Eurojackpotissa 2 eurolla voi saada 20-90 miljoonaa ja lotolla vain 1,2 miljoonaa. Loton alamäki vain senkun jatkuu. Meinas pelivehkeet revetä kun pyysivät 1,5 euroa lottopelistä.
Lottorivi tuplauksella 1,50euroa
12
537
Vastaukset
- Yksirivilottoa
Lotto on pelattu pois valikoimasta, myös Viking-lotto käy viimeisiään. EU-alueen lottopeleistä vain Eurojackpot, Euromillions ja Super Enalotto ovat kiinnostavia. Noista pystyy kotiuttamaan isotkin voitot ilman Suomen verottajan väliinpääsyä, koska kaikissa verot on jo maksettu yhteen EU-maahan.
- onnitäällävaihtelee
Paitsi että jo monta kuukautta putkeen kaikki päävoitot ja isot alavoitot ovat menneet muualle. Esim joulukuussa jaettiin joululahjoina useita päävoittoja muualle kuin Suomeen. Nyt ei päävoittoa löydy millään, potti pidettäneen maksimissaan kauan, Saksa ja naapurit vievät isoimmat voitot.
- perinne
Suomen vuoro on sitten kun Saksa on ensin vienyt monta päävoittoa jopa putkeen.
- ollaanHyviii
Asukaslukuun nähden Suomi on voitoissa rutkasti johdossa!!!
- ei.makeaa.mahan.täydeltä
Vaikuttaa siltä että suomalaisia totutetaan pienempiin 1,2 miljoonan lottopotteihin. Jos eurojaskasta tulisi miljoona alavoitto tai päävoitto Suomeen, se vähentäisi loton pelaajien määrää ja keskieurooppalaisten eurojaskan pelaajien määrää.
Onko mikään enää sattumanvaraista? - vai_hä
Molemmissa on sama voittomahdollisuus;)
- TosiOnpi
Joo lotossa vaan hyötysuhde rutkasti huonompi!
- EsaTurunen123
Joo on se
- turhauttavaa
Näyttää taas isoimmat voitot osuvan rannikoille ja länsiSuomeen tai porukoilla ympäri Suomea pikku summina, sekä Lotossa että Eurojackpotissa.
- köyhämuttaonnellinen
Kyllä minullekkin kelpais tuo, 1,2 miljoonan lottovoitto .
Lisänä 775,26 Euron kk tuloihin , ( joka tekee vuodessa saman verran , kuin Euroedustajalle kahdessa viikossa ). - niksinurkka
Jos "pakko " lotota lauantaina, lottoa ilman lisänroa, jää kenoriville 0,50€ jännität kahta peliä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181