitä jotka on on jonkun omiin nimiin ostamia. Omista tunnetaan jotain vastuuta ja käytetään vähän nätimmin sentään.


      • Euroopaneläjä
        Varoliisaria kirjoitti:

        Entiset leasingautot on juuri niitä joita käytetään ihan miten sattuu. Olen tämän nähnyt omassa käytössäni kun liisari alla ja nyt oman myyntialan firman autoja kun katselee niin nastat lähtee hyvin äkkiä aina renkaista ja renkaat kuluu nopeasti. Alustan osia kuten koiranluita uusitaan nopeasti, jarruja uusitaan jo 30 tonnia ajettuina. Yhdestä autosta pamahti turbokin 18 tonnia ajettuna. Ikinä en ostaaisi vanhaa leasing autoa...niitä pidetään aina huonommin kun niitä jotka on on jonkun omiin nimiin ostamia. Omista tunnetaan jotain vastuuta ja käytetään vähän nätimmin sentään.

        Käyhän joskus katsomassa Saksassa, vaikka AUTOHUS-nimisessä liikkeessä Hampurin ja Bremenin välillä A1-tien varressa, samoin Hannoverin lähellä A7-tien varressa. Taisi olla ALD-niminen yritys. Tarjolla tuhansia autoja samalla kentällä. Ihme jos ei löydy mieleistä. Leasingautoista sen verran että sopimukseen kuuluu autojen huolto ja käsitykseni mukaan se on aina pakollinen. Mikäli autossa on luovutettaessa minkäänlaisia vaurioita, artisti eli käyttäjä ne maksaa. Tuskin ihmiset joilla on luxusauto liisattuna, käyttävät sitä mihinkään renkaanpolttoon kuten ehkä tietämättömänä kuvittelet. Jos sinun merkonomiystäväsi eivät ymmärrä pitää Skodistaan huolta niin ei sille mitään voi ja omapa on tyhmyytensä. Suurin osa autoista on siinä kunnossa kuin ne on takaisin otettu joten autoista saa todellisemman kuvan siitä, kuinka niitä on leasingaikana pidetty. Lisäksi suomalaiselle tärkeä poitti on että autoissa on oikea hinta jo valmiina niin ei tarvitse edes aloittaa epätoivoista tinkimistä tarjoamalla aluksi puolet pyydetystä.


    • elämä.on.joskus

      Aloittajalta taisi loppua rahat ja haluaa Tojo Auris Hybridin.

      • Zachar

        Auriksessa on kova rengasmelu, joten sikäli Volvo-kuski ei saisi vaihtamalla parannusta vaivaan.
        Muuten Toyo toki erinomainen auto Hybridinä.

        Alustamassaus helppaa rengasmeluun jonniinverran.

        Ainahan kallis auto menettää arvonsa nopeasti. Jälkimarkkinat ovat kovin pienet.


    • normaalihyvitys

      eihän se autoliike pyhällä hengellä pystyssä pysy, itse oli myymässä autoani kysyin biliasta paljonko ottavat välistä kun myyvät autoni jonka arvo 70.000e vastaus oli 10.000e

      • Minullakävinöin

        Jotkut ottaa ja toki jos sen sinne vaan viet myyntitiliin niin 10 tonnia on selvä homma. Itse ostin juuri uuden auton ja vaihtoautostani hyvitettiin 54700e. Ulosmyyntihinta pyynti on nyt 55900e. Eli tekivät rahaa uuden auton myynnillä ja vaihtoautosta lähinnä ”pesukulut”. Näin autokauppaa kannattaa tehdä. Mutta jos et saa autostasi sellaista hyvitystä joka lähes vastaa liikkeen pyyntihintaa niin ei kannata vaihtaa. Autoliikkeelle riittää kate siitä yhdestä myydystä autosta ja sitten he myyvät vaihtoauton pesukuluilla tai jopa pienellä miinuksella mutta he saivat tietty rahaa uudesta autosta. Niin ja tämä hyvitys tuli kun vaihdoin 15 tuhatta halvempaan autoon.


      • KauppojaOnTehty

        Hehee, vai ei vaihdoista oteta katetta ja reilusti? Se summa mikä kauppakirjassa ilmoitetaan vaihdoin arvoksi ole se oikea arvo, vaan yleensä ihan jotain muuta. Soitä välirahasta sen oikean hyvityksen näkee.


    • TeeKasi

      Minulla on uudenmallinen (My18) V90 laminoiduilla laseilla ja T8 koneella. Bensakone kuuluu joskus sisälle, mutta ei aina. Hiljaisin auto jossa olen ikinä ollut!
      Kokemukset on vain kitkarenkailla, saas nähdä miten käy kesärenkailla. Uskon, että sieltäkin oikea kumiseos/vannekoko löytyy ettei melut tule koppiin (jotkut ovat valittaneet Volvon ensiasennusrenkaista).
      Tuota T6 ostoa en ymmärrä -> myydäänkö niitä edes? T8 samalla koneella hieman pirteämpänä sähkökone siihen päälle ja hintakin on huomattavasti edullisempi päästöjen takia. Vaikkei haluaisikaan ladata autoa, niin ajelis sitten perus hybridinä -> pienempi kulutus ja menohaluja löytyy 407Hp:n verran :-)

      • automotive.analysis

        Menohaluja löytyy mitatusti saman verran V90 T8 "nelivedosta" ja sen 408hv kuin esimerkiksi BMW 430dA takavedolla (258hv):

        2016 BMW 430dA 258hv (takaveto):
        0-50 km/h: 2,0s
        0-100 km/h: 5,5s

        Kun ei ymmärrä ajo-ominaisuuksista senkään takia, että kokemusta ei ole juuri mistään erikoisemmista autoista eikä edes takavetoisista perheautoista kertynyt niin silloin joku Volvo voi olla ihan kovan tuntuinen peli esimerkiksi sinulle.

        Jopa ruotsalainen Teknikens Värld kehotti hankkimaan T6-mallin, koska T8 ei ole vielä voimansiirron sujuvuudeltaan ihan valmis eikä vahva etuvetopainotus vakuuttanut

        http://www.autobild.de/artikel/bmw-4er-gran-coupe-test-11722371.html


      • JoopatiJoopa
        automotive.analysis kirjoitti:

        Menohaluja löytyy mitatusti saman verran V90 T8 "nelivedosta" ja sen 408hv kuin esimerkiksi BMW 430dA takavedolla (258hv):

        2016 BMW 430dA 258hv (takaveto):
        0-50 km/h: 2,0s
        0-100 km/h: 5,5s

        Kun ei ymmärrä ajo-ominaisuuksista senkään takia, että kokemusta ei ole juuri mistään erikoisemmista autoista eikä edes takavetoisista perheautoista kertynyt niin silloin joku Volvo voi olla ihan kovan tuntuinen peli esimerkiksi sinulle.

        Jopa ruotsalainen Teknikens Värld kehotti hankkimaan T6-mallin, koska T8 ei ole vielä voimansiirron sujuvuudeltaan ihan valmis eikä vahva etuvetopainotus vakuuttanut

        http://www.autobild.de/artikel/bmw-4er-gran-coupe-test-11722371.html

        " kokemusta ei ole juuri mistään erikoisemmista autoista eikä edes takavetoisista perheautoista kertynyt niin silloin joku Volvo voi olla ihan kovan tuntuinen peli esimerkiksi sinulle. "

        Ööööh

        Eihän kirjoittaja väittänyt volvon olevan mikään kovan tuntuinen peli. Enemmänkin vaikuttaa sille, että itse provosoiduit kun puhutaan jostakin muusta autosta kuin bemarista.


      • Nohohhoh

        T8 on reilusti painavampi ja kömpelömpi. Käytännön suorotuskyky on ihan sama mutta T6 reilusti nopeampi mutkiin ajettaessa juuri tuon painon vuoksi. Kumpaakin ajanut. Huopputehoilla 408hv et tee 320hv T6 malliin mitään eroa 0-120välillä. Niitä huopputehoja tarvii vasta isommilla nopeuksilla joten suomessa ne jää aikalailla käyttämätt jos tekniikasta ymmärrät mitään?


      • Kelitharvassa
        automotive.analysis kirjoitti:

        Menohaluja löytyy mitatusti saman verran V90 T8 "nelivedosta" ja sen 408hv kuin esimerkiksi BMW 430dA takavedolla (258hv):

        2016 BMW 430dA 258hv (takaveto):
        0-50 km/h: 2,0s
        0-100 km/h: 5,5s

        Kun ei ymmärrä ajo-ominaisuuksista senkään takia, että kokemusta ei ole juuri mistään erikoisemmista autoista eikä edes takavetoisista perheautoista kertynyt niin silloin joku Volvo voi olla ihan kovan tuntuinen peli esimerkiksi sinulle.

        Jopa ruotsalainen Teknikens Värld kehotti hankkimaan T6-mallin, koska T8 ei ole vielä voimansiirron sujuvuudeltaan ihan valmis eikä vahva etuvetopainotus vakuuttanut

        http://www.autobild.de/artikel/bmw-4er-gran-coupe-test-11722371.html

        Tänään kyykytin n. 340heppasta uudehkoa bemaria kutoskoneella. Oli se active hybrid 3. Ei ollut mitään mahiksia opelilleni joka nelikko ja 260hv. Takaveto on puolet vuodessa hidas löhtemään tehottomampiakin vastaan täälä suomessa. Takaveto ei lähde edes kuivalla talvirenkailla niinkuin heikompitehoinen nelikko lähtee. Takavedon kiihtyvyydet pitää paikkansa vain harvoina päivinä vuodesta edellyttäen uusia renkaita ja puhdasta/kuivaa tietä..ja edellyttää vielä niitä kesärenkaita. Takaveto ei pärjää vesisateellakaan nelikolle kesärenkailla. Nämä on ihan fysiikan lakeja ja kokemusta on niin takavedoista, nelivedoist kuin etuvedoista. Takaveto on kieltämättä kiva ajaa kuivalla ja kesällä mutta suomessa se on turhaa ajaa sellasella kun kelit on harvassa.


      • fsdfsdfsdfsdf34

        Kyllä tehokas etuveto on paljon onnettomampi kuin tehokas takaveto ja eihän niitä yli 350 hv etuvetoja edes kukaan valmista jos tehoja on paljon on auto joko taka- tai nelivetoinen.


    • otaOpiksesiTämä

      Aloittajalle vinkki, älä osta itsellesi liian kallista autoja, äläkä yritä suoraa myyntiä liikkeeseen noin fakta.uutta autoa. Mitä enemmän lisävarusteita, sitä enemmän euroja sulaa hetkessä, autokaupan

      • Asx2012

        Toisaalta tämän päivän hifistely lisävarusteet pitävät auton haluttavampana yksilönä pitempään kuin karvalakkimallit ja tämä pitää paikkaansa sekä suoraa myytäessä että vaihtoon tarjotessa. Merkitys korostuu mitä harvemmin vaihtaa autoa eli jos vaihto eniintään 3 vuoden väkein niin lisävarustus ei juuri merkkaa hyvitykseen.


    • AwDv90

      Saat sen saman rengasmelun bensakoneessakin.

    • ParasVolvo

      Ajelen tällä hetkellä Volvo S 90 autolla. Auto on todella iso ja juuri sen vuoksi ostinkin tämän mallin. Auto todella loistava, ajan ainakin 150000 km ennen vaihtoa.

      • Anonyymi

        Samoin


    • Köyhäpaska

      Voisitko vielä kertoa laveasti, mitä muuta rahanarvoista ja tärkeää sinulla on. Mökkiä, venettä, kakkos- ja kolmosautoa jne. Selvyyden vuoksi voisit vielä lyhyesti kertoa, mistä rahoitus on noihin tullut vai oletko vain yksinkertaisesti niin hyväpalkkainen, että voit ostella käteisellä? Sitä en tietenkään usko. Mutta jos olet yrittäjä, tuomari, toimari tai lääkäri, niin tulot ovat tietenkin sitä luokkaa, että lainaa tulee helposti.
      Yleensä vaan noilla todellisilla rahamiehillä on sen verran maksamattomia veroja ja muita velkoja, että eivät vaivaudu isottelemaan elämällään.

    • MikaOjantaus

      Autoliike ottaa merkistä riippumatta aina noin 20% voittoa joten toi on ihan normaali tarjous autoliikkeeltä, sen takia kukaan ei osta suomessa autoa uutena kun hinnasta putoaa jo ulos lähtiessä 10% hinnasta kun autojen hinnat pilvissä veron takia.
      Itse olen katsellut noita S90/V90 malleja niin tuntuu ettei hinta putoa millään toisin kun Audilla tai Bemarilla.

    • Anonyymi

      Miten nettiautoon tulee niin paljon 90 sarjalaisia myyntiin vaikka auto vielä tuore. Nyt jo saa pikkuauton hinnalla pari vuotiaita kaikkine varustuksineen!

      • Anonyymi

        Vuonna 2017 niitä myytiin paljon ja niissä oli ainakin uutena kaikenlaisia pieniä lastentauteja lähinnä softa-ja sähköpuolella. Eivät olleet aina "yhteistyökykyisiä" .


      • Anonyymi

        Nyt on 2019. Ohjelmabugit kyllä korjataan aina ja muutkin jos on aihetta.


      • Anonyymi

        Niin, 300tkm ajettuja. Ei tuo arvonlasku näytä olevan kuin korkeintaan 10c/kk eli varsin siedettävä hintaluokassaan.


    • Anonyymi

      Mitä enemmän jumalattoman kalliita lisävarusteita on uudessa, sen enemmän hinta heti putoaa. Naapuri osti Volvoliikkeestä käytetyn farkku D4 Momentumin kaikilla mausteilla 15 tkm ajettuna, hinta oli pudonnut myös 15 k€. Voi kuvitella mitä liike oli siitä hyvittänyt. Tämä on nykypäivää ainakin dieselien kohdalla.

      • Anonyymi

        Höpö keksi parempia vitsejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö keksi parempia vitsejä.

        Älä nyt viitsi yrittää, dieselin haluttavuus on pudonnut ja uusienkin myynti sakkaa. Paljon on saatavilla toisaalta käytettyinä Ruotsia ja Saksaa myöden, joten hinnat tosiaan putoaa.


      • Anonyymi

        Aika yleistä kalliiden autojen kohdalla muutenkin, että alkuun hinta tippuu euron per kilometri. Mitä varustellumpi, sen enemmän, karvalakkimallissa vähiten, myös suhteellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitsi yrittää, dieselin haluttavuus on pudonnut ja uusienkin myynti sakkaa. Paljon on saatavilla toisaalta käytettyinä Ruotsia ja Saksaa myöden, joten hinnat tosiaan putoaa.

        Kyllä nykydieselit ovat ajajan kannalta parhaita, päihittää bensakoneet mennentullen. Seuraava autonkin on diesel, merkkiä en ole vielä päättänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nykydieselit ovat ajajan kannalta parhaita, päihittää bensakoneet mennentullen. Seuraava autonkin on diesel, merkkiä en ole vielä päättänyt.

        Saat ihan vapaasti panostaa poistuvaan teknologiaan, ei se mitenkään kiellettyä ole. Fakta vaan on se, että kohta ei uusia dieseleitä edes saa moneltakaan valmistajalta.


    • Anonyymi

      Dieselien aika on ohi ja Volvokin luopuu kokonaan dieselkoneista. Volvon kohdalla ongelma on vaan se, ettei sillä ole bensapuolella mitään länsimaissa kelpaavaa. Kiinalaisten tekemät bensahybridit ovat todella jälkeenjääneitä ja muut menee niin kaukana edellä, ettei Geelyllä nähdä edes takavaloja.
      Se mikä euroopassa on uutta Volvoa on Kiinassa jo vanhaa Geelyä. Huvittavinta oli XC40 lanseeraus , samaa autoa on myyty kiinassa kohta viisi vuotta Geelyn merkillä ja nyt näkyy katukuvassa S90 ja V90 mallit Geelyn merkillä.
      Uudet Volvot ovat kiinalaista kuraa ja edelliset fordin kuraa, viimeinen Volvo on valmistettu joskus 2000-luvun puolivälissä.

    • Anonyymi

      Meillä on VOLVO S90 vuosimalli 97.On tosi hienosti pelannu kun on tehty ennakoivia korjauksia.Nyt siitä meni startti ja se vaihdettiin, mutta käynnistyy huonosti, saa startata monta kertaa ennenkuin lähtee käyntiin.Ei korjaamo löydä vikaa.Kysyn onko ollut jollain samanlaista ongelmaa?Mikähän vois olla vika?

    • Anonyymi

      Volvo S90/V90 ei ole Volvo.
      Kiinalainen Geely se on.
      Euroopassa myydään Volvona.

      • Anonyymi

        Etkö parempaan pysty? Nolopoika mikä ahistaa?


    • Anonyymi

      Volvo s90 on kamalannäköinen. Rumien rumuus.

      • Anonyymi

        S90 on mielestäni tasokkaan ja arvokkaan näköinen auto mikä suorastaan imee kateellisia katseita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S90 on mielestäni tasokkaan ja arvokkaan näköinen auto mikä suorastaan imee kateellisia katseita.

        Todellakin tasokkaan näköinen, ajo-ominaisuudet vain puutteelliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin tasokkaan näköinen, ajo-ominaisuudet vain puutteelliset.

        V90 muovinen sisältä, kummallien kojetaulu. Turhan iso kooltaan, iso laiva. Ei kompaktia fiilistä.

        Onkohan miten vikaisia autoja esim 10 vuotiaana.


    • Anonyymi

      kuka ostaa käytetyn v90 bensakoneella

    • Anonyymi

      Saman huomasin kun volvoa kävin kokeileen,turhan äänekäs varsinki rengasmelu,jäi volvo liikeeseen. Taitaa olla melko heppasia vehkeitä S90 ja V90

    • Anonyymi

      ihan normi hyvitys tuo on , pitäähän liikkeenkin saada välistä

    • Anonyymi

      Sain työsuhdeautoksi S90 AWD D4 ajoin sillä 10 tkm
      en tykännyt ollenkaan ihan kauhea rengasmelu auto oli
      sentään maksannut 60 t

    • Anonyymi

      2020 Volvo V90 Cross Country 2.0 D4 Diesel 190 HV, 5d, Geartronic 8-vaiht., AWD
      06/20 20 Hp 18800 belgia halpa olis aj 24300 km musta

    • Anonyymi

      Auto muutenkin ihan susi.Melu kuin 90 luvun corollassa,ite vaihdoin koko roskan pois kun ei sitä melua viitti kuunnella.Meluisampi kuin vanhfmpi v70 ,en suosittele autoa kellekkään.

      • Anonyymi

        Noin paskalla kieliopilla sun suosituksiin ei juuri kannata muutenkaan kiinnittää huomiota. Koulut jäänyt käymättä?


      • Anonyymi

        nyt ajan honda monkeyllä joka on paljon hiljaisempi ainakin luulen


    • Anonyymi

      Taksikuski sanoi ett takalaakerit kahisee kun takaa ääni kuuluu ei pysty vaihtaa kuulema kallis tuhansii menee volovoo taas.

    • Anonyymi

      Minulla on Bentleyn Mulsan ja ole ollut todella tyytyväinen autooni,voin suositella.Mukavaa
      hiljaista ja vakaata kyytiä.Eivätkä puudu paikat
      pitkälläkään matkalla.Ihan on vielä kohtuu
      tyylikäskin auto ja mahtavilla ajo-ominaisuuksilla.

      • Anonyymi

        bentley somalilainen paska


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe